Geten123 Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vilka av dessa spel kan jag installera i steam utan att behöva köpa nåt? har ju en cdkey som jag installerat cs med.. men vilka av dom här kan ja installera utan att behöva betala för nåt? DoD borde funka om du har köpt CS Anthology. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Min första cs-film! Bara en typ "testing" så den är 1 minut! HÅller på med en lång som ska vara i typ 10 min! http://files.filefront.com/Cs_grejsimojs_0...;/fileinfo.html Redigerad 1 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Min första cs-film! Bara en typ "testing" så den är 1 minut! HÅller på med en lång som ska vara i typ 10 min! http://files.filefront.com/Cs_grejsimojs_0...;/fileinfo.html Den var så dära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Alla... om du inte kunde installera dom utan att betala något mer(du har ju redan köpt en cdkey för CS) skulle de inte finnas i din "My Games" lista. Använder alltså cd keyn ja fick med i half life generations pack.. för typ 40 år sen eller nåt.. så jag kan alltså installera alla dom där med den cdkeyn utan att behöva betala nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Använder alltså cd keyn ja fick med i half life generations pack.. för typ 40 år sen eller nåt.. så jag kan alltså installera alla dom där med den cdkeyn utan att behöva betala nånting? Svar:Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Svar:Ja Ok.. installerar half life 2 demot nu.. och nu kom half life 2 upp under half life 2 demot kan jag installera riktiga half life 2 då? eller varför kom det upp? eller är det nåt annat än "riktiga" half life 2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ägde ut min polare på fy_poolparty_v2. http://img112.imageshack.us/img112/8751/fypoolpartyv200010pv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ok.. installerar half life 2 demot nu.. och nu kom half life 2 upp under half life 2 demot kan jag installera riktiga half life 2 då? eller varför kom det upp? eller är det nåt annat än "riktiga" half life 2?? HL2 demot använder sig bara av filer från riktiga HL2. Du måste köpa det om du vill spela hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Lirade pool_day, och sen kom det här djuret hoppandes.. Vad är det och varför? Edit: Oj, fan vad stort det blev då Redigerad 2 april, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Det är en kyckling tror jag och det är nog en mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) De dära är italy kyclingen. Jag och rabarben- Redigerad 2 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 De dära är italy kyclingen. Jag och rabarben- Höhö! Nu blir jag mobbad på hela gtasajten! Men du var ju skitbra! Vi kör en turnering. Alla mot iweX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Höhö! Nu blir jag mobbad på hela gtasajten! Men du var ju skitbra! Vi kör en turnering. Alla mot iweX! Gärna för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Gärna för mig. På source , ja Rabarben jag kan spela MYCKET bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Gärna för mig. Haha, bespara dem det nöjet. De kommer bara gråta i slutändan. De har 0 - 35 och du 70 - 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 På source , ja Rabarben jag kan spela MYCKET bättre. Sluta vara upptagen på msn din pizzabagare! Ska vi lira lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Haha, bespara dem det nöjet. De kommer bara gråta i slutändan. De har 0 - 35 och du 70 - 0 Haha! Får väl ta och införskaffa Source. Kommer dock ha runt 30fps. \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Haha, bespara dem det nöjet. De kommer bara gråta i slutändan. De har 0 - 35 och du 70 - 0 :"> Tror jag äger alal på GTAsajten på Source. Skaffa Source pKz. @ Rabarben vi spelade ju nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 :"> Tror jag äger alal på GTAsajten på Source. Skaffa Source pKz. @ Rabarben vi spelade ju nyss Rekylen är fuckad och det går ej att haxxa på source så det kanske du gör. pKz smeker nog dig iofs. Börja lira 1.6 ffs =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts