Donkeey Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Nån som vill lira lite ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Hur får man reda på sin "User ID"? En kompis behöver lite hjälp... Om du menar STEAM ID så skriver du status i konsollen medan du spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Om du menar STEAM ID så skriver du status i konsollen medan du spelar. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Har undrat detta rätt länge, när jag ser någon annan skjuta med M4A1 i 1.6 så syns flamman i mitten på vapnet istället för vid pipmynningen, ska det vara så? http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/csmuzzle2.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Om han inte kan komma in på en server då?, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Om han inte kan komma in på en server då?, Startar sin egen listen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Startar sin egen listen. Vad du ägde mig då ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ok, tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Hjälp!! Hur ska jag konfigurera Valve Hammer Editor till Condition zero (jag har CS Anthologys version av CZ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Hjälp!! Hur ska jag konfigurera Valve Hammer Editor till Condition zero (jag har CS Anthologys version av CZ) Jag gör banor till cs 1.6 är ganska duktig. Har ett tips. - Konfigurera till cs 1.6 sen så tar du bsp filen och lägger in den i cz/maps. ( ENKELT ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Kan ni byta lösenord på accountet? Jag kan inte göra det, var en som skulle låna accet och sen skulle jag byta lösen, men det står att det är fel lösen bara det att. Jag kunnde logga in på det, men kan inte byta. Ska byta för en säkerhets grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Har undrat detta rätt länge, när jag ser någon annan skjuta med M4A1 i 1.6 så syns flamman i mitten på vapnet istället för vid pipmynningen, ska det vara så? http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/csmuzzle2.PNG Är det inte så att den alltid har ljuddämparen på och flamman syns vid den "riktiga" pipmynningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Nej, allt smäller av i mitten av colten =/ Redigerad 19 juni, 2006 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Det var som fan, VAC funkar visst. Provade på Furious SP på nån random public, väntade några timmar - permbann.. wohoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vad är commandot så man inte plockar upp vapen som är starkare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vad är commandot så man inte plockar upp vapen som är starkare? Det kan du ändra i options* Där man ändrar sprej sen advancde* och scrolla lite där står det typ don't pickup wpn even if stronger eller nåt sånt Btw jag äger på engelska ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Det kan du ändra i options* Där man ändrar sprej sen advancde* och scrolla lite där står det typ don't pickup wpn even if stronger eller nåt sånt Btw jag äger på engelska ^^ Jo, men det försvinner när jag går ut ur cs, så jag ska lägga det i configen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Fick nyss reda på att en som jag spelat klan med är i final på dh. Ska möta brutalcs ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Ingen som kan commandot så man inte plockar upp starkare vapen? >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Ingen som kan commandot så man inte plockar upp starkare vapen? >.< Kanske det. _cl_autowepswitch 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts