Addepladde Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Har inte läst igenom tråden (palla).. Men jag har det där jättegamla CS (1.6), tänkte lira det med några vänner på LAN, det går väl å ha bottar? Var kan man hitta det och ha med när man kör LAN multiplayer? Har för mig att det fanns typ POD Bot, har googlat efter det, testade 2 eller 3 st. Ingen fungerade när jag spelade. [Edit och mormor]: Gärna nån med utförlig readme. Redigerad 22 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 GLHF http://www.zbot.biff-brothers.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) GLHF http://www.zbot.biff-brothers.se/ Tackar ödmjukast, LANet räddat Men vad nu? När jag startat spelet och ska trycka H eller § för att få fram consolen eller commandsaken.. Så kommer det inget. Alltså, det går inte att sätta in bottar eller nått. Redigerad 22 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Tackar ödmjukast, LANet räddat Men vad nu? När jag startat spelet och ska trycka H eller § för att få fram consolen eller commandsaken.. Så kommer det inget. Alltså, det går inte att sätta in bottar eller nått. Det måste vara din server för det ska funka har jag för mig. Han som startar servern är den enda som kan lägga in bottar. Redigerad 22 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Det är jag som startat servern, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Nu har jag en fråga, är det nån som vet om ett bra program man kan styra Winamp med direkt från cs istället för att behöva tabba ur spelet och hålla på så. Jag har ett man kan använda bara en nackdel, det är ett cheat program och jag vill inte använda det på VAC servrar. Jag har för mig att det är nånting man ska skriva nånstans för att folk inte ska se att man har cheat, men jag vågar ändå så inte på det. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Nu har jag en fråga, är det nån som vet om ett bra program man kan styra Winamp med direkt från cs istället för att behöva tabba ur spelet och hålla på så. Jag har ett man kan använda bara en nackdel, det är ett cheat program och jag vill inte använda det på VAC servrar. Jag har för mig att det är nånting man ska skriva nånstans för att folk inte ska se att man har cheat, men jag vågar ändå så inte på det. Tacksam för svar HLamp funkade förut, men annars borde du andvända global hotkeys i Winamp(standard är knappar på numpad) och en knapp är för föregående låt, nästa låt, pausa, fortsätta och såna saker som funkar ingame också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 HLamp funkade förut, men annars borde du andvända global hotkeys i Winamp(standard är knappar på numpad) och en knapp är för föregående låt, nästa låt, pausa, fortsätta och såna saker som funkar ingame också. Tack, det var en sak jag då absolut inte tänkte på, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Bwahahah, slå det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Bwahahah, slå det! Det andra laget hade ju fina stats också! Ni måste ha ägt dom rätt så rejält! Och hur lyckas man egentligen med att ha -8-20 ? Det är ju till och med sämre än vad jag brukar ha! Redigerad 25 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Hmm.. Kan man köra CS med ett 0.25 mbit/s fort bredband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Bwahahah, slå det! Nice ! Jag såg ett tecken idag när jag körde Cz poolday när jag gick in o så kolla jag stats så hade en 13 37 och senare när jag kört en stund (fick totalt 70-57 gick piss på slutet) skrev jag /rank då stog det rankad 51 av 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Nice ! Jag såg ett tecken idag när jag körde Cz poolday när jag gick in o så kolla jag stats så hade en 13 37 och senare när jag kört en stund (fick totalt 70-57 gick piss på slutet) skrev jag /rank då stog det rankad 51 av 1337 Bah.. slår inte när jag var rankad 13 av 37. Redigerad 25 juni, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Vet någon vad för kommado det är för att göra allt svart (så man måste använda nightgoggles)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Hmm.. Kan man köra CS med ett 0.25 mbit/s fort bredband? Ja, cl_updaterate 51 cl_cmdrate 51 skulle jag rekommendera. Har spelat själv på det, funkar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Bwahahah, slå det! Två frågor: 1) Vilken server spelar du på?? 2) Vad är ping? (vet att det är det där som ändras lite då och då höger om hur många gånger man dött men vad är det till för?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Två frågor: 1) Vilken server spelar du på?? 2) Vad är ping? (vet att det är det där som ändras lite då och då höger om hur många gånger man dött men vad är det till för?) Ping = Responstid Det är tiden i millisekunder det tar för att paket att tas emot av servern och skickas tillbaks till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ja, cl_updaterate 51 cl_cmdrate 51 skulle jag rekommendera. Har spelat själv på det, funkar perfekt. Ok, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 2) Vad är ping? (vet att det är det där som ändras lite då och då höger om hur många gånger man dött men vad är det till för?) Det som Mikolan skrev ja. 1-10 ping väldigt bra alltså att det går fort att skicka och ta emot packet. går pingen över 50 medel. Över 100 "OMGZOR LIKE THIS IS THE BESTEST SHIT EWA NOOB LOL OLOL LOLOL" dålig ping rättare sagt. Ett litet tips "OhoY endast pirater får läsa" om det är nån som laddar ner från dig på dc++ eller liknande program stiger din ping oerhört mycket, men laddar du ner så händer inte så mkt. OHOY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts