kire21 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Du pKz jag e ingen nerd som fuskar. Spelar faktist utan fusk! Skulle bara fråga och se om det funkade orka fuska. Redigerad 20 mars, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Du pKz jag e ingen nerd som fuskar. Spelar faktist utan fusk! Skulle bara fråga och se om det funkade orka fuska. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Okej. Orka fuska man blir bara bannad. Redigerad 20 mars, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Köp Counter-Strike: Condition Zero för 99:- då får du Half-Life, Counter-Strike 1.6, Day of Defeat och Counter-Strike: Condition Zero i ett paket. Var hittar du det då? Jag ringde GAME just, och de tar 299:- för CS 1.6 Finns det billigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Var hittar du det då? Jag ringde GAME just, och de tar 299:- för CS 1.6 Finns det billigare? Hummdidumm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hmm, tack. Men jag vill ha det idag! Så det blir till att pröjsa 299:- då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Hmm, tack. Men jag vill ha det idag! Så det blir till att pröjsa 299:- då. Annars om du bor nära malmö eller någon annan stad som det finns Siba butiker i , så kostar det bara 149 kr, eller 129 kr fast det är internet pris. Redigerad 20 mars, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nu har jag ett litet problem! Jag kan ej starta en egen server på create server längre... det står att jag inte kan connecta till min egen server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag har hittat en bugg i CS! När man är terrorist och har dubbla pistoler... då ska man hastigt trycka ner mb2 och mb1, så kommer ena pistolen att skjuta som fan, värre än en minigun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag har hittat en bugg i CS! När man är terrorist och har dubbla pistoler... då ska man hastigt trycka ner mb2 och mb1, så kommer ena pistolen att skjuta som fan, värre än en minigun. Vad är mb1 och mb2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vad är mb1 och mb2? Mousebutton 1 och mousebutton 2 (vänster och höger musknapp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 JAEGARN KNIVAD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 JAEGARN KNIVAD. Awp Någon som skulle kunna svara på min frauga? Min frauga var alltså varför jag inte kan connecta när jag ska staurta min server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Awp Någon som skulle kunna svara på min frauga? Min frauga var alltså varför jag inte kan connecta när jag ska staurta min server? Först, snälla sluta skriva så jävla töntigt. Nu till frågan . Du ska göra en dedicerad server va ?! Man kan inte connecta till sin egna dedi server, utan att du måste ha en dator som står på 24/7 och en egen dator du spelar på om du nu ska göra en public server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Först, snälla sluta skriva så jävla töntigt. Nu till frågan . Du ska göra en dedicerad server va ?! Man kan inte connecta till sin egna dedi server, utan att du måste ha en dator som står på 24/7 och en egen dator du spelar på om du nu ska göra en public server. Dum i huvudet?! Klart man kan spela på sin egna dedicated server! Man måste inte ha på en dator som har servern och en som man spelar på! Det enda man måste ha är en dator som får sitt bredband direkt från modemet till datorn. Om man får sitt bredband till datorn via en router som byter ip lite då och då, så kan man i vissa (nästan alla) aldrig spela på sin egen server(varför vet jag inte). Så om du ska kunna ha en egen server behöver du: 1. Dedicated server (från steam) 2. Bredband och en sladd direkt från modemet till datorn 3. Ip:n från sin server Klarrrrt! NOOOOOOBS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Awp Någon som skulle kunna svara på min frauga? Min frauga var alltså varför jag inte kan connecta när jag ska staurta min server? Awp äger. Du måste öppna en port till rountern eller bredbands grejen sen kan andra connecta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Om man inte får igång steam. Och man har provat att installera om spelet men bara får upp det här medelandet: Vad kan man göra då? Redigerad 21 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Avinstallera helt och hållet, ta bort Steam, ladda ned Steam igen, installera Steam, installera CS, vänta på att CS blir uppdaterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Först, snälla sluta skriva så jävla töntigt. Nu till frågan . Du ska göra en dedicerad server va ?! Man kan inte connecta till sin egna dedi server, utan att du måste ha en dator som står på 24/7 och en egen dator du spelar på om du nu ska göra en public server. No... Jag startar en på "create server" och när jag ska starta den så står det att jag inte kan connect till min egen server Btw... jag brukar spela mot kompisar på den. Skriver ju bara sv_lan 0 så kan dom komma in Redigerad 21 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Dum i huvudet?! Klart man kan spela på sin egna dedicated server! Man måste inte ha på en dator som har servern och en som man spelar på! Det enda man måste ha är en dator som får sitt bredband direkt från modemet till datorn. Om man får sitt bredband till datorn via en router som byter ip lite då och då, så kan man i vissa (nästan alla) aldrig spela på sin egen server(varför vet jag inte). Så om du ska kunna ha en egen server behöver du: 1. Dedicated server (från steam) 2. Bredband och en sladd direkt från modemet till datorn 3. Ip:n från sin server Klarrrrt! NOOOOOOBS Man behöver inte Dedicated Server från steam, de flesta som jag vet som driver en server kör i HLDS, ett utomstående program. Citerar dig: NOOOOOOBS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts