Compwear Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Efter 3-4 rundor på beffo Redigerad 11 april, 2006 av Compwear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Efter 3-4 rundor på beffo Fin stats! Men då måste ju T varit winning team! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Fint, boomer-pojken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 En csfilm jag har gjort Min film =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 En csfilm jag har gjort Min film =) Tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Efter 3-4 rundor på beffo Usch vilka gräsliga stats jag hade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Usch vilka gräsliga stats jag hade där. Vah? Du var ju den enda i CT som hade acceptabla stats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 En csfilm jag har gjort Min film =) Lätt bästa filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Lätt bästa filmen Vah? Tycker du den var bra eller vad du ironisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vah? Tycker du den var bra eller vad du ironisk? Jag tror han var så mycket ironisk som det bara går att vara.. är den här filmen seriös eller? hoppas inte det , för det är bland det sämsta jag har sett.. är inte så jävla insatt i cs filmer, men så mycket kan jag att när man gör en film så spelar man 1on1 med sin kompis, man har inte med ett klipp där man råkar knäppa 3 pers med mp5 på iceworld.. osv osv. cs filmer gör man, för det mesta när man gör något sjukt snyggt.. typ, tar 3 pers, med bara 2 skott från deagle.. du förstår vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag tror han var så mycket ironisk som det bara går att vara.. är den här filmen seriös eller? hoppas inte det , för det är bland det sämsta jag har sett.. är inte så jävla insatt i cs filmer, men så mycket kan jag att när man gör en film så spelar man 1on1 med sin kompis, man har inte med ett klipp där man råkar knäppa 3 pers med mp5 på iceworld.. osv osv. cs filmer gör man, för det mesta när man gör något sjukt snyggt.. typ, tar 3 pers, med bara 2 skott från deagle.. du förstår vad jag menar? Man tar ju med de som äre Pure Luck och Pure Skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag tror han var så mycket ironisk som det bara går att vara.. är den här filmen seriös eller? hoppas inte det , för det är bland det sämsta jag har sett.. är inte så jävla insatt i cs filmer, men så mycket kan jag att när man gör en film så spelar man 1on1 med sin kompis, man har inte med ett klipp där man råkar knäppa 3 pers med mp5 på iceworld.. osv osv. cs filmer gör man, för det mesta när man gör något sjukt snyggt.. typ, tar 3 pers, med bara 2 skott från deagle.. du förstår vad jag menar? Jag skulle inte vilja kalla den seriös... bara visa för mina kompisar tytp och öva mig på att göra filmer. Inte på vad ja ska ha med typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vah? Du var ju den enda i CT som hade acceptabla stats... Det har du rätt i, men dem var i alla fall inte bra. Eller kanske bra om man kolla på vilken BRA hjälp jag fick ifrån mina övriga lagkamrater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 En csfilm jag har gjort Min film =) Gahah På Pool party var jag me i samma lag ; jag får första fraggen heter Gtasajten \\\ DucK hette jag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 OMG DEN VAR I KLASS MED MOVIEMAKERS FILMER :OOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 En csfilm jag har gjort Min film =) HAHAHAHHAA Kan inte sluta garva.. ni är så jävla sämst OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 HAHAHAHHAA Kan inte sluta garva.. ni är så jävla sämst OMG Han gjorde den inte seriös och tror inte han har Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Han gjorde den inte seriös och tror inte han har Vegas Men fragsen asså.. Det tar honom 3 sek för att sikta den i huvudet, så skjuter han, så kommer en annan som laddar om.. så han dödar han också, ock så kommer en till som han dödar.. Lotto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Jag köpte för ett tag sedan det här spelet. 1,6 nått. Och det funkar och allt. Men jag såg precis på min dator att den jäfla saken som ligger på hårdisken är 2 giggabyte!!! Måste man installera allt det eller räcker det att installera nått litet och ändå kunna spela på slewmes server? Och om jag tar bort för att sen installera så blir det inga problem va? Så man inte måste köpa nytt account och sådant? Hoppas ni förstod min luddiga fråga/or. (Jag har tydligen installerat en jäkla massa andra spel med, som följde med skivan och eftersom jag enbart spelar cs, så känns det onödigt att ha så stor fil på hårdisken.) Redigerad 13 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag köpte för ett tag sedan det här spelet. 1,6 nått. Och det funkar och allt. Men jag såg precis på min dator att den jäfla saken som ligger på hårdisken är 2 giggabyte!!! Måste man installera allt det eller räcker det att installera nått litet och ändå kunna spela på slewmes server? Och om jag tar bort för att sen installera så blir det inga problem va? Så man inte måste köpa nytt account och sådant? Hoppas ni förstod min luddiga fråga/or. (Jag har tydligen installerat en jäkla massa andra spel med, som följde med skivan och eftersom jag enbart spelar cs, så känns det onödigt att ha så stor fil på hårdisken.) Delete Local Properis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts