iweX Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Trots att Deathmatch är jävligt svårt så lyckades jag ganska bra Deathmatch e ju de lättaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nu har jag ju glömt mitt password till mitt cs 1.6 account. Jag har skickat efter mitt password både med cd-key mejl och allting. Men det kommer aldrig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Deathmatch e ju de lättaste Jo, men så fort man spawnas så dör man ju typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ni vet den där fösta rutan som kommer upp när man går in på en server... där dom brukar ha bilder o sånt... hur gör man det? Jag har ändrat lite text men skulle gärna vilja ha en bild. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jo, men så fort man spawnas så dör man ju typ. Jo , därför ska man campa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Kan ni spela source så här finnt. och endå ha 100 fps Ja måste passa på att skryta lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Kan ni spela source så här finnt. och endå ha 100 fps Ja måste passa på att skryta lite Du ska ju köra med anti analising på !!! Edit:Kmr ihåg när jag körde hos en kompis och han satt på allt på högsta f*n va snyggt det blev Redigerad 30 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Kan ni spela source så här finnt. och endå ha 100 fps Ja måste passa på att skryta lite Palla har så dära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Palla har så dära Vadå? spelar inte ens source så ja ser bara hur snyggt ja kunde få det och inte få så mycket fps dropp. Ante_f :Testade maxa det som du sa fick dock bara 60-40 fps beror på hur många som är på servern,va hade din kommpis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vadå? spelar inte ens source så ja ser bara hur snyggt ja kunde få det och inte få så mycket fps dropp. Ante_f :Testade maxa det som du sa fick dock bara 60-40 fps beror på hur många som är på servern,va hade din kommpis? Vad spelar du för spel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vadå? spelar inte ens source så ja ser bara hur snyggt ja kunde få det och inte få så mycket fps dropp. Ante_f :Testade maxa det som du sa fick dock bara 60-40 fps beror på hur många som är på servern,va hade din kommpis? Jag vet inte ska fråga imorn ! Borde vara ganska mkt för vi körde Doom3 på ultra högsta (man ska ha 512 graffeminne för o köra på det )! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag vet inte ska fråga imorn ! Borde vara ganska mkt för vi körde Doom3 på ultra högsta (man ska ha 512 graffeminne för o köra på det )! Spelar han Css dagligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Spelar han Css dagligen? Han gjorde förrut men nu tror jag han mest kör fear och BF2 och lite HL2 sen han fick låna mitt acc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Han gjorde förrut men nu tror jag han mest kör fear och BF2 och lite HL2 sen han fick låna mitt acc Okej Vilket skin tycker ni är snyggast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 CS är mer beroende framkallande än GTA!!! Därför hatar jag det - sitter dag ut och dag in. Men jag spelar inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Är någon medlem i nån Clan?? Jag vill hitta nån svensk server .och vill vara med dom i clanen ..Source.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Är någon medlem i nån Clan?? Jag vill hitta nån svensk server .och vill vara med dom i clanen ..Source.. Jag e medlem i en heter NordiC ska skapa ny "BäverStam" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Tjenare. Nu behöver jag hjälp av er. Hur byter man från widescreen till vanlig i CS 1.6 utan att starta spelet? Om det inte går, går det göra det i consolen? Det blir helt svart när jag startar spelet (out of range). Det är bara för att jag bytte till widescreen. Hjälp, please!!! Redigerad 7 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Tjenare. Nu behöver jag hjälp av er. Hur byter man från widescreen till vanlig i CS 1.6 utan att starta spelet? Om det inte går, går det göra det i consolen? Det blir helt svart när jag startar spelet (out of range). Det är bara för att jag bytte till widescreen. Hjälp, please!!! Installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Installera om Gjort det, fortfarande alla gamla inställningar. Och ja, jag raderade bort hela mappen. Edit: Yes! I did it! Jag gissade mig fram. Jag printscreenade för att se i vilken position jag låg i. Givetvis var det svårt, musen syns inte vid printscreen. Redigerad 7 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts