Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

:lol: Var? Where? missä? ?donde? nerede? gde?

Var fan tror du ditt mongo! :mellow:

Steam

Butiken

nätet...

En liten guide:

Tanka steam, skapa ett konto, sen hittar du nog själv.

Miniumkrav: Mastercard + Pengar

Butiken, åk till en spelbutik och leta upp det.

miniumkrav: stålar.

Nätet, leta upp en schysst svensk sida. Köp det och vänta på det tills det kommer till din postlåda.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var fan tror du ditt mongo! :)

Steam

Butiken

nätet...

En liten guide:

Tanka steam, skapa ett konto, sen hittar du nog själv.

Miniumkrav: Mastercard + Pengar

Butiken, åk till en spelbutik och leta upp det.

miniumkrav: stålar.

Nätet, leta upp en schysst svensk sida. Köp det och vänta på det tills det kommer till din postlåda.

Counter Strike: Source ger alltid DoD: Source och HL2: Death Match, så jag tror du bara kan köpa ensamt på Steam, men du kan köpa CS:S och sen installera bara det.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Counter Strike: Source ger alltid DoD: Source och HL2: Death Match, så jag tror du bara kan köpa ensamt på Steam, men du kan köpa CS:S och sen installera bara det.

Går väll att bara köpa ett gammalt half life 1? Och använda den cdkeyn, fast då funkar ju inte source och sånt utan bara half life 1 och cs (och kanske typ blue shift och dom) eller har jag fel nu? :wub: jag använder då en sån gammal skrutt cdkey

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går väll att bara köpa ett gammalt half life 1? Och använda den cdkeyn, fast då funkar ju inte source och sånt utan bara half life 1 och cs (och kanske typ blue shift och dom) eller har jag fel nu? :D jag använder då en sån gammal skrutt cdkey

HAHA LOL, nej om du köper HL:1 så får man inte cs 1.6 längre ;) , köpte ett tidigare och fick det inte iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte vad som hände inatt... någonstans mellan totalt suga och skitdålig så riktigt ägde jag.

Adrenalinet styrde mig, siktet kom mot huvudet och alllt och alla dog inför mig.

Jag totalt slaktade hela mitt egna lag :D

Nä skoja, men jag hade sånt flyt inatt. Spelade skitbra mot faktist bra spelare, hade poäng som 43-4, 20-2 osv...

Nu när jag tänker på det finns det något sånt, konstigt, folk fruktar en när man dödat alla.

Dom är mer försiktiga, nästa gång man kommer dödar man dom igen och samma sak.

Fruktan äger, hoppas jag spelar lika bra imorgon. Läskigt. Bara 2 som dödade mig i dust2, andra 2 gångerna var bomben..

men iaf.. hoppas jag spelar lika bra imorgon

(jag är noob egentligen. Detta är 100 % skryt och glädje för jag var bra. No more comment)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor