gizmo91 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 WTF? Någon har en reserverad plats,alltså kan du inte komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 WTF? Om du går in på nån server som är t.ex 12/14 slots brukar det stå sådär, gå in på dom med större marginal istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Rekylen är fuckad och det går ej att haxxa på source så det kanske du gör. pKz smeker nog dig iofs. Börja lira 1.6 ffs =) Man kan haxxa på vissa ställen tex lådor eller dörrar.. Orkar inte 1.6 för då får man ju bara dåligt ryckte på skolan där nästa alla lirar source förutom "idioterna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Någon som vill lira lite nu? Sitter hemma oich är sjuk, kan låna min kompis acc ett tag Förresten, jag är sämst i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Asså jag fattar inte.. vad gör man när man haxxar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Asså jag fattar inte.. vad gör man när man haxxar? Skjuter genom väggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Skjuter genom väggar. Vadå skjuter igenom väggar? Om jag är vid en trädörr som i aztec, och så vet jag inte att det är en där men jag skjuter igenom där och så dödar ja nån, haxxar ja då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vadå skjuter igenom väggar? Om jag är vid en trädörr som i aztec, och så vet jag inte att det är en där men jag skjuter igenom där och så dödar ja nån, haxxar ja då? Du haxxar vare sig du dödar eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Du skjuter genom en låda ir väg där du tror att de är nån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 LoL Kan man blir mer noob om man inte vet hur man haxxar. Jag visste det första gången jag SÅG nån spela CS Ta inte illa upp :s Jag spelar source. om ni vill spela mot mig, adda : glenninho13@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 LoL Kan man blir mer noob om man inte vet hur man haxxar. Jag visste det första gången jag SÅG nån spela CS Ta inte illa upp :s Jag spelar source. om ni vill spela mot mig, adda : glenninho13@hotmail.com Man behöver inte veta vad "haxxa" betyder för att göra det, och han frågade vad ordet betydde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag menade inte att vara elak. Jag vet många som är bra på CS som inte vet var haxxa betyder. Så dom som tar illa upp; sry :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag menade inte att vara elak. Jag vet många som är bra på CS som inte vet var haxxa betyder. Så dom som tar illa upp; sry :'( :'( :'( Tror inte dom är bra då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Tror inte dom är bra då =) Instämmer dem som är Riktigt bra på source eller 1.6 vet vart man kan haxxa osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Hur gör jag för att avinstallera half-life 2 demot i steam?? Jag hittar inget "uninstall" eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Hur gör jag för att avinstallera half-life 2 demot i steam?? Jag hittar inget "uninstall" eller nåt sånt Tar bort Propers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Fast dom som inte vet hur man haxxar är ju inte 1337 heller (som jag i8nte har sagt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Tar bort Propers. Ta bort vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Ta bort vad? Dele Local content Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Tror inte dom är bra då =) Så om man inte vet inte vad haxxa betyder kan man inte vara bra på CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts