kalle.b Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Så om man inte vet inte vad haxxa betyder kan man inte vara bra på CS? You have a point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Så om man inte vet inte vad haxxa betyder kan man inte vara bra på CS? man behöver ju inte veta de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Lirade pool_day, på en kompis acc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Lirade pool_day, på en kompis acc Bra stats Ett tips klicka F5 så hamnar bilderna i Screenshots mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Bra stats Ett tips klicka F5 så hamnar bilderna i Screenshots mappen. Ett till tips Tryck F10 ir Ctrl W när du äger allt o alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Så om man inte vet inte vad haxxa betyder kan man inte vara bra på CS? Sry för dubbelpost! Vi lura en kompis som är blåst att haxxa betyder att man hopar igenom en vägg o skjuter! igenom en vägg OMG han trodde på det i typ en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ett till tips Tryck F10 ir Ctrl W när du äger allt o alla Vad händer då? Jag vet faktiskt inte vad det var med mig, jag bara sprang runt och sköt och fick HS. I vanliga fall är jag värsta nooben med typ 13-37 ( ) i stats, alltså feta minus.. Sen hände detta, haha., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vad händer då? Du loggar ut från servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ett till tips Tryck F10 ir Ctrl W när du äger allt o alla Ett till tips Skriv eller inte ir, efter som det ska bli ordet ELLER, nån fjortis som misstolkat och trott att det varit ir och sen har alla andra fortsatt, riktigt irriterande, ni kan ju iaf skriva eller och inte ir? de blir u IÄRR annars, det är väll inte ordet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ett till tips Skriv eller inte ir, efter som det ska bli ordet ELLER, nån fjortis som misstolkat och trott att det varit ir och sen har alla andra fortsatt, riktigt irriterande, ni kan ju iaf skriva eller och inte ir? de blir u IÄRR annars, det är väll inte ordet?? I och o sitter bredvid varandra, hankanske skulle skriva or? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Så om man inte vet inte vad haxxa betyder kan man inte vara bra på CS? Kan kan man väll lär inte vara en så stor risk dock. =) Om nån går innanför en vägg så slutar han skjuta verkar inte så bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Kan kan man väll lär inte vara en så stor risk dock. =) Om nån går innanför en vägg så slutar han skjuta verkar inte så bra =) Du kan ju göra en sak utan att veta vad det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Du kan ju göra en sak utan att veta vad det heter? Ja. =) Men seriöst tror du att nån som inte vet vad haxxa betyder skulle lira cpl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ja. =) Men seriöst tror du att nån som inte vet vad haxxa betyder skulle lira cpl? Haha, vad är cpl? Men man kan u lira cs utan att veta vad haxxa vetyder, det är ju BroDD ett exempel på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Haha, vad är cpl? Men man kan u lira cs utan att veta vad haxxa vetyder, det är ju BroDD ett exempel på.. Cyberathlete Pro League =) Jag har inte sagt att man inte kan spela.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Cyberathlete Pro League =) Jag har inte sagt att man inte kan spela.. Nej fan det har du ju inte Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Sluta bråka nu om CPL. Bullet vad exakt gillar du inte med source? attt man inte kan haxxa lika mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Mitt steam acc blev antligen stulit på något konstigt sätt, har inte brytt mig så mycket men skulle gärna ha tillbaks det. Och jag har inte kvar cd keyn jag använde, ligger hos en polare någon stans. Kan jag skriva in min HL 2 cd key istället och få tillbaka accountet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Mitt steam acc blev antligen stulit på något konstigt sätt, har inte brytt mig så mycket men skulle gärna ha tillbaks det. Och jag har inte kvar cd keyn jag använde, ligger hos en polare någon stans. Kan jag skriva in min HL 2 cd key istället och få tillbaka accountet? Du måste maila steam för att få tebax accet. Och om den blev stulet så var de bäl nån som hacka steam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Bullet vad exakt gillar du inte med source? attt man inte kan haxxa lika mycket? 1. Rekylen är annorlunda så det känns inte som cs 2. Granaterna studsar inte lika bra så svårt med he/flashtaktiker 3. Gubbarna går helt fuckat. ser ut som om dom har en rullator. 4. Man kan bara haxa genom träsaker 5. Känslan är inte lika skön som på cs 1.6. varför undrar du? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts