pKz Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 100 ping är inte så farligt. Jag har spelat med 600 i ping, där snackar vi hacki- hacki. 100 ping med cs är dåligt. 50 är 'bra'. 10-20 är perfekt. 200 till 600 tycker jag känns likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Nej, det funkade inte heller att göra filen skrivskyddad. Något mer förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Nej, det funkade inte heller att göra filen skrivskyddad. Något mer förslag? Det sista och ända tipset jag kan ge, är att se till så filen verkligen heter rätt namn, men det gör den väl förmodligen ? Redigerad 22 juli, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Det sista och ända tipset jag kan ge, är att se till så filen verkligen heter rätt namn, men det gör den väl förmodligen ? mjo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Och Hur vet du de? För att dom är kompisar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 100 ping med cs är dåligt. 50 är 'bra'. 10-20 är perfekt. 200 till 600 tycker jag känns likadant. Min kompis tycker att det laggar när han har 30 i ping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Nej, det funkade inte heller att göra filen skrivskyddad. Något mer förslag? du måste ha rätt inställningar, kan dom inte utantill, men, google is ur friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Min kompis tycker att det laggar när han har 30 i ping Det tycker jag också, jag ligger stadigt på 10+-1 utan en super bra dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Det beror ju inte på datorn utan internethastigheten.. Däremot FPSen beror på datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Det beror ju inte på datorn utan internethastigheten.. Däremot FPSen beror på datorn.. Fast sitter du på ett 28kb/s modem och en monsterdator så får du ju inte 10 ping precis. Redigerad 22 juli, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag kan spela upp till 150 i ping utan att märka av något. Det är helt enkelt så att ni har så sopiga datorer med 3FPS, så försöker ni skylla det på en långsam server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag har min fps stadigt på 90+ sen pingen ligger oftast på runt 50 vilket duger bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jag kan spela upp till 150 i ping utan att märka av något. Det är helt enkelt så att ni har så sopiga datorer med 3FPS, så försöker ni skylla det på en långsam server. Ajo k. 100fps i 10 smoke ? ))))))))))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Någon som vet hur man får fram sitt steam id? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Någon som vet hur man får fram sitt steam id? Tror det var Userinfo elelr steamid i konsolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ajo k. 100fps i 10 smoke ? ))))))))))) Det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Någon som vet hur man får fram sitt steam id? Dra upp console, skriv Status o leta upp ditt namn, efter ditt namn står det till exempel: Steam_0:0:1_39123 eller liknande, det är ditt steamID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Någon som vet hur man får fram sitt steam id? Jag berättade det för dig förra veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Tack SlewME, som startade Beffo.se Tack P-C och Bullet och FerkurZ som spelade cs med mig. Tack alla som hållit denna topic vid liv. Hejdå alla. (toentN@g33k.se) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Tack SlewME, som startade Beffo.se Tack P-C och Bullet och FerkurZ som spelade cs med mig. Tack alla som hållit denna topic vid liv. Hejdå alla. (toentN@g33k.se) FniZZ vart ska du brushan?! =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts