_EmiL_ Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Och enligt mig så är du en cancer Och enligt mig är du en jävla idiot. Slute bråka nu alla. Det är en cs topic. Nu spelar vi cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hej Finns det någon här på forumet som är medlem i CS-klanen *MIXGP*? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Hej Finns det KillTracker till CS? Ni vet ett prpgram man kan starta, så ser man hur många ggr man dött, hur många man dödat, hur många bomber man plantat/desarmerat, hur många gisslan man räddat osv...? edit: sorry för dubbelpost Redigerad 17 april, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Någon som känner för att lira lite source nu? Skicka PM till mig så hostar ja en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 CSS Is Bad For Kids. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hej Finns det KillTracker till CS? Ni vet ett prpgram man kan starta, så ser man hur många ggr man dött, hur många man dödat, hur många bomber man plantat/desarmerat, hur många gisslan man räddat osv...? edit: sorry för dubbelpost VIll gärna ochså ha ett sånt program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 CSS Is Bad For Kids. Öööh.... vadå kass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) CSS Is Bad For Kids. Bästa nånsin. Eller inte. Fyfan vad dålig. 'Teaching kids to be terrorists'? Uhm, lär dom att skjuta poliser, ja men inte att bli terrorister. Terrorism kräver planerande och återplanerande. Beräkning och omberäkning.. you catch my drift. Iddi. Redigerad 17 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nån mer som har problem med att joina servrar i css just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Hej Finns det KillTracker till CS? Ni vet ett prpgram man kan starta, så ser man hur många ggr man dött, hur många man dödat, hur många bomber man plantat/desarmerat, hur många gisslan man räddat osv...? edit: sorry för dubbelpost Jag har hittat en sida nu CS KillTracker Har någon sett detta förr? Kan man ladda ner? Redigerad 18 april, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Jag har hittat en sida nu CS KillTracker Har någon sett detta förr? Kan man ladda ner? De dära är ju Psycho stats en grej till servers. Och de dära gäller EN eller FLERA servers som ligger inom samma clan/förening osv. Redigerad 18 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) De dära är ju Psycho stats en grej till servers. Och de dära gäller EN eller FLERA servers som ligger inom samma clan/förening osv. F*n vad synd... Redigerad 18 april, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 F*n vad synd... Nja , valve får fixa de isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Jag har sett att folk har andra sprayloggor än vad som finns i orginal. Hur fixar man nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) Jag har sett att folk har andra sprayloggor än vad som finns i orginal. Hur fixar man nya? Tom. jag som är en knast på datorer lyckades fixa det. Det var jätte lätt. Dessvärre minns jag inte hur jag gjorde. Men Pm:a BroDD så kan han hjälpa dig. Han hjälpte mig. På 2 minuter så hade jag en ny logga. Hans Msn: markus_broden@hotmail.com Redigerad 19 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Jag har sett att folk har andra sprayloggor än vad som finns i orginal. Hur fixar man nya? Använder programet Wally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Hur i helvete installerar man CSS skins. Har letat som en jeffla dåre men inte hittat ett piss. Har försökt själv men skinnet blev rosa och svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Hur i helvete installerar man CSS skins. Har letat som en jeffla dåre men inte hittat ett piss. Har försökt själv men skinnet blev rosa och svart. Här har du en guide... första svaret i FAQ:en. Q: This weapon skin is shit, it's purple and black! How could you give this a 9.0? A: You messed up the material files, see above and make sure that they're installed properly, and that there is no previous skins conflicting . http://www.counter-strike-dl.com/installin...urce-skins.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ägde lite på beffo^^ Skillsen har blivit lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts