BroDD Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Fick så här 2 gånger idag när jag spelade på slewmes server.. varför blev det så? jag ägde ju cortez totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Fick så här 2 gånger idag när jag spelade på slewmes server.. varför blev det så? jag ägde ju cortez totalt Säääkert. testa reboota steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Säääkert. testa reboota steam Säkert vad? att ja pwnade cortez? dödade han typ 5 gånger i rad ska testa o starta om steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag har CSS. Jag köpte Half life 2. Vissa säger att när man har köpt det så ska man få tillgång till 1.6 eller är det ren bullshit ^o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag har CSS. Jag köpte Half life 2. Vissa säger att när man har köpt det så ska man få tillgång till 1.6 eller är det ren bullshit ^o) Det är rent tjurskit, ja. Men du kan köpa det på Steam för 9.95$ eller ca 75 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Säkert vad? att ja pwnade cortez? dödade han typ 5 gånger i rad ska testa o starta om steam Tror inte att du ägde cortez, han äger alla andra inklusive dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tror inte att du ägde cortez, han äger alla andra inklusive dig. SURE!!!!!!!!!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 1. Rekylen är annorlunda så det känns inte som cs 2. Granaterna studsar inte lika bra så svårt med he/flashtaktiker 3. Gubbarna går helt fuckat. ser ut som om dom har en rullator. 4. Man kan bara haxa genom träsaker 5. Känslan är inte lika skön som på cs 1.6. varför undrar du? =) 1. Rekylen e annorlunda , ja men om man lär sig den är den skön. 2. He'n tar mindre och dem kanske studsar olika.. 3. Gubbarna går MYCKET snyggare än på 1.6 4. Stämmer.. 5. Känslan är skönare i source.. De va enligt mig.. Jag undrar för att du spelar 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 1. Rekylen e annorlunda , ja men om man lär sig den är den skön. 2. He'n tar mindre och dem kanske studsar olika.. 3. Gubbarna går MYCKET snyggare än på 1.6 4. Stämmer.. 5. Känslan är skönare i source.. De va enligt mig.. Jag undrar för att du spelar 1.6 1.) Rekylen är helt konstig på Source, skotten går sneare än HV71s skott. Det enda som är bra med Source är grafiken. Grafiken är underbar. 1.6s grafik är också underbar, och 0ldsch00l, som fan! 2.) Jaha? Det gör dom på CZ med. Och det får du med om du fixar 1.6. Walla. 3.) Dom går som om dom vore på älgjakt. Böjd rygg och allt möjligt. 4.) pra 5.) Vilken känsla? Oldschool känslan? Känslan av att man spelar ett spel som varit populärt i flera år. Source är ett spel där man blir pro på några veckor. Jag var på ett ITcafe, och jag spelade det. Efter två runder hade jag 14/2, och ja, folket på servern var "bra". Känslan i 1.6 är obeskrivlig. Lägga en perfekt HE, så 3 st dör. Spraya ner 5 st med colt. Oneshota 3 st med deagle. Fast alla tycker olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 SURE!!!!!!!!!!!!! :'( Alla utom dig såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Tror inte att du ägde cortez, han äger alla andra inklusive dig. Jo.. jag dödade han 5-6 gånger i rad och alla andra för den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 När jag använder nightvision så blir bara siktet rött och inget annat händer. Ska det inte hända något annat? SVARA PLZ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 När jag använder nightvision så blir bara siktet rött och inget annat händer. Ska det inte hända något annat? SVARA PLZ!!! Allt ska bli grönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Allt ska bli grönt! Jag vet men vad kann det vara för fel daa :s jag fattar inte det bara klickar till och sen blir siktet rött :S Kan det ha att göra med att jag har "small" size på siktet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 1.) Rekylen är helt konstig på Source, skotten går sneare än HV71s skott. Det enda som är bra med Source är grafiken. Grafiken är underbar. 1.6s grafik är också underbar, och 0ldsch00l, som fan! 2.) Jaha? Det gör dom på CZ med. Och det får du med om du fixar 1.6. Walla. 3.) Dom går som om dom vore på älgjakt. Böjd rygg och allt möjligt. 4.) pra 5.) Vilken känsla? Oldschool känslan? Känslan av att man spelar ett spel som varit populärt i flera år. Source är ett spel där man blir pro på några veckor. Jag var på ett ITcafe, och jag spelade det. Efter två runder hade jag 14/2, och ja, folket på servern var "bra". Känslan i 1.6 är obeskrivlig. Lägga en perfekt HE, så 3 st dör. Spraya ner 5 st med colt. Oneshota 3 st med deagle. Fast alla tycker olika. Smaken är som bakeN.. och vadå 3 Med HE ojj vad svårt.. JAg har fått över 5 med HE. Och har gjort 1shoot3 Med deageln och awp'n. Alla tycker ju olika så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Smaken är som bakeN.. och vadå 3 Med HE ojj vad svårt.. JAg har fått över 5 med HE. Och har gjort 1shoot3 Med deageln och awp'n. Alla tycker ju olika så.. Kan jag få din autograf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kan jag få din autograf? Nej.. Ironi var de förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Har ett problem, när jag ska starta CS 1.6 stängs det bara av. Det startar normalt men när menyerna kommer fram stänger det bara av sig... Nån som vet vad det kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 En av mina banor har fått 326 views men inte än ända nerladdning http://www.fpsbanana.com/?section=viewitem...maps.main.11846 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) En av mina banor har fått 326 views men inte än ända nerladdning http://www.fpsbanana.com/?section=viewitem...maps.main.11846 Ska tanka och kolla den.. från bilderna som fanns där såg den grym ut:) gjort nån mer bana? EDIT: skön bana... enda ja tyckte var lite dåligt var att om man hoppar ner i vattnet så kan man inte komma upp igen... annars var den skön Redigerad 7 april, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts