Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Hahaha ni e bara tjuriga bara för att ni inte har nån clan och ni behöver inte bli så hetsiga bara för att jag lägger in en hemsida!!! ÅÅÅ hela Världen kommer att gå under !?!?!?!??! (w00t)

Eller så har du dumma drömmar om att spela i SK eller NiP med Heaton.

Som du självklart är tvungen att besanna, Därför gick du med i en klan, Därför skriker du om uppmärksamhet, Därför gör du reklam för din hemsida här, Du vill att folk ska spela turneringar med dig så att någon sponsor ska upptäcka er.

Bara för att få höra: Ni är inte tillräckligt bra. Träna ett par år.

Livet leker utan klaner. Äg sönder tyskar på Public eller något istället så har du kul när du spelar!

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men asså vafan alla på Gtasajten eeee såååå negativa... Jag villa bara lägga in en hemsida för roligt ååå vipps så blir det värsta bråket... Sry om jag gjorde fel elle nått men du Bullet: Jag visste inte att det var förbjudet att lägga in en liten hemsida..... SORRY :D

Det är väll inte förbjudet. jag sa bara att det inte tillförde ämnet. Föressten så var det väll du som blev negativ? =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähh. CS är tråkigt om man inte spelar det med polare. Battlefield 1942 är bättre tycketr jag :rolleyes:

CS har ju dålig grafik också. Från 99

Exakt vad menar du från 99 ? första CS spelet kom 99. inte domma nyaste. Efter som man inte kan köra betas och sånt längre så kör alla 1.5 1.6 eller source

Länk till kommentar
Dela på andra sidor