Cortez Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Det tror jag inte, vart ligger alla ljudfilerna nånstans då? Har letat runt lite men hittar inget. Är inte säker faktiskt.. men när man lägger in dom tror jag man lägger dom i F:\xxx\Steam\SteamApps\xxx@xxx.xx\counter-strike source\cstrike\models\sounds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Är inte säker faktiskt.. men när man lägger in dom tror jag man lägger dom i F:\xxx\Steam\SteamApps\xxx@xxx.xx\counter-strike source\cstrike\models\sounds Nej, har rensat bort allt där. När vi ändå snackar om CSS, någon som vill mixa nångång? Hittar inget på mIRC och mina kompisar klagar på att de är för dåliga för att lira matcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Nej, har rensat bort allt där. När vi ändå snackar om CSS, någon som vill mixa nångång? Hittar inget på mIRC och mina kompisar klagar på att de är för dåliga för att lira matcher F:\xxx\Steam\SteamApps\xxx@xxx.xx\counter-strike source\cstrike\sound då? ^^ Redigerad 27 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 F:\xxx\Steam\SteamApps\xxx@xxx.xx\counter-strike source\cstrike\sound då? ^^ Kanske finns något där, där ligger trots allt alla "Killingspreeeeeeeeeeeee" "Ultraakiiiiiiiiiill". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Nån som vet nåt bra program att göra banor på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Nån som vet nåt bra program att göra banor på? Valve Hammer Editor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Valve Hammer Editor Tack, har hört talas om det och hade för mig att det var så men var osäker tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nej, har rensat bort allt där. När vi ändå snackar om CSS, någon som vill mixa nångång? Hittar inget på mIRC och mina kompisar klagar på att de är för dåliga för att lira matcher Vi kan Mixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jag skulle kunna mixa om jag inte är så sämst ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Hände en mystisk sak på CSS för min broder..Han och en till kille gick in och körde en uppvärmnings match en tysk server 2 tyska spelare..Aja..Dom ägde ut tyskarna riktigt rejält och då började tyskarna ta in antingen teleport fusk eller att man springer otroligt snabbt,och innan min broder och hans kompis hann köpa vapen var bomben plantad och så, låt gå för att Ct's vann men ändå och då frågade en utav tyskarna om dom körde med nåt fusk för dom fick in så många träffar(min broder har trots allt varit med i en utav sveriges ledande klaner (swestrike) men det visste ju inte dom)så då hackade dom hans och peters(kompisen) spel,när dom spelade så blev rutan grön och med ett kors i mitten och för varje skott dom sköt så stog det "BOM BOM BOM" och sen när dom d/c'ectade och gick in på en svensk server (swestrike public 1) så svar det fortfarande grönt på skärmen och ett kors i mitten och det blev hela tiden "STOP SPAMMING THE SERVER" och"BOM BOM BOM" Rörigt men ja det var det som hände igår..Vi löste det med att installera om cs.. EDIT; rättade till diverse stavfel.Förlåt för att det blev lite rörigt. Redigerad 30 maj, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Hände en mystisk sak på CSS för min broder..Han och en till kille gick in och körde en uppvärmnings match en tysk server 2 tyska spelare..Aja..Dom ägde ut tyskarna riktigt rejält och då började tyskarna ta in antingen teleport fusk eller att man springer otroligt snabbt,och innan min broder och hans kompis hann köpa vapen var bomben plantad och så, låt gå för att Ct's vann men ändå och då frågade en utav tyskarna om dom körde med nåt fusk för dom fick in så många träffar(min broder har trots allt varit med i en utav sveriges ledande klaner (swestrike) men det visste ju inte dom)så då hackade dom hans och peters(kompisen) spel,när dom spelade så blev rutan grön och med ett kors i mitten och för varje skott dom sköt så stog det "BOM BOM BOM" och sen när dom d/c'ectade och gick in på en svensk server (swestrike public 1) så svar det fortfarande grönt på skärmen och ett kors i mitten och det blev hela tiden "STOP SPAMMING THE SERVER" och"BOM BOM BOM" Rörigt men ja det var det som hände igår..Vi löste det med att installera om cs.. EDIT; rättade till diverse stavfel.Förlåt för att det blev lite rörigt. Swestrike är inte en av svergies ledade klaner de är nog Hitpoint eller nån clan som bara spelar PCW igenom mIRC . Fast Swestrike e ju bra Tyskar e bra mystiksa några tyskar anklagade mig för fusk för jag ägd dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Swestrike är inte en av svergies ledade klaner de är nog Hitpoint eller nån clan som bara spelar PCW igenom mIRC . NiP borde ju vara Sverige's ledande klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 NiP borde ju vara Sverige's ledande klan. Inte i Source men i 1.6 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Funkar det här med 1.6? Länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Funkar det här med 1.6? Länk. De är en stand alone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 De är en stand alone. Så det kommer inte att funka med 1.6? Säg nåt som jag kan köpa online som funkar med 1.6. Inte köpa via Steam, för dom tar bara kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Funkar det här då? Länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Så det kommer inte att funka med 1.6? Säg nåt som jag kan köpa online som funkar med 1.6. Inte köpa via Steam, för dom tar bara kort. asså, de är en stand alone.. den funkar utan nått spel alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 asså, de är en stand alone.. den funkar utan nått spel alls CS går väl inte att tanka hem gratis utan nåt spel alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) CS går väl inte att tanka hem gratis utan nåt spel alls? Va? Hm.. nu tar vi om de här från början.. Du har 1.6 och vill ha ett nytt spel... eller? Redigerad 1 juni, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts