Gof Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Den där 0-87an var nog inte afk va? Självklart inte, Han ...eh... kunde inte gå bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Jag och vice. spelade lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Hehe nu kommer jag in mitt i allt och råkar lägga upp en länk på en film som jag och Fish Shit har gjort på css hehe.Tryck ner till höger på filmen GUN THROW... Jag heter THE GRUDGE och Fish Shit heter Xion. Det är båda personerna som man ser i FPS. Det är blandat. Redigerad 21 juli, 2006 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Hehe nu kommer jag in mitt i allt och råkar lägga upp en länk på en film som jag och Fish Shit har gjort på css hehe.Tryck ner till höger på filmen GUN THROW... Jag heter THE GRUDGE och Fish Shit heter Xion. Det är båda personerna som man ser i FPS. Det är blandat. Skulle inte tro att de där var ni sluta ljug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Skulle inte tro att de där var ni sluta ljug Det är faktiskt dom._. Fast dom har fuskat så att filmen har hamnat längst upp på listen. Jävla fuskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 wtf? Lite tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Lite tur Skulle gissa på att han tror att han är 1337 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Skulle gissa på att han tror att han är 1337 nu Trooooligt Nån som kommer ihåg hemsidan där man kan skriva in IP't på en server och sen på info som players, map m.m? Har totalt glömt bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Skulle gissa på att han tror att han är 1337 nu Han är 1337 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Kallas sorround Hör man när dom kommer så är det inte så svårt att plocka dom en efter en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Skiiiiiiiiiiiit länge sen jag gjorde det där ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Skulle gissa på att han tror att han är 1337 nu Well, han smeker nog skiten ur alla er iaf ;D Fint brushan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Det är faktiskt dom._. Fast dom har fuskat så att filmen har hamnat längst upp på listen. Jävla fuskare. Och Hur vet du de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Ju högre ping desto segare kan man säga. Har du runt 100 ping och ska t.ex byta från pistol till kniv så märker du att det tar oerhört lång tid innan bytet har skett. Dessutom har du runt 100 ping så brukar du oftast bli kickad från en del servrar. En del servrar har den regeln oftast 100 ibland 70 Bara så du vet 100 ping är inte så farligt. Jag har spelat med 600 i ping, där snackar vi hacki- hacki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Varför blir mina custom sprays så? Det har funkat förr, men nu helt plötsligt funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Varför blir mina custom sprays så? Det har funkat förr, men nu helt plötsligt funkar det inte. Servern kanske har blockat custom sprays. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Servern kanske har blockat custom sprays. min egen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 min egen? Ojdå hehe, ehm, jag hade sånt problem förut också, jag hör för mig att det kanske hjälper att skrivskydda dekalfilen, men är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Ojdå hehe, ehm, jag hade sånt problem förut också, jag hör för mig att det kanske hjälper att skrivskydda dekalfilen, men är inte säker. Ok, ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts