Siana Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 FniZZ vart ska du brushan?! =( Han flyr StellHell. @pKz: Hejdå på dig, du måste ju inte säga hejdå i varje tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Tack SlewME, som startade Beffo.se Tack P-C och Bullet och FerkurZ som spelade cs med mig. Tack alla som hållit denna topic vid liv. Hejdå alla. (toentN@g33k.se) GLHF Hoppas vi syns på Beffo servern. Take care. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Han flyr StellHell. @pKz: Hejdå på dig, du måste ju inte säga hejdå i varje tråd. Hejdå på dig med. Nej, men jag tror itne att alla läser i GTASajten Allmänt, tror du? Ses på MSN Sianaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hejdå pKz :'( GLHF på beffo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Alla servrar jag hade i favourites försvann finns det nåt sätt att få tillbaka dom utan att sitta och leta genom alla servrar? EDIT: La in några servrar i favoriter igen, men nu när jag starta cs igen så var dom borta Varför blir det såhär? Redigerad 4 augusti, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Alla servrar jag hade i favourites försvann finns det nåt sätt att få tillbaka dom utan att sitta och leta genom alla servrar? EDIT: La in några servrar i favoriter igen, men nu när jag starta cs igen så var dom borta Varför blir det såhär? Vet inte. Men steam gör så ibland. Har hänt mig med. Bara till att adda tills de stannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Vet inte. Men steam gör så ibland. Har hänt mig med. Bara till att adda tills de stannar. Det är deras update som nördar, dom funkade för typ 4-5 månader sen, men efter deras nya update så funkar d inte längre :/ Redigerad 4 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Det är deras update som nördar, dom funkade för typ 4-5 månader sen, men efter deras nya update så funkar d inte längre :/ Funkar ju för mig ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Funkar ju för mig ? :S Har funkat för mig och mina 3 andra bröder förut också, men efter samma update så fungerade det inte för någon av oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har funkat för mig och mina 3 andra bröder förut också, men efter samma update så fungerade det inte för någon av oss Menar att den updaterat för mig med, & det funkar fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 För mig stannar mina favoriter kvar i några veckor. Annars är det ju inte direkt jobbigt att skriva in dom igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Menar att den updaterat för mig med, & det funkar fortfarande. Tror inte du spelar CSS, utan 1.6? right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Tror inte du spelar CSS, utan 1.6? right? Japp 1.6, men BroDD & Vice. spelar väl inte CSS, eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Japp 1.6, men BroDD & Vice. spelar väl inte CSS, eller ? Nope jag spelar 1.6 och det brukar sötvice också göra.. fast han har cz också tror jag... dom försvinner från favourites hela tiden.. argh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jodå, jag spelar nu mer båda spelen. Men mest css eftersom 1.6 servern är döende. Men min favoriter försvinner emellanåt vare sig det är 1.6 eller css. Bara att adda tills de stannar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Ibland beror det ju på servern med. Många av mina favorit-servrar har flyttat. Detta gäller mina favoriter som jag valt genom Xfire. Här är en undersökning på vilket system Steam-användarna sitter på: Teehee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Ibland beror det ju på servern med. Många av mina favorit-servrar har flyttat. Detta gäller mina favoriter som jag valt genom Xfire. Här är en undersökning på vilket system Steam-användarna sitter på: Teehee Lol! jag är en av dom 2.61% som använder 2 CPU's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 GeForce 6600 FTW! Jag är tydligen inte ensam om det. Spelade igår. Vann en PCW med 12/3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 GeForce 6600 FTW! Jag är tydligen inte ensam om det. Spelade igår. Vann en PCW med 12/3 Haha, du vet att man kör först till 13 på mr12 va? =) annars kan det bli 12-12 osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Lol! jag är en av dom 2.61% som använder 2 CPU's Mm. Ja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts