SlewME Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Ingen som vill spela lite på beffo? Det är toomt där Beffo är för det mesta befolkad numera. Den är populär. Har ju även en hemsida och plugins som ska förbättra servern. Senaste är svärfilter. Fan, jävlar osv går att skriva men fitta, kuk och andra omogna ord är spärrade. De tider som det inte spelas på den är vid 02.00-13.00 typ. Ibland spelas det även på den tidigare beroende på hur många barn som skolkar. Redigerad 29 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Några forumpojkar som vill starta klan? Lämnade nyss min pga Inaktiv Jag skulle väll kunna.. men jag suger kiss på cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Beffo är för det mesta befolkad numera. Den är populär. Har ju även en hemsida och plugins som ska förbättra servern. Senaste är svärfilter. Fan, jävlar osv går att skriva men fitta, kuk och andra omogna ord är spärrade. De tider som det inte spelas på den är vid 02.00-13.00 typ. Ibland spelas det även på den tidigare beroende på hur många barn som skolkar. Finfint, Men jag är sjuk, Jag skolkar inte Naww, Drog en kanonsnygg HS på en admin för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Finfint, Men jag är sjuk, Jag skolkar inte Naww, Drog en kanonsnygg HS på en admin för ett tag sen Måste vart Stammper eller SlewME, jag har inte lirat idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Måste man skolka för att spela 13:00m ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Måste man skolka för att spela 13:00m ? Ja, dom som går i skolan brukar gå till minst 14:00, men jag vet inte hur det är med dagisbarn. Owned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nån som vill köra på beffo? ring mig på skype i sånnafall hc.hc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Testade att göra en cs-film. Min första så säg vad ja ska göra bättre och tips på program som ja kan använda. Ja använder fraps för att filma och movie maker för att redigera. Men fan det gick inte att ha det som attachment. Var ska ja ladda upp den? Redigerad 30 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Testade att göra en cs-film. Min första så säg vad ja ska göra bättre och tips på program som ja kan använda. Ja använder fraps för att filma och movie maker för att redigera. Men fan det gick inte att ha det som attachment. Var ska ja ladda upp den? Du gör två saker fel: 1. ABSO-FUCKING-LUT inte Fraps. Använd Counter-Strikes inbyggda funktion. Läs här. 2. ABSO-FUCKING-LUT inte Windows Movie Maker. Använd Video Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Counter-strikes inbydda version är bättre än Fraps men hur spelar jag upp "Demos"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ja, dom som går i skolan brukar gå till minst 14:00, men jag vet inte hur det är med dagisbarn. Owned Inte dom som inte går grundskolan längre... de kan verkligen sluta innan 14.00... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Inte dom som inte går grundskolan längre... de kan verkligen sluta innan 14.00... Jag slutar 13:30 och går i sjuan så de är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Du gör två saker fel: 1. ABSO-FUCKING-LUT inte Fraps. Använd Counter-Strikes inbyggda funktion. Läs här. 2. ABSO-FUCKING-LUT inte Windows Movie Maker. Använd Video Vegas. Det där som stod där var lite komplicerat för mig Ja vet att man kan spela in demos på cs (source för mig) men vad ska ja göra för att få om dem till "vanliga" format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hur kollar man på HLTV - filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hur kollar man på HLTV - filmer? Viewdemo duluktarpung.dem Lägg dom i cstrikemappen först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Kanske inte hör direkt till cs men jag tar det här.. i 1.5 kunde man ju byta så man började spela nåt annat spel.. det var vilda västen stuk på det... man kunde vara en björn kommer jag ihåg.. nån som vet vad jag menar? kan man spela det genom steam eller nånting?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Kanske inte hör direkt till cs men jag tar det här.. i 1.5 kunde man ju byta så man började spela nåt annat spel.. det var vilda västen stuk på det... man kunde vara en björn kommer jag ihåg.. nån som vet vad jag menar? kan man spela det genom steam eller nånting?? Modden heter "Wanted". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Modden heter "Wanted". Går det att skaffa till steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hur gör man så CT har T skins osv? har sett de på flera Cs filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Om jag vill spela in mig själv... exakt hur ska jag skriva då? vad ska jag skriva för att sluta spela in? vart sparas filen? hur gör jag för att kolla på de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts