Deltanator Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Vill nån lira vid åttatiden ikväll?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Kom in om 5 minuter!! 213.66.41.179 Rykande färskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Jag försöker spela CS OFFLINE med booten podbot 2.5...men jag kopplas ändå upp på "online games" ...kan nån säga hur jag ska göra? anledningen är att motståndet är lättare om dom är "datorstyrda" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Vi saknar spelare... 213.66.41.179 ny bana, ny server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 mejmejmej... kan du creata cs_milita? Hoster (min kompis) gjorde väl nåt... han svarar inte! lägg ut IP:t här sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 jag vill spela!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Värför stängde du ner?Du kan ju bara skriva changelevel (mapname) om du vill byta bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Värför stängde du ner?Du kan ju bara skriva changelevel (mapname) om du vill byta bana. lääs de va ej jag som hosta! de va min kompis, hans bredband é väl cp... typ Creata du! cs_milita! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 OK 193.150.202.38. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 http://www.home.no/wero/cs_meny.rar hoppas du har winrar ersätt ...gfx\shell har tyvärr inte ändrat konsollbilden vet ej hur man gör. har icke använt något program för att ändra menyn (förutom photoshop då) Vilket program ska man ha vilken fil ska man lägga den i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 jag har formaterat om datorn..laddar ner cs 1.5 och hl updatering nu......ZZZZZzzzzzzz!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Jag får inte skiten att fungera!! Letar febrilt efter en Half-Life CD Key som funkar överallt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 köp spelet, inte så dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Ska inte köpa nått förens CondisionZero(osäker på stavning?) kommer ut.. Nu får jag damp här... Jag har ju för sjutton CS Retail.. det man spelar utan att ha Half-Life på datorn.. Då ska jag väl för fan inte behöva en Half-Life CD Key... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 jo, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 jo, tyvärr Hur fan ska jag kunna byta den då da?? Om jag inte har HL?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 byta vad?? (trött o trög) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Vilket program ska man ha vilken fil ska man lägga den i? GTA3_PLAYER: Det står nån tysk sida i nedersta hörnet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 vet, jag snodde bakgrunsbilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Hur fan ska jag kunna byta den då da?? Om jag inte har HL?? finns ett sälle i registret, typ en nyckel som hatar cd-key eller nått. Ändra värde på den till en ny cd-key, men skriv inte in - (bindestrecken)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts