Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Vah? Tycker du den var bra eller vad du ironisk?

Jag tror han var så mycket ironisk som det bara går att vara..

är den här filmen seriös eller?

hoppas inte det , för det är bland det sämsta jag har sett..

är inte så jävla insatt i cs filmer, men så mycket kan jag att när man gör en film så spelar man 1on1 med sin kompis, man har inte med ett klipp där man råkar knäppa 3 pers med mp5 på iceworld.. osv osv.

cs filmer gör man, för det mesta när man gör något sjukt snyggt.. typ, tar 3 pers, med bara 2 skott från deagle..

du förstår vad jag menar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är inte så jävla insatt i cs filmer, men så mycket kan jag att när man gör en film så spelar man 1on1 med sin kompis, man har inte med ett klipp där man råkar knäppa 3 pers med mp5 på iceworld.. osv osv.

cs filmer gör man, för det mesta när man gör något sjukt snyggt.. typ, tar 3 pers, med bara 2 skott från deagle..

Man tar ju med de som äre Pure Luck och Pure Skills.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle inte vilja kalla den seriös... bara visa för mina kompisar tytp och öva mig på att göra filmer. Inte på vad ja ska ha med typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte för ett tag sedan det här spelet. 1,6 nått. Och det funkar och allt.

Men jag såg precis på min dator att den jäfla saken som ligger på hårdisken är 2 giggabyte!!! Måste man installera allt det eller räcker det att installera nått litet och ändå kunna spela på slewmes server?

Och om jag tar bort för att sen installera så blir det inga problem va? Så man inte måste köpa nytt account och sådant?

Hoppas ni förstod min luddiga fråga/or.

(Jag har tydligen installerat en jäkla massa andra spel med, som följde med skivan och eftersom jag enbart spelar cs, så känns det onödigt att ha så stor fil på hårdisken.)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte för ett tag sedan det här spelet. 1,6 nått. Och det funkar och allt.

Men jag såg precis på min dator att den jäfla saken som ligger på hårdisken är 2 giggabyte!!! Måste man installera allt det eller räcker det att installera nått litet och ändå kunna spela på slewmes server?

Och om jag tar bort för att sen installera så blir det inga problem va? Så man inte måste köpa nytt account och sådant?

Hoppas ni förstod min luddiga fråga/or.

(Jag har tydligen installerat en jäkla massa andra spel med, som följde med skivan och eftersom jag enbart spelar cs, så känns det onödigt att ha så stor fil på hårdisken.)

Delete Local Properis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor