Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Sluta babbla om något du inte fattar dig på, snälla!

Tyst..?

Varför ska han lära sig mer svenska? Han är 4 år yngre än dig, och man kan säga fel.

Jag tycker "Han tog självmord" låter mycket bättre.

Såg även nyss att du klagade på Kattis' "Klad", men ditt detta är ju själv mycket bättre

"Edit: allt utom Elemental Earth säljer du te vendor, bara så du vet. "

Och så märker jag att du försöker leka mogen nu när du skriver mot Kattis.

"POSTA DINA JÄVLA FITTBILDER I POSTAL TOPICEN DITT JÄVLA OFFER! RETARD FITTA!"

Det var en SCREENSHOTStopic, och han la bilder på när han spelade ett spel, dvs, han visade en SCREENSHOT. Dina fina svordomar la ju bara till en till spampost till den.

Nu ska jag inte gå så mycket offtopic.

Ta självmord FTW.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyst..?

Varför ska han lära sig mer svenska? Han är 4 år yngre än dig, och man kan säga fel.

Såg även nyss att du klagade på Kattis' "Klad", men ditt detta är ju själv mycket bättre

Det var en SCREENSHOTStopic, och han la bilder på när han spelade ett spel, dvs, han visade en SCREENSHOT. Dina fina svordomar la ju bara till en till spampost till den.

Ta självmord FTW.

Och pkz försvarar kattälskaren vad han än säger och avslutar med ett personangrepp... men han får väl antagligen ingen varning för det eftersom han är populär på forumet.

-------------

Funkar dom nya skinsen på source nu? Har inte spelat på ett tag och kan ej spela på ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och pkz försvarar kattälskaren vad han än säger och avslutar med ett personangrepp... men han får väl antagligen ingen varning för det eftersom han är populär på forumet.

-------------

Funkar dom nya skinsen på source nu? Har inte spelat på ett tag och kan ej spela på ett tag.

Det jag menade med "Ta självmord" va att man skulle skriva så istället, duh. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyst..?

Ta självmord FTW.

Rofl, han trodde att det var 'Han gjorde självmord' så jag rättade han bara.

Btw nä jag försöker inte leka mogen, jag försökte fortfarande bara rätta han....Så snäla go och gör självmord på dig sälv snäla!

Cp unge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rofl, han trodde att det var 'Han gjorde självmord' så jag rättade han bara.

Btw nä jag försöker inte leka mogen, jag försökte fortfarande bara rätta han....Så snäla go och gör självmord på dig sälv snäla!

Cp unge.

HAHA, LOL, KÅ, ROFL. ¨^,,^^¨,,.

Ja, du rättade han jätteduktig. Är du stolt?

Okej..?

Nej, självmord är inte min grej.

Om jag nu skulle ta självmord, skulle du vilja ha det i ditt sinne hela tiden, att jag tog självmord pga dig? va? Va? VA?! :shifty:

Men CP är en sjukdom, kan du fatta det? Inte nå jävla skällsord. Herregud.

@rabarben: np

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA, LOL, KÅ, ROFL. ¨^,,^^¨,,.

Ja, du rättade han jätteduktig. Är du stolt?

Okej..?

Nej, självmord är inte min grej.

Om jag nu skulle ta självmord, skulle du vilja ha det i ditt sinne hela tiden, att jag tog självmord pga dig? va? Va? VA?! :lol:

Men CP är en sjukdom, kan du fatta det? Inte nå jävla skällsord. Herregud.

@rabarben: np

Skulle inte bry mig om du tog självmord pga. mig.

Jag vet dessutom vad CP är, men enligt mig så är du en sådan.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla ni... om ni ska bråka så håll det på PM eller msn. Mafia-King använder ju bara personangrepp och har egentligen ingen disskusion. Vi ska leva i harmoni här kom igen nu! Kan vi inte sätta oss i en ring och sjunga kumbaya my lord! Eller Always look on the bright side of life?

EDIT: Ändrade stavningen :lol:

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla ni... om ni ska bråka så håll det på PM eller msn. Mafia-King använder ju bara personangrepp och har egentligen ingen disskusion. Vi ska leva i harmoni här kom igen nu! Kan vi inte sätta oss i en ring och sjunga kumba-yah-maloo! Eller Always look on the bright side of life?

Kumbaya My lord :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och enligt mig så är du en cancer :lol:

Och enligt mig så är ni 4 alla omogna. Håll er till topicens ämne.

Och Mafia_king, du har en förj*vla tråkig attetyd mot allt och alla. Har flera gånger haft dispyter med dig. Du använder ord du är för dum att förstå innebörden av. Och är allmänt otrevlig.

Cp är en sjukdom som gör som man har svårt att röra sig (enkelt förklarat) det har inget med ens iq att göra. En av världens intiligentaste människor har cp-skadan. Du (och ev. några till) borde få en en vecka eller två att fundera över ditt sätt att upföra dig här på forumet...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor