BroDD Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Tycker att det går snappt där ifrån.. men har du testat csnation? Ja, det brukar gå snabbt.. men en del av nerladdnings länkarna är sega... och just dom banorna som jag vill tanka har bara 1 länk =( o de går segt på dom... har cs nation banor? visste jag inte, trodde dom bara hade skins ska kolla EDIT: hittar inget på cs nation Redigerad 24 mars, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag kan slänga upp en... 193.13.69.1 Password: Gtasajten Servern heter det är skoj med cs Hrmm e den öppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 BOOM HEADSHOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Någon som vill lira lite cs? Lägge upp en server nu 193.13.69.1 password: gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ja, det brukar gå snabbt.. men en del av nerladdnings länkarna är sega... och just dom banorna som jag vill tanka har bara 1 länk =( o de går segt på dom... har cs nation banor? visste jag inte, trodde dom bara hade skins ska kolla EDIT: hittar inget på cs nation Men gå in på www.hl2files.com da.. dom har några banor där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Någon som vill lira lite cs? Lägge upp en server nu 193.13.69.1 password: gtasajten Funkade inte igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vilka configs ska man köra för att det inte grafiken ska vara skit, så man kan se sprayen och så man kan minimera utan att skärmen fuckar upp sig? Har någon något svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har någon något svar? Det är grafikkortet, Inte conifgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Men det är intressant att jag provade ett nytt video mode, och jag kunde minimera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Då var ju ditt problem löst, Så bra för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Nej, för att grafiken var dålig som fan, så jag bytte tillbaka, men jag vet inte vilken det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Men gå in på www.hl2files.com da.. dom har några banor där Jag hittar inget där.. hittar bara till olika half life och css Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ingen som har nån Css server? Som nån av er har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Btw... jag kan inte ändra sprey! Den ser inte bilderna. Alltså när jag letar efter bilderna i "improt spray" så ser den inte dom. EDIT: Kanske ska ha med att det är source jag snakkar om. Redigerad 25 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 BOOM HEADSHOT! Kan nån länka filmerna plz ? Dom är ju så j*vla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Kan nån länka filmerna plz ? Dom är ju så j*vla bra HEI. http://www.purepwnage.com/episodes.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Någon här som har sett Gamers day? en ganska bra kille på cs hehe Edit: Filmerna funka inte bullet kan bara höra inte se :'( Redigerad 25 mars, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Någon här som har sett Gamers day? en ganska bra kille på cs hehe Edit: Filmerna funka inte bullet kan bara höra inte se :'( Jag kan se dom =( har du VLC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag kan se dom =( har du VLC? Och det betyder ? Jag har winamp eller vad det heter om det är det du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Och det betyder ? Jag har winamp eller vad det heter om det är det du menar VideoLAN http://www.videolan.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts