Vice. Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Så ju högre ping desstu saktare?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Så ju högre ping desstu saktare?! Ju högre ping desto segare kan man säga. Har du runt 100 ping och ska t.ex byta från pistol till kniv så märker du att det tar oerhört lång tid innan bytet har skett. Dessutom har du runt 100 ping så brukar du oftast bli kickad från en del servrar. En del servrar har den regeln oftast 100 ibland 70 Bara så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Borta. Redigerad 29 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag undrar hur man får upp "console" i CS Source med default knapparna. Kan inte hitta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag undrar hur man får upp "console" i CS Source med default knapparna. Kan inte hitta det I source måste du in i options och kryssa för nått, tror det är "enable console with §" eller nått sånt. Kolla runt lite i options Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Det är "enable developer console". Dock så funkar det ändå inte för mig. Har hört att på vissa tangentbord så är det en annat tangent än §, men minns inte vilken. Annars kan du högerklicka på CS: Source ikonen och trycka på launch options och skriva in -console och trycka ok, ok. Sen trycker man på CS: Source(wow verkligen?) och så kommer konsolen upp av sig själv. Redigerad 4 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Det är "enable developer console". Dock så funkar det ändå inte för mig. Har hört att på vissa tangentbord så är det en annat tangent än §, men minns inte vilken. Annars kan du högerklicka på CS: Source ikonen och trycka på launch options och skriva in -console och trycka ok, ok. Sen trycker man på CS: Source(wow verkligen?) och så kommer konsolen upp av sig själv. Rätt, sen : Bind "\" "toggleconsole" om man vill ha den på § Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag fattar inte vad jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kronos Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag fattar inte vad jag ska göra http://img364.imageshack.us/img364/7482/consolenicss3ai.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Vad skjutton betyder PCW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Vad skjutton betyder PCW? Practise Clan War Träningsmatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Vad skjutton betyder PCW? Ok. Tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 På tal om ping, där uppe. Förr hade jag någolunda bra, runt 25-40 i Beffo. Nu har det kraschat helt, ligger på runt 80-100, i utländska (i Europa) är det runt 185 och laggar fett.. Har inga downloads eller nått igång, även scannat datorn. Helt plötsligt har det kraschat helt, vart så i några dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 På tal om ping, där uppe. Förr hade jag någolunda bra, runt 25-40 i Beffo. Nu har det kraschat helt, ligger på runt 80-100, i utländska (i Europa) är det runt 185 och laggar fett.. Har inga downloads eller nått igång, även scannat datorn. Helt plötsligt har det kraschat helt, vart så i några dagar.. Beror på Nog att de e inte så nära tex jag har 70-80 i ping i en USA server (Har 24mbits) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Beror på Nog att de e inte så nära tex jag har 70-80 i ping i en USA server (Har 24mbits) Afaik så är det som verkligen betyder mest är vad HOSTEN har för uppkoppling, har han 0,5 mbit så är det klart man får hög ping tillskillnad från 100mbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 ... rate 25000 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Finns det någon server för GTAsajtare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Afaik så är det som verkligen betyder mest är vad HOSTEN har för uppkoppling, har han 0,5 mbit så är det klart man får hög ping tillskillnad från 100mbit. Min kompis som bor bara några kvarter bort har samma internetleverantör och vi spelade på samma server, han hade runt 50 mindre i ping. Moroni: cs.beffo.se finns det gtasajtare då. Se upp för [Gtasajten]Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Min kompis som bor bara några kvarter bort har samma internetleverantör och vi spelade på samma server, han hade runt 50 mindre i ping. Moroni: cs.beffo.se finns det gtasajtare då. Se upp för [Gtasajten]Vice VA? Var det en fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Beror på Nog att de e inte så nära tex jag har 70-80 i ping i en USA server (Har 24mbits) Detta är mysko... vad har du för uppkoppling? Det spelar fan ingen roll vilken server jag är inne på, vart den ligger eller vad fan som helst. Min ping ligger mellan 5-50, jag har vart med om att pingen har gått upp på 750 en gång, men då lekte jag pirat samtidigt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts