JSHC Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 När jag ska connecta till en server som spelar soccer_iceworld_b5 så kommer det upp en ruta där det står "WARNING Couldn't open dum.wad" Vart finns den filen, så jag kan söka upp den och radera den och ladda hem den på nytt menar jag, för jag hittar den inte. Antagligen servern som inte har allowdownload 1 på.. Du får fråga någon av dina kompisar om dom kan gå in på servern sen skicka den eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Antagligen servern som inte har allowdownload 1 på.. Du får fråga någon av dina kompisar om dom kan gå in på servern sen skicka den eller nått Jaha, äsch då skiter jag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Har tänkt skaffa en DVD läsare till datorn (verkligen på tiden) och CS: Source till det. Kan ni rekommendera en bra, men billig, DVD läsare och en sida där CS: Source är billigt? Danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Har tänkt skaffa en DVD läsare till datorn (verkligen på tiden) och CS: Source till det. Kan ni rekommendera en bra, men billig, DVD läsare och en sida där CS: Source är billigt? Danke Köp på steam FFS ! Kostar ca 160 kr.. (140 utan taxa) mycket billigare än i en affär.. kanske sparar 1 hundring eller 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Köp på steam FFS ! Kostar ca 160 kr.. (140 utan taxa) mycket billigare än i en affär.. kanske sparar 1 hundring eller 2 Amen vafan..aja, ska kolla lite granna där då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Amen vafan..aja, ska kolla lite granna där då. Annars kan du bara köpa det i affär, och skriva in CDkeyn du får med, så kan du ladda hem hela spelet... du behöver ändå inte skivorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Så jag behöver ingen DVD brännare, alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Så jag behöver ingen DVD brännare, alltså? Tydligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Hm, behöver lite info. Har tänkt att köpa CS: Source genom Steam, men wtf..får jag CD-nyckel med då? Man köper det, laddar ner det från Steam, eller hur? Måste jag köpa CS: Source i affär för att få tillgång till en CD-nyckel? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Hm, behöver lite info. Har tänkt att köpa CS: Source genom Steam, men wtf..får jag CD-nyckel med då? Man köper det, laddar ner det från Steam, eller hur? Måste jag köpa CS: Source i affär för att få tillgång till en CD-nyckel? =/ Tror det skickar CD-Keyn till din mail, fast andra säger att den aktiveras när man köper det? tror dock på det första. Redigerad 31 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Tror det skickar CD-Keyn till din mail, fast andra säger att den aktiveras när man köper det? tror dock på det första. Ok..när jag har "beställt" det, vad händer exakt då? Dyker spelet upp i My games och sen kan man börja ladda ner det? Sen installera, CD-key, och boom shakalaka CS: Source ftw? =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Köpte på steam för ett tag sen.. det bara kom till kontot.. inget annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Köpte på steam för ett tag sen.. det bara kom till kontot.. inget annat.. Vad kom bara till kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Vad kom bara till kontot? Spelet antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Aja, tack för infon..ska nog köpa det snart, om det går åt helvete, så går det åt helvete.. Cheers Äditt: Sådärja, har köpt det nu..laddar ner det nu Redigerad 31 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Spelade CS idag på min bärbara dator. Lyckades få 4 kills med de lilla fyrkanten man styr musen med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Spelade CS idag på min bärbara dator. Lyckades få 4 kills med de lilla fyrkanten man styr musen med Haha, skillat Jag kan inte ens pricka en mapp på skrivbordet på typ 5 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Sådärja, nu har jag CS: Source, riktigt roligt. Fast, ibland får jag lagspikes pga den trådlösa anslutningen =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Sådärja, nu har jag CS: Source, riktigt roligt. Fast, ibland får jag lagspikes pga den trådlösa anslutningen =/ Ska vi lira nån gång eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Hm, jag verkar ha vissa problem med att connecta till servrar..då jag trycker på Join Game så dyker en ruta upp med info om servern..det är allt..vissa kan jag komma in på, men dom är kass.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts