BroDD Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Om jag ska använda nya skins (VAPEN) lägger jag dom direkt i C:\Program\Steam\SteamApps\ACCOUNT\counter-strike\cstrike\models då? eller ska jag göra en ny mapp som heter nåt? Om jag ska använda nya skins (GUBBAR) då ska jag göra nya mappar va? vart? i C:\Program\Steam\SteamApps\ACCOUNT\counter-strike\cstrike\models? vad ska dom heta då isåfall? om jag vill ha tillbaka originalskins hur gör jag då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Om jag ska använda nya skins (VAPEN) lägger jag dom direkt i C:\Program\Steam\SteamApps\ACCOUNT\counter-strike\cstrike\models då? eller ska jag göra en ny mapp som heter nåt? Om jag ska använda nya skins (GUBBAR) då ska jag göra nya mappar va? vart? i C:\Program\Steam\SteamApps\ACCOUNT\counter-strike\cstrike\models? vad ska dom heta då isåfall? om jag vill ha tillbaka originalskins hur gör jag då?? 1. Nej ingen ny mapp 2. Beror på vilken model du vill ersätta. 3. tar bort modelsmappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 2. Beror på vilken model du vill ersätta. 3. tar bort modelsmappen @2 Om jag vill ersätta alla? ska jag göra en ny mapp för varje eller vad? Vad ska mappen/mapparna heta då? @3 Tar bort hela modelsmappen? det finns ju saker där i som jag vill ha nu för en del banor/servrar, så dom vill jag ju inte ta bort.. kan jag bara ta bort själva vapen skinnen? och då används original när jag startar cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) @2 Om jag vill ersätta alla? ska jag göra en ny mapp för varje eller vad? Vad ska mappen/mapparna heta då? @3 Tar bort hela modelsmappen? det finns ju saker där i som jag vill ha nu för en del banor/servrar, så dom vill jag ju inte ta bort.. kan jag bara ta bort själva vapen skinnen? och då används original när jag startar cs? Men asså. om du ska ersätta alla måste du ha flera filer. urban.mdl ersätter urbanmodellen osv. Jo det går =) Redigerad 19 mars, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hittat världens skönaste ak nu rikigt go är den.. jag börjar känna mig lite halvbra hs ofta och så börjar få tillbaka mina 1.5 skills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hittat världens skönaste ak nu rikigt go är den.. jag börjar känna mig lite halvbra hs ofta och så börjar få tillbaka mina 1.5 skills Modda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Modda? Vadå "Modda?"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vadå "Modda?"? Har du moddat akn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Har du moddat akn? Menar du om det är jag som GJORT den? isåfall, nej... Laddade ner den från fpsbanana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Menar du om det är jag som GJORT den? isåfall, nej... Laddade ner den från fpsbanana Jag undrade om du hade moddat akn byt ut den mot en anna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Public-pwn! rats, en klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hej! Jag är lite seg och har inte skaffat CS 1.6 förren nu... och nu är min fråga: Hur skapar man ett konto? är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hej! Jag är lite seg och har inte skaffat CS 1.6 förren nu... och nu är min fråga: Hur skapar man ett konto? är det gratis? Du går till en affär och köper cs anthology för 100-150 kr.. alltså inget dyrt.. sen laddar du ner steam installen (1mb ungefär) på steams hemsida, steampowered.com, sen gör du ett konto, där du skriver in din cd key som du får med cs anthology... sen när du loggat in installerar du cs i steam.. skivan som du får med när du köper skiter du helt i kanske dålig förklaring men det är inge svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Om man har hittat CS i busken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Jag har half-life 1 på datorn med cs 1.6 steam. Om jag installerar cs 1.6 non steam och fuskar och sånt blir man bannad ele nåt sånt på sitt steam-konto? Så att det inte ligger och ta på steam med? Eller om man installerar 1.3 eller 1.5. Redigerad 19 mars, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Om man har hittat CS i busken då? Då går det inte Eller kanske, men du kan inte lira på vac servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Om man har hittat CS i busken då? Då kan du bara lira på crackade servers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag har half-life 1 på datorn med cs 1.6 steam. Om jag installerar cs 1.6 non steam och fuskar och sånt blir man bannad ele nåt sånt på sitt steam-konto? Så att det inte ligger och ta på steam med? Eller om man installerar 1.3 eller 1.5. Orka fuska, nerd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Okej, har fått en ny dator och den är så pass bra att jag kan spela spel nu. Tänkte prova Counter Strike. Fråga: Exakt vad behöver jag köpa för att kunna spela? Ett spel, det förstår jag. Men är det bara till att köpa spelet sen kan man spela på internet? Har hört att man skall spela på något 1,6? Nån som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Okej, har fått en ny dator och den är så pass bra att jag kan spela spel nu. Tänkte prova Counter Strike. Fråga: Exakt vad behöver jag köpa för att kunna spela? Ett spel, det förstår jag. Men är det bara till att köpa spelet sen kan man spela på internet? Har hört att man skall spela på något 1,6? Nån som kan hjälpa mig? Köp Counter-Strike: Condition Zero för 99:- då får du Half-Life, Counter-Strike 1.6, Day of Defeat och Counter-Strike: Condition Zero i ett paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts