Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

:angry: Hej

:( Finns det KillTracker till CS? Ni vet ett prpgram man kan starta, så ser man hur många ggr man dött, hur många man dödat, hur många bomber man plantat/desarmerat, hur många gisslan man räddat osv...? B)

edit: sorry för dubbelpost -_-

Redigerad av Dee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) Hej

(w00t) Finns det KillTracker till CS? Ni vet ett prpgram man kan starta, så ser man hur många ggr man dött, hur många man dödat, hur många bomber man plantat/desarmerat, hur många gisslan man räddat osv...? :o

edit: sorry för dubbelpost :unsure:

VIll gärna ochså ha ett sånt program ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) Hej

:P Finns det KillTracker till CS?  Ni vet ett prpgram man kan starta, så ser man hur många ggr man dött, hur många man dödat, hur många bomber man plantat/desarmerat, hur många gisslan man räddat osv...?  B)

edit: sorry för dubbelpost  :unsure:

:D Jag har hittat en sida nu

CS KillTracker

Har någon sett detta förr? Kan man ladda ner?

Redigerad av Dee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P Jag har sett att folk har andra sprayloggor än vad som finns i orginal.

Hur fixar man nya? :)

Tom. jag som är en knast på datorer lyckades fixa det. Det var jätte lätt. Dessvärre minns jag inte hur jag gjorde. Men Pm:a BroDD så kan han hjälpa dig. Han hjälpte mig. På 2 minuter så hade jag en ny logga.

Hans Msn: markus_broden@hotmail.com

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur i helvete installerar man CSS skins. Har letat som en jeffla dåre men inte hittat ett piss. Har försökt själv men skinnet blev rosa och svart.

Här har du en guide... första svaret i FAQ:en.

Q: This weapon skin is shit, it's purple and black! How could you give this a 9.0?

A: You messed up the material files, see above and make sure that they're installed properly, and that there is no previous skins conflicting .

http://www.counter-strike-dl.com/installin...urce-skins.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor