Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Palla har så dära >_<

Vadå? spelar inte ens source så ja ser bara hur snyggt ja kunde få det och inte få så mycket fps dropp.

Ante_f :Testade maxa det som du sa fick dock bara 60-40 fps beror på hur många som är på servern,va hade din kommpis?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå? spelar inte ens source så ja ser bara hur snyggt ja kunde få det och inte få så mycket fps dropp.

Ante_f :Testade maxa det som du sa fick dock bara 60-40 fps beror på hur många som är på servern,va hade din kommpis?

Vad spelar du för spel då? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte ska fråga imorn :) ! Borde vara ganska mkt för vi körde Doom3 på ultra högsta (man ska ha 512 graffeminne för o köra på det ^_^ )!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare.

Nu behöver jag hjälp av er. Hur byter man från widescreen till vanlig i CS 1.6 utan att starta spelet?

Om det inte går, går det göra det i consolen? Det blir helt svart när jag startar spelet (out of range). Det är bara för att jag bytte till widescreen.

Hjälp, please!!! ^_^

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare.

Nu behöver jag hjälp av er. Hur byter man från widescreen till vanlig i CS 1.6 utan att starta spelet?

Om det inte går, går det göra det i consolen? Det blir helt svart när jag startar spelet (out of range). Det är bara för att jag bytte till widescreen.

Hjälp, please!!! ^_^

Installera om

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installera om

Gjort det, fortfarande alla gamla inställningar. Och ja, jag raderade bort hela mappen.

Edit: Yes! I did it! Jag gissade mig fram. Jag printscreenade för att se i vilken position jag låg i. Givetvis var det svårt, musen syns inte vid printscreen. :D

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor