Pico Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Är det bara för er som dom nya skinsen till source inte funkar? Alltså artic warfare och den där andra CTn. Samma här. Fookin' Steambajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Samma här. Fookin' Steambajs. Wiiie! I´m not alone! Någon som känner för att lira lite source? Skicka PM till mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Finns det ingen server för oss GTAsajtare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Finns det ingen server för oss GTAsajtare? Beffo kanske men ingen source Men som sagt ja kan lira lite nu. Jag starta en server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Har märkt att jag spelar femton gånger bättre med en prilla i käften - dock så typ 'lallar' jag oavsett om det är cupfinal eller pcw då. Knivade en kompis i bakhuvet då han defusade igår - där rök den cuppen lägger upp logg: <akst> Hoho, sorry för knivningen <m0r> AKAAST DIN FITTA EN GÅNG TILL OCH JAG FAN DÖDAR DIN MORSA! <akst> förlåt Meh, var ju bara en cup <m0r> DU FÅR FAN TA DET SERIÖST! OFTA MAN TKAR SISTA RUNDAN NÄR JAG DEFFAR! fniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
larssson Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Funkar Cs Anthology man köper på Siba att köra online med? Får man både 1.6 och CZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Detta hittade jag på d2, inte visste jag att man satte ut såna på banorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Beffo kanske men ingen source Men som sagt ja kan lira lite nu. Jag starta en server Har du 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Detta hittade jag på d2, inte visste jag att man satte ut såna på banorna han va skapare av några cs banor.. han gjorde självmord för cs 5 år sen rest in peace my friend Redigerad 15 april, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 han va skapare av några cs banor.. han gjorde självmord för cs 5 år sen rest in peace my friend Begick självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Har du 1.6? Nopp... har bara source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Begick självmord. GoogleFight går på Gjorde självmord, och på susning.nu så får man 2336 träffar på gjorde självmord medan Begick självmord fick 199. *Sätter mig på en stubbe och tänker.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Men det tyder bara på att majoriteten säger fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Men det tyder bara på att majoriteten säger fel. Tja, majoriteten bestämmer..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Tja, majoriteten bestämmer..? WE CANNOT CONFORM TO THE CONFORMISTS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Om majoriteten säger en sak behöver det inte betyda att det är korrekt. Manjoriteten säger att de "gedde" något, medans det korrekta är att de "gav" något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 GoogleFight går på Gjorde självmord, och på susning.nu så får man 2336 träffar på gjorde självmord medan Begick självmord fick 199. *Sätter mig på en stubbe och tänker.* So fucking what? Det heter fortfarande 'att begå självmord' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Om majoriteten säger en sak behöver det inte betyda att det är korrekt. Manjoriteten säger att de "gedde" något, medans det korrekta är att de "gav" något. Kanske inte, men majoriteten bestämmer fortfarnade..? 239 röstar på 1, 258 röstar på 2, då vinner 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Kanske inte, men majoriteten bestämmer fortfarnade..? 239 röstar på 1, 258 röstar på 2, då vinner 2? Men hur svenska språket är kan ju fan inte vara en omröstning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Kanske inte, men majoriteten bestämmer fortfarnade..? 239 röstar på 1, 258 röstar på 2, då vinner 2? Det heter 'Han begick självmord' inte 'Han gjorde självmord'. Detta tycker jag är ett bevis på att vissa behöver lära sig bättre svenska. Edit: hur fan kan majoriteten ha rätt? det bevisar ju bara att vissa säger fel, det korrekta är 'Han begick självmord', så nej majoriteten bestämmer inte. Redigerad 15 april, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts