pKz Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Nån som vet varför mina kompisar inte kan komma in på min Source server :S? För det gick förut men sen igår kom jag på att jag skulle skaffa amx (om det heter så till source) och fixade bara metamod, sen skulle vi prova jag kom in men för dom stog det Server not Responding eller Connction* failed after 4 retries*, så vet nån vad som är fel? Router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Nån som vet varför mina kompisar inte kan komma in på min Source server :S? För det gick förut men sen igår kom jag på att jag skulle skaffa amx (om det heter så till source) och fixade bara metamod, sen skulle vi prova jag kom in men för dom stog det Server not Responding eller Connction* failed after 4 retries*, så vet nån vad som är fel? Öppna port på Router och de heter Mani- Admin Plugin till Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Eeh? http://img122.imageshack.us/img122/1194/eeh2zg.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Eeh? http://img122.imageshack.us/img122/1194/eeh2zg.png Måste vara nån bug för de e väl ändå bara 100% som mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Eeh? Skadade du enbart en person där? Annars är det vanligt att man får 200% t.e.x. om man kastar en he och skadar 2 personer med en granat. Eller om man träffar 2 st eller 3 med awp med ett skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ibland byter jag hand när jag spelar. Vad beror det på? Är det för att jag blir trött i högerarmen, för att jag känner för det i största allmänhet eller för att jag råkar trycka på en knapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Skadade du enbart en person där? Annars är det vanligt att man får 200% t.e.x. om man kastar en he och skadar 2 personer med en granat. Eller om man träffar 2 st eller 3 med awp med ett skott. Kanske. Men eftersom det bara var en victim så lär det väl vara ganska omöjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Höh, serverpause http://img57.imageshack.us/img57/4095/lolpause17vo.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Kanske. Men eftersom det bara var en victim så lär det väl vara ganska omöjligt? Uppenbarligen inte, ditt screen bevisar motsatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag har en cs fråga. vad betyder ROFL ?? jag spelar css varje dag och varje gång skriver folk till mig rofl ..jag kan alla andra förkortningar men dena kan jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Rolling on floor laughing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Höh, serverpause http://img57.imageshack.us/img57/4095/lolpause17vo.th.jpg Roligt att admins kan pausa spelet ibland tex på pcw Bättre å köra med en server cfg när inte de funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Rolling on floor laughing. Ärligt..okej dom använder rofl när jag dödar med kniv . jag knivar alltid. jag är som en Ninja på source ingen ser mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ärligt..okej dom använder rofl när jag dödar med kniv . jag knivar alltid. jag är som en Ninja på source ingen ser mig knivar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 knivar Hehe cs ord som jag använder.. jag skriver knivar eller knifed .beror på vilken server jag spelar på knifed: säger jag efter jag har dödat någon med kniv. på en engelsk server knivad: säger jag efter jag har dödat någon med kniv. på en svensk server många skriver så på Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Hehe cs ord som jag använder.. jag skriver knivar eller knifed .beror på vilken server jag spelar på knifed: säger jag efter jag har dödat någon med kniv. på en engelsk server knivad: säger jag efter jag har dödat någon med kniv. på en svensk server många skriver så på Source Ska vi spela nån gång ? Och man säger "Akta Smörkniven" haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ska vi spela nån gång ? Och man säger "Akta Smörkniven" haha Vi kan. men jag är på semester i ett helt annat land .min kusin spelar inte css han tycker inte om det. jag kommer tillbaka den 20 augusti ..kanske kommer jag kunna spela bara min syra tar med sig min laptop .det blir då den 10juli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Hej jag har CS Anthology... om det är någon som också har det, så hjälp mig Jag ska lägga in en egen tag i spelet med hjälp av HL tagconverter och lyckades en gång men så försvann min tag på något konstigt sett ... och nu kommer jag inte ihåg var man ska lägga bilden :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Teehee! *STOLT* ^^ (Om ni inte förstår så är jag O-Unltd # paniK^) http://img386.imageshack.us/img386/5416/2hs7mu.th.jpg Redigerad 15 juni, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Hur får man reda på sin "User ID"? En kompis behöver lite hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts