Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Nu har det blivit nåt konstigt... när jag spelar så har jag så jag spelar högerhänt.. med alla vapen.. men drar jag fram kniven.. då hamnar den i vänsterhanden, har ej bytt skins eller nåt sånt, utan använder original.. det började precis nu.. funkade normalt för 1 timme sen.. nån som vet vad som är fel? :ermm:

EDIT: märkte nu att när jag springer runt, hoppar och så, så ändrar inte öh... siktningssaken.. en blir inte större när jag hoppar eller så.. och den blir inte mindre när jag sätter mig med pistol utan den sitter fast i typ mellanläget eller vad man ska säga..

nån som vet hur jag fixar dom här sakerna? ^_^

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har det blivit nåt konstigt... när jag spelar så har jag så jag spelar högerhänt.. med alla vapen.. men drar jag fram kniven.. då hamnar den i vänsterhanden, har ej bytt skins eller nåt sånt, utan använder original.. det började precis nu.. funkade normalt för 1 timme sen.. nån som vet vad som är fel? :ermm:

EDIT: märkte nu att när jag springer runt, hoppar och så, så ändrar inte öh... siktningssaken.. en blir inte större när jag hoppar eller så.. och den blir inte mindre när jag sätter mig med pistol utan den sitter fast i typ mellanläget eller vad man ska säga..

nån som vet hur jag fixar dom här sakerna? ^_^

Siktet ska BLI mindre med pistol..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siktet ska BLI mindre med pistol..

Felquotad, sorry.

cl_righthand 0 för vapnen + kniv i vänster.

cl_righthand 1 för vapnen + kniv i höger

cl_righthand -1 för vapnen i höger och kniven i vänster.

cl_dynamiccrosshair 0 för ditt problem med siktet.

Sen kan det vara bra och fylla på lite grejer om du glömt:

cl_updaterate 101

cl_cmdrate 101

ex_interp 0

rate 25000

cl_rate 25000

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Felquotad, sorry.

cl_righthand 0 för vapnen + kniv i vänster.

cl_righthand 1 för vapnen + kniv i höger

cl_righthand -1 för vapnen i höger och kniven i vänster.

cl_dynamiccrosshair 0 för ditt problem med siktet.

Sen kan det vara bra och fylla på lite grejer om du glömt:

cl_updaterate 101

cl_cmdrate 101

ex_interp 0

rate 25000

cl_rate 25000

Och du Edita inte varför tryckte du inte tebax sen på han? :wacko:

Aja de var rätt.. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har det blivit nåt konstigt... när jag spelar så har jag så jag spelar högerhänt.. med alla vapen.. men drar jag fram kniven.. då hamnar den i vänsterhanden, har ej bytt skins eller nåt sånt, utan använder original.. det började precis nu.. funkade normalt för 1 timme sen.. nån som vet vad som är fel? :lol:

nån som vet hur jag fixar dom här sakerna? :P

Annars kan det ju vara din config för så är min :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor