Gof Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Sätt dig ner och kniva på bollen i den riktningen du vill skjuta den. Nä, Det var Use man sköt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Nä, Det var Use man sköt med Meh, inte på ka_football...något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Kan man köpa Counter Strike Source fristående? Utan att DoD 2 och HL 2 finns med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Kan man köpa Counter Strike Source fristående? Utan att DoD 2 och HL 2 finns med? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ja Var? Where? missä? ?donde? nerede? gde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Var? Where? missä? ?donde? nerede? gde? Var fan tror du ditt mongo! Steam Butiken nätet... En liten guide: Tanka steam, skapa ett konto, sen hittar du nog själv. Miniumkrav: Mastercard + Pengar Butiken, åk till en spelbutik och leta upp det. miniumkrav: stålar. Nätet, leta upp en schysst svensk sida. Köp det och vänta på det tills det kommer till din postlåda. Redigerad 22 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Var fan tror du ditt mongo! Steam Butiken nätet... En liten guide: Tanka steam, skapa ett konto, sen hittar du nog själv. Miniumkrav: Mastercard + Pengar Butiken, åk till en spelbutik och leta upp det. miniumkrav: stålar. Nätet, leta upp en schysst svensk sida. Köp det och vänta på det tills det kommer till din postlåda. Counter Strike: Source ger alltid DoD: Source och HL2: Death Match, så jag tror du bara kan köpa ensamt på Steam, men du kan köpa CS:S och sen installera bara det. Redigerad 24 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Counter Strike: Source ger alltid DoD: Source och HL2: Death Match, så jag tror du bara kan köpa ensamt på Steam, men du kan köpa CS:S och sen installera bara det. Går väll att bara köpa ett gammalt half life 1? Och använda den cdkeyn, fast då funkar ju inte source och sånt utan bara half life 1 och cs (och kanske typ blue shift och dom) eller har jag fel nu? jag använder då en sån gammal skrutt cdkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Går väll att bara köpa ett gammalt half life 1? Och använda den cdkeyn, fast då funkar ju inte source och sånt utan bara half life 1 och cs (och kanske typ blue shift och dom) eller har jag fel nu? jag använder då en sån gammal skrutt cdkey Erhm..Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Går väll att bara köpa ett gammalt half life 1? Och använda den cdkeyn, fast då funkar ju inte source och sånt utan bara half life 1 och cs (och kanske typ blue shift och dom) eller har jag fel nu? jag använder då en sån gammal skrutt cdkey HAHA LOL, nej om du köper HL:1 så får man inte cs 1.6 längre , köpte ett tidigare och fick det inte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 HAHA LOL, nej om du köper HL:1 så får man inte cs 1.6 längre , köpte ett tidigare och fick det inte iaf CS:CZ eller CS:athologywtfspellplx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 CS:CZ eller CS:athologywtfspellplx Han sa fortfarande Half Life 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Han sa fortfarande Half Life 1? Har inte sagt ngt annat? => Sa bara vilka man ska köpa för att få cs 1.6.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Har inte sagt ngt annat? => Sa bara vilka man ska köpa för att få cs 1.6.. Varför quotade du mig då? onödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Varför quotade du mig då? onödigt? Haha vettefan => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Vet inte vad som hände inatt... någonstans mellan totalt suga och skitdålig så riktigt ägde jag. Adrenalinet styrde mig, siktet kom mot huvudet och alllt och alla dog inför mig. Jag totalt slaktade hela mitt egna lag Nä skoja, men jag hade sånt flyt inatt. Spelade skitbra mot faktist bra spelare, hade poäng som 43-4, 20-2 osv... Nu när jag tänker på det finns det något sånt, konstigt, folk fruktar en när man dödat alla. Dom är mer försiktiga, nästa gång man kommer dödar man dom igen och samma sak. Fruktan äger, hoppas jag spelar lika bra imorgon. Läskigt. Bara 2 som dödade mig i dust2, andra 2 gångerna var bomben.. men iaf.. hoppas jag spelar lika bra imorgon (jag är noob egentligen. Detta är 100 % skryt och glädje för jag var bra. No more comment) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hej jag undrar om det finns en vänlig själ som kan hjälpa mig. Jag behöver en översiktskarta (ovanifrån) på de_Inferno (hellst CZ versionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Är inte det bara att trycka "space" (heter väl tangenten, den långa smala längst ner på tangentbordet) när du spelar tills du ser mappen ovanifrån. Sedan ta ett print screen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag hittade en Source overview-karta om det duger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 När jag ska connecta till en server som spelar soccer_iceworld_b5 så kommer det upp en ruta där det står "WARNING Couldn't open dum.wad" Vart finns den filen, så jag kan söka upp den och radera den och ladda hem den på nytt menar jag, för jag hittar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts