iweX Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Btw... jag kan inte ändra sprey! Den ser inte bilderna. Alltså när jag letar efter bilderna i "improt spray" så ser den inte dom. EDIT: Kanske ska ha med att det är source jag snakkar om. Byter du spray på en server så går de inte du måste gå ur server och ändra spray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Vad betyder detta: http://img139.imageshack.us/img139/6466/faaaaaaaaaan5gs.png Varför kan jag inte spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Vad betyder detta: http://img139.imageshack.us/img139/6466/faaaaaaaaaan5gs.png Varför kan jag inte spela? Jag har samma sak, Då är det nog ett fel för alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Vad betyder detta: http://img139.imageshack.us/img139/6466/faaaaaaaaaan5gs.png Varför kan jag inte spela? Blir så om man har ngt fel på routern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Byter du spray på en server så går de inte du måste gå ur server och ändra spray Alltså int e så... jag kan spraya min nuvarande spray men när jag är inne på "import spray" och inte inne i nåt spel. Och är i den rutan där man ska hitta bilden så ser man inte bilderna! Någon som har en aning om vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Alltså int e så... jag kan spraya min nuvarande spray men när jag är inne på "import spray" och inte inne i nåt spel. Och är i den rutan där man ska hitta bilden så ser man inte bilderna! Någon som har en aning om vad jag ska göra? Nej , vi får spela imorgon smusel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Fixat. om ni har samma fel. Starta om datorn sen skall det funka. *Tack till SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Fixat. om ni har samma fel. Starta om datorn sen skall det funka. *Tack till SlewME Jag har aldrig fått den rutan för visso spelar jag inte 1.6 men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Fixat. om ni har samma fel. Starta om datorn sen skall det funka. *Tack till SlewME Annars kan man logga ut o logga in tror jag! Har för mig att det blir nå liknande när man loggar in på en annan dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ähh det blir sådär nån gång i veckan för mig. Inget mer med det. Bara att reconnecta så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Icke. Jag reconnecta typ 10 ggr och det gick ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Icke. Jag reconnecta typ 10 ggr och det gick ändå inte. För mig brukar det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Icke. Jag reconnecta typ 10 ggr och det gick ändå inte. Hmm konstigt jag fick det senast idag men jag startade om CS och kunde köra igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Vad betyder detta: Varför kan jag inte spela? Starta om Steam, eller i värsta fall datorn. Det är en bugg i Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag sitter här med en nystartad deddiserver men jag söker en/några adminstratörer till den, Undrar ni något så ta PM eller MSN Ingen som vill spela lite på beffo? Det är toomt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag sitter här med en nystartad deddiserver men jag söker en/några adminstratörer till den, Undrar ni något så ta PM eller MSN Ingen som vill spela lite på beffo? Det är toomt där Akta pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Spelade på en kompis acc, så klaga inte på namnet I´m the muddahfukking 1337. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Akta pm. Fråga SlewME om du får bli admin på beffo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Några forumpojkar som vill starta klan? Lämnade nyss min pga Inaktiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Spelade på en kompis acc, så klaga inte på namnet I´m the muddahfukking 1337. Glömde bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts