Gof Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Hahaha ni e bara tjuriga bara för att ni inte har nån clan och ni behöver inte bli så hetsiga bara för att jag lägger in en hemsida!!! ÅÅÅ hela Världen kommer att gå under !?!?!?!??! Eller så har du dumma drömmar om att spela i SK eller NiP med Heaton. Som du självklart är tvungen att besanna, Därför gick du med i en klan, Därför skriker du om uppmärksamhet, Därför gör du reklam för din hemsida här, Du vill att folk ska spela turneringar med dig så att någon sponsor ska upptäcka er. Bara för att få höra: Ni är inte tillräckligt bra. Träna ett par år. Livet leker utan klaner. Äg sönder tyskar på Public eller något istället så har du kul när du spelar! Redigerad 13 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Men asså vafan alla på Gtasajten eeee såååå negativa... Jag villa bara lägga in en hemsida för roligt ååå vipps så blir det värsta bråket... Sry om jag gjorde fel elle nått men du Bullet: Jag visste inte att det var förbjudet att lägga in en liten hemsida..... SORRY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Men asså vafan alla på Gtasajten eeee såååå negativa... Jag villa bara lägga in en hemsida för roligt ååå vipps så blir det värsta bråket... Sry om jag gjorde fel elle nått men du Bullet: Jag visste inte att det var förbjudet att lägga in en liten hemsida..... SORRY Det är väll inte förbjudet. jag sa bara att det inte tillförde ämnet. Föressten så var det väll du som blev negativ? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) LOL CYNISKA SUGER!11LOOOOl! ZcruweN du är alltid mobbad. EHheHeheee!11!! ^^ din är säkert bättre Redigerad 14 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 EHheHeheee!11!! ^^ din är säkert bättre Har ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 EHheHeheee!11!! ^^ din är säkert bättre Han er mKtBättrE än mig =) jag har juh mix0rat med han l0l! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Han er mKtBättrE än mig =) jag har juh mix0rat med han l0l! Då gjorde jag ett misstag. l0lsk0j. BTW, GTASajtenmix någon gång? JAAG Klar Har mick/vent/kan säkert hyra server Mer? Redigerad 15 augusti, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Då gjorde jag ett misstag. l0lsk0j. BTW, GTASajtenmix någon gång? JAAG Klar Har mick/vent/kan säkert hyra server Mer? Jag har mick/vent/trasigt ljudkort/madserver =/ annars så =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag har mick/vent/trasigt ljudkort/madserver =/ annars så =D KOEP LJUDKART. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 KOEP LJUDKART. Oh yes, sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Oh yes, sir! fixar du det eller? så jag kan lägga till dig @ listaN mAT nU. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 fixar du det eller? så jag kan lägga till dig @ listaN mAT nU. Puss. Hm får se, har nog inte cash till det <3 =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amir90 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Ähh. CS är tråkigt om man inte spelar det med polare. Battlefield 1942 är bättre tycketr jag CS har ju dålig grafik också. Från 99 Exakt vad menar du från 99 ? första CS spelet kom 99. inte domma nyaste. Efter som man inte kan köra betas och sånt längre så kör alla 1.5 1.6 eller source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Exakt vad menar du från 99 ? första CS spelet kom 99. inte domma nyaste. Efter som man inte kan köra betas och sånt längre så kör alla 1.5 1.6 eller source condition zero då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 CS: 1999 Condition Zero: 23:e mars, 2004 CS: Source alpha släpptes sommaren eller tidigare 2004 - betan 7 oktober, 2004 - fullversionen skeppades tillsammans med Half-Life 2's release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Det finns en inställning i mouse option på Condition Zero som heter Auto Aim, och min fråga är: Funkar det när man spelar på internet? Redigerad 16 augusti, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Det finns en inställning i mouse option på Condition Zero som heter Auto Aim, och min fråga är: Funkar det när man spelar på internet? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nej Om servern har sv_cheats 1 så ja =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 BWHAHAHAHAHA http://haxninja.com/hax/fragbite.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 BWHAHAHAHAHA http://haxninja.com/hax/fragbite.htm Haha ha.. ha.... ha....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts