R2D2 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Va? Hm.. nu tar vi om de här från början.. Du har 1.6 och vill ha ett nytt spel... eller? Nej. Jag vill köpa Half Life för att kunna spela 1.6 på Dreamhack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Nej. Jag vill köpa Half Life för att kunna spela 1.6 på Dreamhack. Jag köpte Half-Life 1 Anthology, det funkade inte...så du måste köpa CS:CZ tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag köpte Half-Life 1 Anthology, det funkade inte...så du måste köpa CS:CZ tror jag. Bleh. Någon som vet? Eller får jag låna m0rfins tveksamma account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Nej. Jag vill köpa Half Life för att kunna spela 1.6 på Dreamhack. aha... ingen aning... har inte behövt bry mig om de där.. hade alla gamla half-life spel, så ja knappade bara in en serialkey sen så hade jag alla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Bleh. Någon som vet? Eller får jag låna m0rfins tveksamma account? Du måste köpa Counter Strike: Condition Zero eller så köper du direkt från steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Du måste köpa Counter Strike: Condition Zero eller så köper du direkt från steam. Eller så köper man Hl Antloghy eller ja CS :CZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Nej man ska köpa Counter-strtike Anthology Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Nej man ska köpa Counter-strtike Anthology Ja det är rätt, jag köpte det och där spelar jag både 1.6 och cz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Detta händer lite då och då när jag spelar cs 1.6, nån som vet hur man fixar det? http://img283.imageshack.us/img283/5431/felponott9cp.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Detta händer lite då och då när jag spelar cs 1.6, nån som vet hur man fixar det? http://img283.imageshack.us/img283/5431/felponott9cp.th.jpg Installera om typ ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Installera om typ ^^. Installera om steam eller CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Installera om typ ^^. Båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Min kniv har hamnat i vänster handen nu, medans alla andra vapen är i höger nån som vet kommandot för att ändra tillbaka så allt är i höger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Min kniv har hamnat i vänster handen nu, medans alla andra vapen är i höger nån som vet kommandot för att ändra tillbaka så allt är i höger? .. cl_righthand 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Min kniv har hamnat i vänster handen nu, medans alla andra vapen är i höger nån som vet kommandot för att ändra tillbaka så allt är i höger? Du kan trycka H så helpmenyn kommer up där du kan välja också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 .. cl_righthand 1 Inte det jag menar... Har cl_righthand 1. och alla skjutvapen, granater och sånt här på rätt sida.. men kniven är i vänster handen.. bara kniven :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Inte det jag menar... Har cl_righthand 1. och alla skjutvapen, granater och sånt här på rätt sida.. men kniven är i vänster handen.. bara kniven :S cl_lw 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Hejsan. Det var inne en jobbig pojke på cs-servern, ej medlem på forumet men han läser här. Förmodligen så kommer han att läsa detta också. Han kom in trots att han var bannad, han bytte sitt steamid på något vänster. Det lustiga var att det var samma sifferkombination förutom några siffror som skiljde sig från andra, vilket gjorde att han kom in. Jag visste inte att det gick att fakea sitt steamid, eller går inte det? Isåfall, hur bar han sig åt? Han kan ju omöjligt ha hur många cs-accounts som helst? Han påpekade även att jag inte kunde banna han. Redigerad 4 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Hejsan. Det var inne en jobbig pojke på cs-servern, ej medlem på forumet men han läser här. Förmodligen så kommer han att läsa detta också. Han kom in trots att han var bannad, han bytte sitt steamid på något vänster. Det lustiga var att det var samma sifferkombination förutom några siffror som skiljde sig från andra, vilket gjorde att han kom in. Jag visste inte att det gick att fakea sitt steamid, eller går inte det? Isåfall, hur bar han sig åt? Han kan ju omöjligt ha hur många cs-accounts som helst? Han påpekade även att jag inte kunde banna han. Jag skulle ochså villa veta hur man "Byter" SteamID! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Eller så köper man Hl Antloghy eller ja CS :CZ Det går fortfarande inte med HL anthology, jag har redan köpt och försökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts