razztheazz Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Man behöver inte Dedicated Server från steam, de flesta som jag vet som driver en server kör i HLDS, ett utomstående program. Citerar dig: NOOOOOOBS Det går också...min kompis kör Half Life Dedicated Server..fast det är jobbigare tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Det går också...min kompis kör Half Life Dedicated Server..fast det är jobbigare tycker jag Jo, men mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Tänkte byta skin på glocken nu.. fick med en massa ljudfiler då som ändrar hur vapnet låter, och jag undrar vart jag ska lägga dom.. står inget om det i read me filen som kom med eller nånting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Tänkte byta skin på glocken nu.. fick med en massa ljudfiler då som ändrar hur vapnet låter, och jag undrar vart jag ska lägga dom.. står inget om det i read me filen som kom med eller nånting.. Jag är inte säker men antingen i samma map som du la dom andra sakerna eller i ljud mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Tänkte byta skin på glocken nu.. fick med en massa ljudfiler då som ändrar hur vapnet låter, och jag undrar vart jag ska lägga dom.. står inget om det i read me filen som kom med eller nånting.. Gå in i sounds skappa en map som heter weapons (tror det var så) så lägger du in ljudfilerna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Man behöver inte Dedicated Server från steam, de flesta som jag vet som driver en server kör i HLDS, ett utomstående program. Citerar dig: NOOOOOOBS Vart Hittar HLDS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Vilka configs ska man köra för att det inte grafiken ska vara skit, så man kan se sprayen och så man kan minimera utan att skärmen fuckar upp sig? Redigerad 22 mars, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Någon som känner för att lira lite source? 193.13.69.1 In nu! Password: wing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Någon som känner för att lira lite source? 193.13.69.1 In nu! Password: wing Vi lirar imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vi lirar imorgon Du sa det på msn Stängde ner serven... ingen ville spela med mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ja de var mot bots, men ändå de var länge sen ja spelade, var tvungen att träna upp mig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Du sa det på msn Stängde ner serven... ingen ville spela med mig :'( Kan inte du lira public? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 De_Dust till Quake 4 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vart Hittar HLDS? BrutalCS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Någon som vill lira nu? 193.13.69.1 Password: Muffins Glömde skriva att det var Counterstrike: Source Redigerad 23 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Nån som kan slänga upp en CS:S server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Nån som kan slänga upp en CS:S server? Jag kan slänga upp en... 193.13.69.1 Password: Gtasajten Servern heter det är skoj med cs Redigerad 24 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 K. Kommer in nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Nån som kan nån bra sida med MÅNGA 1.6 banor? är på fpsbanana nu men det går så segt att tanka därifrån =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Nån som kan nån bra sida med MÅNGA 1.6 banor? är på fpsbanana nu men det går så segt att tanka därifrån =( Tycker att det går snappt där ifrån.. men har du testat csnation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts