Drewek Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ägde lite på beffo^^ Skillsen har blivit lite bättre NiP nästa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 NiP nästa eller? Jofan. ser ut så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ägde lite på beffo^^ Skillsen har blivit lite bättre Nice, gick ju bra för mig med ser jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Någon som har problem med Steam? Jag kan inte gå in på server och jag kan inte ladda ner och installera spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Någon som har problem med Steam? Jag kan inte gå in på server och jag kan inte ladda ner och installera spel. LOL.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vad? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vet inte.. fick bara något dampryck testat att starta om steam ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Nein. Detta skall göras. EDIT: Det funkade. När något krånglar så tänker man inte på det självklara . Redigerad 24 april, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 NiP nästa eller? Hell yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hell yeah Du i NiP äga Heaton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Nu har det blivit nåt konstigt... när jag spelar så har jag så jag spelar högerhänt.. med alla vapen.. men drar jag fram kniven.. då hamnar den i vänsterhanden, har ej bytt skins eller nåt sånt, utan använder original.. det började precis nu.. funkade normalt för 1 timme sen.. nån som vet vad som är fel? EDIT: märkte nu att när jag springer runt, hoppar och så, så ändrar inte öh... siktningssaken.. en blir inte större när jag hoppar eller så.. och den blir inte mindre när jag sätter mig med pistol utan den sitter fast i typ mellanläget eller vad man ska säga.. nån som vet hur jag fixar dom här sakerna? Redigerad 27 april, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nu har det blivit nåt konstigt... när jag spelar så har jag så jag spelar högerhänt.. med alla vapen.. men drar jag fram kniven.. då hamnar den i vänsterhanden, har ej bytt skins eller nåt sånt, utan använder original.. det började precis nu.. funkade normalt för 1 timme sen.. nån som vet vad som är fel? EDIT: märkte nu att när jag springer runt, hoppar och så, så ändrar inte öh... siktningssaken.. en blir inte större när jag hoppar eller så.. och den blir inte mindre när jag sätter mig med pistol utan den sitter fast i typ mellanläget eller vad man ska säga.. nån som vet hur jag fixar dom här sakerna? Siktet ska BLI mindre med pistol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Siktet ska BLI mindre med pistol.. Felquotad, sorry. cl_righthand 0 för vapnen + kniv i vänster. cl_righthand 1 för vapnen + kniv i höger cl_righthand -1 för vapnen i höger och kniven i vänster. cl_dynamiccrosshair 0 för ditt problem med siktet. Sen kan det vara bra och fylla på lite grejer om du glömt: cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 ex_interp 0 rate 25000 cl_rate 25000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Felquotad, sorry. cl_righthand 0 för vapnen + kniv i vänster. cl_righthand 1 för vapnen + kniv i höger cl_righthand -1 för vapnen i höger och kniven i vänster. cl_dynamiccrosshair 0 för ditt problem med siktet. Sen kan det vara bra och fylla på lite grejer om du glömt: cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 ex_interp 0 rate 25000 cl_rate 25000 Och du Edita inte varför tryckte du inte tebax sen på han? Aja de var rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nu har det blivit nåt konstigt... när jag spelar så har jag så jag spelar högerhänt.. med alla vapen.. men drar jag fram kniven.. då hamnar den i vänsterhanden, har ej bytt skins eller nåt sånt, utan använder original.. det började precis nu.. funkade normalt för 1 timme sen.. nån som vet vad som är fel? EDIT: märkte nu att när jag springer runt, hoppar och så, så ändrar inte öh... siktningssaken.. en blir inte större när jag hoppar eller så.. och den blir inte mindre när jag sätter mig med pistol utan den sitter fast i typ mellanläget eller vad man ska säga.. nån som vet hur jag fixar dom här sakerna? Annars kan det ju vara din config för så är min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kan någon snäll kotte ge mig steampowereds mail? Nu måste jag få svar Hittar inte på hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nån som ska tanka Css Pro mod? sen när den kommer ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Har inte spelet cs på jätte länge p.g.a. grafikkortet, vet ni hur svårt detta är?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Har inte spelet cs på jätte länge p.g.a. grafikkortet, vet ni hur svårt detta är?! Ja , de vet ni men alla 1.6:are ni vet väll att de kommer komma ut en modd till Css som gör så de liknar mera 1.6. Css Pro Modd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Trots att Deathmatch är jävligt svårt så lyckades jag ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts