Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Nån som vet varför mina kompisar inte kan komma in på min Source server :S? För det gick förut men sen igår kom jag på att jag skulle skaffa amx (om det heter så till source) och fixade bara metamod, sen skulle vi prova jag kom in men för dom stog det Server not Responding eller Connction* failed after 4 retries*, så vet nån vad som är fel?

Router?:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som vet varför mina kompisar inte kan komma in på min Source server :S? För det gick förut men sen igår kom jag på att jag skulle skaffa amx (om det heter så till source) och fixade bara metamod, sen skulle vi prova jag kom in men för dom stog det Server not Responding eller Connction* failed after 4 retries*, så vet nån vad som är fel?

Öppna port på Router och de heter Mani- Admin Plugin till Source

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skadade du enbart en person där? Annars är det vanligt att man får 200% t.e.x. om man kastar en he och skadar 2 personer med en granat. Eller om man träffar 2 st eller 3 med awp med ett skott.

Kanske. Men eftersom det bara var en victim så lär det väl vara ganska omöjligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

knivar :P
Hehe cs ord som jag använder.. jag skriver knivar eller knifed .beror på vilken server jag spelar på -_-

knifed: säger jag efter jag har dödat någon med kniv. på en engelsk server

knivad: säger jag efter jag har dödat någon med kniv. på en svensk server

många skriver så på Source :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe cs ord som jag använder.. jag skriver knivar eller knifed .beror på vilken server jag spelar på :)

knifed: säger jag efter jag har dödat någon med kniv. på en engelsk server

knivad: säger jag efter jag har dödat någon med kniv. på en svensk server

många skriver så på Source :o

Ska vi spela nån gång ? :lol:

Och man säger "Akta Smörkniven" haha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vi spela nån gång ? :lol:

Och man säger "Akta Smörkniven" haha

Vi kan. men jag är på semester i ett helt annat land .min kusin spelar inte css han tycker inte om det. :o

jag kommer tillbaka den 20 augusti :P ..kanske kommer jag kunna spela bara min syra tar med sig min laptop .det blir då den 10juli :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag har CS Anthology... om det är någon som också har det, så hjälp mig :lol:

Jag ska lägga in en egen tag i spelet med hjälp av HL tagconverter och lyckades en gång men så försvann min tag på något konstigt sett :wub: ... och nu kommer jag inte ihåg var man ska lägga bilden :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor