iweX Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Det går fortfarande inte med HL anthology, jag har redan köpt och försökt. För min kompis gick de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nu har jag börjat spela Cs igen efter ett par månader wow spelande, Tyckte det gick ganska bra då det var deathmatch o jag har inte kört på länge ! Nån här på forumet sa att det inte räknades som dubble headshot om nån kom imellan sina kills så duger det här då? Se bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Det verkar ha gått alldeles strålande för signaturen "mikke". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Det verkar ha gått alldeles strålande för signaturen "mikke". Men om man har skins, kan man bli bannad från steam då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Men om man har skins, kan man bli bannad från steam då? Förmodligen inte, men om du tänker använda custom-skins för att få en aimbot att fungera blir du ju bannad ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Förmodligen inte, men om du tänker använda custom-skins för att få en aimbot att fungera blir du ju bannad ändå. Palla fuska... jag tror att om man testar fuska en gång så kan man aldrig sluta... som en drog typ! Så då kan man använda skins utan några problem? Är det bara en själv som ser ens skin eller ser dom andra ens skin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Palla fuska... jag tror att om man testar fuska en gång så kan man aldrig sluta... som en drog typ! Så då kan man använda skins utan några problem? Är det bara en själv som ser ens skin eller ser dom andra ens skin? Bara du som ser dina skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Palla fuska... jag tror att om man testar fuska en gång så kan man aldrig sluta... som en drog typ! haha sant, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Fint, jävla nörd quote.. Och jag har fuskat, men gör det inte längre då det inte ger skills. Awp på Aztec ^.- Redigerad 5 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Det verkar ha gått alldeles strålande för signaturen "mikke". Yup, Det var Jägern som kom in och ägde oss, (han hde nytt nick fast jag kände igen stilen ) Han sa att han skulle träna in för nån PCW! *Allt som du läser ovanför är bara skitsnack och ska inte läs:as seriöst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Servern uppe 62.116.252.118:27015 cs 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ärrtvå du behöver inte köpa nått nytt... Du kan få låna mittt. Använder det ändå inte. PM:A mig om du är intresserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Äger alla på CS och älskar att köpa ut vapen till r2d2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Äger alla på CS Right. Din största fördel är nog att du har ett stort självförtroende. Roligt nog finns det fortfarande de med högre. Redigerad 7 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ärrtvå du behöver inte köpa nått nytt... Du kan få låna mittt. Använder det ändå inte. PM:A mig om du är intresserad... Schysst. Just nu har jag fått låna av Krax, men om jag skulle behöva låna så vore det jättegulligt. Har du source på det? Isf kanske det är bättre än Krax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Nån som vill lira Source nån? (I suck) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliter Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Sluta whina nu. Hur som helst...ni som kör cs, hur länge har ni kört? shaa..har kört i nästan 2 år.. Är det nån som har en clan..isf undrar ja om ja kan va med i den clanen.. skulle vart tacksam om jag fick det.. Jag fuskar aldrig..det är bara fegt att fuska tycker jag.. Men om man har skins, kan man bli bannad från steam då? Nej det kan man inte du blir bara bannad från servern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 shaa..har kört i nästan 2 år.. Är det nån som har en clan..isf undrar ja om ja kan va med i den clanen.. skulle vart tacksam om jag fick det.. Jag fuskar aldrig..det är bara fegt att fuska tycker jag.. Nej det kan man inte du blir bara bannad från servern.. Är du säker på att du inte tänker quotea från 2002? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Schysst. Just nu har jag fått låna av Krax, men om jag skulle behöva låna så vore det jättegulligt. Har du source på det? Isf kanske det är bättre än Krax. Jaa.. Men min kompis vill inte logga in på msn och ge mig passet få fråga han idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Nån som vet varför mina kompisar inte kan komma in på min Source server :S? För det gick förut men sen igår kom jag på att jag skulle skaffa amx (om det heter så till source) och fixade bara metamod, sen skulle vi prova jag kom in men för dom stog det Server not Responding eller Connction* failed after 4 retries*, så vet nån vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts