pKz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hur gör man så CT har T skins osv? har sett de på flera Cs filmer. Recordar fel. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Recordar fel. ^^ Recordar feL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Recordar feL? Om man börjar recorda efter dom gjort "sv_restart 1" så blir det så. Även så kan gubbarna försvinna helt, och du skjuter mot luften. Redigerad 31 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Om man börjar recorda efter dom gjort "sv_restart 1" så blir det så. Även så kan gubbarna försvinna helt, och du skjuter mot luften. Hmm , ska pröva och få de så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vilka av dessa spel kan jag installera i steam utan att behöva köpa nåt? har ju en cdkey som jag installerat cs med.. men vilka av dom här kan ja installera utan att behöva betala för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Vilka av dessa spel kan jag installera i steam utan att behöva köpa nåt? har ju en cdkey som jag installerat cs med.. men vilka av dom här kan ja installera utan att behöva betala för nåt? Codename Gordon Darwina DEmo. Redigerad 31 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vilka av dessa spel kan jag installera i steam utan att behöva köpa nåt? har ju en cdkey som jag installerat cs med.. men vilka av dom här kan ja installera utan att behöva betala för nåt? HL2 Demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Hl2 Demo Darwina Demo Codename Gordon Rag doll kung fu demo Redigerad 31 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Vilka av dessa spel kan jag installera i steam utan att behöva köpa nåt? har ju en cdkey som jag installerat cs med.. men vilka av dom här kan ja installera utan att behöva betala för nåt? Alla... om du inte kunde installera dom utan att betala något mer(du har ju redan köpt en cdkey för CS) skulle de inte finnas i din "My Games" lista. Redigerad 31 mars, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Alla... om du inte kunde installera dom utan att betala något mer(du har ju redan köpt en cdkey för CS) skulle de inte finnas i din "My Games" lista. Där hade du rätt , tänkte inte jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hellajj, någon som en bra klan? iMPROVEMENT lades ner. Puss. Skicka PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Hellajj, någon som en bra klan? iMPROVEMENT lades ner. Puss. Skicka PM. ZpliXer är en bra klan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Jag och Rabarben spelade Oj där e inte rabarben med. Redigerad 1 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Höhö! Jag och Iwex ägde sönder dom... eller IweX gjorde! Så fina stats han hade. Här är ett screen när vi var på fy_paintball! http://img84.imageshack.us/img84/2558/fypaintball00006bp.jpg Redigerad 1 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Höhö! Jag och Iwex ägde sönder dom... eller IweX gjorde! Så fina stats han hade. Här är ett screen när vi var på fy_paintball! http://img84.imageshack.us/img84/2558/fypaintball00006bp.jpg 0-0 Eliten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 0-0 Eliten! Jag är inte bra på cs... Plus att man aldrig hade chans eftersom IweX bara tog alla Och att vi inte hade lirat många rundor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag är inte bra på cs... Plus att man aldrig hade chans eftersom IweX bara tog alla Och att vi inte hade lirat många rundor! Höhö! Jag och Iwex ägde sönder dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Höhö! Jag och Iwex ägde sönder dom... Inte på den banan din pizzabagare... Något tips på någon skoj en mot en bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Inte på den banan din pizzabagare... Något tips på någon skoj en mot en bana? HAR DU NGT EMOT PIZZABAGARE OCH KEBABODLARE(copyright 2006 m0rfin)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 HAR DU NGT EMOT PIZZABAGARE OCH KEBABODLARE(copyright 2006 m0rfin)? Nej men det är mitt personliga själsord... som ja använder istället för andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts