Gäst Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Haha, du vet att man kör först till 13 på mr12 va? =) annars kan det bli 12-12 osv. Vi kom bara överrens om att köra 15 rundor bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Vi kom bara överrens om att köra 15 rundor bara Isf kör man först till 16, efter 15 rundor så byter man lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Isf kör man först till 16, efter 15 rundor så byter man lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 eller så kör man klart alla 30 rundor ;> om man orkar iofs =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Lol! jag är en av dom 2.61% som använder 2 CPU's Jag är en av de 0.03% som har 2.0 GB RAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jag är en av de 0.03% som har 2.0 GB RAM me2 ;>. Men, vad har steamresults med cs att göra? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hur mailar jag steam? På ask u questiob eller? Ingen svarar i den andra tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hur mailar jag steam? På ask u questiob eller? Ingen svarar i den andra tråden Det finns en "contact us" knapp någonstans på höger sida tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 [uL] The Unleashed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 [uL] The Unleashed Okej. Vad har din clanhemsida med cs att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Om man har en Cs:s hemsida kanske man vill visa den för andra Cs:s interesserade så dom kanske vill spela en PCW eller man kanske bara vill visa upp den för Cs:s har ju med att Cs att göra...! Så nästa gång kan du ju bara hålla käft. OK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Om man har en Cs:s hemsida kanske man vill visa den för andra Cs:s interesserade så dom kanske vill spela en PCW eller man kanske bara vill visa upp den för Cs:s har ju med att Cs att göra...! Så nästa gång kan du ju bara hålla käft. OK? Snacka om att ha kort stubin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Om man har en Cs:s hemsida kanske man vill visa den för andra Cs:s interesserade så dom kanske vill spela en PCW eller man kanske bara vill visa upp den för Cs:s har ju med att Cs att göra...! Så nästa gång kan du ju bara hålla käft. OK? #pcw.css ftw. andas lite.. om alla skulle sitta och posta sina klanhemsidor så skulle nog tråden inte bli så intressant eller hur? =) Ontopic iaf. edit : pKz gievf cup som aldrig blev av plx . Redigerad 13 augusti, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Om man har en Cs:s hemsida kanske man vill visa den för andra Cs:s interesserade så dom kanske vill spela en PCW eller man kanske bara vill visa upp den för Cs:s har ju med att Cs att göra...! Så nästa gång kan du ju bara hålla käft. OK? Håller faktiskt med dig, men du behöver inte vara så hettsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Hahaha ni e bara tjuriga bara för att ni inte har nån clan och ni behöver inte bli så hetsiga bara för att jag lägger in en hemsida!!! ÅÅÅ hela Världen kommer att gå under !?!?!?!??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Hahaha ni e bara tjuriga bara för att ni inte har nån clan och ni behöver inte bli så hetsiga bara för att jag lägger in en hemsida!!! ÅÅÅ hela Världen kommer att gå under !?!?!?!??! Haha okej. #cyniska. tror vi är lite större än er =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Hahaha ni e bara tjuriga bara för att ni inte har nån clan och ni behöver inte bli så hetsiga bara för att jag lägger in en hemsida!!! ÅÅÅ hela Världen kommer att gå under !?!?!?!??! Buhu buhu, jag har ingen clan, jag kommer aldrig nånsin få en clan, jag är för dålig för en clan..... är jag mobbad nu? Dessutom, AWAY WITH CS:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Haha okej. #cyniska. tror vi är lite större än er =) LOL CYNISKA SUGER!11LOOOOl! ZcruweN du är alltid mobbad. Redigerad 13 augusti, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 LOL CYNISKA SUGER!11LOOOOl! KEfTNl0l?!?!?1+11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Hahaha ni e bara tjuriga bara för att ni inte har nån clan och ni behöver inte bli så hetsiga bara för att jag lägger in en hemsida!!! ÅÅÅ hela Världen kommer att gå under !?!?!?!??! Eller så hade vi klan förut men vi slutade med CS då vi fattade hur jävla enformigt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts