Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 BWHAHAHAHAHA http://haxninja.com/hax/fragbite.htm Seriöst är det "for real"? hahah....ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Seriöst är det "for real"? hahah....ha Nope, det var ett skämt. Antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nope, det var ett skämt. Antar jag... Okej R.I.P HeatoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) C.P.I.P. (Continue playing in peace) Borde inte HeatoN vara typ miljonär? Redigerad 17 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 C.P.I.P. (Continue playing in peace) Borde inte HeatoN vara typ miljonär? För att han vunnit nåra cuper? Han kanske spendare allt på M4a1 + ammo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 För att han vunnit nåra cuper? Han kanske spendare allt på M4a1 + ammo mm brukar ju ligga ett pris på ½ miljon dollar på världsmästerskapen eller var det 1 miljon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 BWHAHAHAHAHA http://haxninja.com/hax/fragbite.htm Deras sverigerankning med awpen är kul också =D http://www.fragbite.com/?content=ranking Kolla 8:de plats med awp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 mm brukar ju ligga ett pris på ½ miljon dollar på världsmästerskapen eller var det 1 miljon? 1miljon tror jag det är (dollar ) Glömde skriva i min förra post kan inte Forumet göra en klan o delta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 1miljon tror jag det är (dollar ) Glömde skriva i min förra post kan inte Forumet göra en klan o delta ... http://www.thecpl.com/events/ 150.000$ som 5 pers delar på =) + eventuell manager osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 ... http://www.thecpl.com/events/ 150.000$ som 5 pers delar på =) + eventuell manager osv. Det är för att deras priser skärts ner ordentligt för något evenemang sen. Minns inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Det är för att deras priser skärts ner ordentligt för något evenemang sen. Minns inte varför. Mja, men en mille har det aldrig legat på. inte vad jag kan minnas iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 2 000 000 kroner? ^^ Är väl nog kroner jag har hört att det är en mille av då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 2 000 000 kroner? ^^ Är väl nog kroner jag har hört att det är en mille av då. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 En dum liten fråga... I Steam så finns det ju något som heter Spectate server, eller nåt. Kan man göra det utan CD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 En dum liten fråga... I Steam så finns det ju något som heter Spectate server, eller nåt. Kan man göra det utan CD? Man behöver ingen CD för att spela spel på STEAM : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Man behöver ingen CD för att spela spel på STEAM : Han kanske menad Cd-key ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Nån som vill spela lite med mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Nån som vill spela lite med mig ? Mjorå. Vill ega dig med kniv. Hur fan skjuter man bollen på Soccerjam? Jag blev typ utskrattad där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Är det många som spelar crackat? (inget warezsnack] undrar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Mjorå. Vill ega dig med kniv. Hur fan skjuter man bollen på Soccerjam? Jag blev typ utskrattad där Sätt dig ner och kniva på bollen i den riktningen du vill skjuta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts