gizmo91 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jag kan Yay lägg upp en klockan 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Lira på Beffo.se's server då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Fnizzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Har en fråga angående cs:source! Ok vad ska man skriva när man ska starta om dvs att starta om statsen... på 1.6 är det ju sv_restart med det finns ej på source ju. Vad ska man ladda ner för att kunna "tvinga" över folk till andra laget typ? Eller så man kan typ slapa folk och sånt? Vad ska man ladda ner och var finns det för att de ska säga "headshot" när man drar ett hs? Hur gör man så man kan skriva typ med röd text? Alltså mitt på skärmen som "admin-style" när jag är admin? Om jag måste ha ett program var kan jag få tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Har en fråga angående cs:source! Ok vad ska man skriva när man ska starta om dvs att starta om statsen... på 1.6 är det ju sv_restart med det finns ej på source ju. Vad ska man ladda ner för att kunna "tvinga" över folk till andra laget typ? Eller så man kan typ slapa folk och sånt? Vad ska man ladda ner och var finns det för att de ska säga "headshot" när man drar ett hs? Hur gör man så man kan skriva typ med röd text? Alltså mitt på skärmen som "admin-style" när jag är admin? Om jag måste ha ett program var kan jag få tag på det? På source ere mp_restartgame 1 Med amxmod kan dy flytta/slappa osv Amxmod där med ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 På source ere mp_restartgame 1 Med amxmod kan dy flytta/slappa osv Amxmod där med ;D Var kan man få tag på amx-mod? Är den "laglig? Jag pallar ej googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Var kan man få tag på amx-mod? Är den "laglig? Jag pallar ej googla. . www.amxmodx.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 . www.amxmodx.org Taaak! Du er snel hest. Men vilken ska jag ladda ner till source? Är jag jobbig med alla mina frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 På source ere mp_restartgame 1 Med amxmod kan dy flytta/slappa osv Amxmod där med ;D Inte amx mod till source utan Mani-aDmin-plugin. på source är de mp_restartgame 1 eller mp_restart 1. Jag vet inte kommandot att skriva mitt på skärmen men jag vet så du skriver med grön text då gör du så hära @ Hej , Jag är iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Tar upp en gammal fråga: Vilken är eran favorit-fragfilm? Jag njuter just nu av Straight Thru JaXeN hoho.. Fast Almighty Players-serien är ändu sjukast. Har sett trean typ femton gånger Redigerad 18 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Best of Wizzey så klart Han har ju 'gjort' Almighty Players-serien 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 The One And Only HeaToN. En av dom få jag har sett. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Best of Wizzey så klart Han har ju 'gjort' Almighty Players-serien 2 Best of Wizzey var ganska dålig. Sämst kvalité på fragsen. Almighty players-serien 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Best of Wizzey var ganska dålig. Sämst kvalité på fragsen. Almighty players-serien 2? Oj, jag menade Almighty players-serien. Gillar Wizzey han äger dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Oj, jag menade Almighty players-serien. Gillar Wizzey han äger dig. I förhållande till hans andra filmer så suger Best of Wizzey. Han äger mig i moviemaking men inte i CS. Mixade med honom för ett tag sen -_^ Redigerad 18 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Lirade på beffo servern nyss Jag började inse att det inte var roligt att spela när jag hade 16-1 i stats, så jag stack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Om jag går in på nån sida och kollar vad min ip är så är den nånting.. sen om ja är inne på min egen server och skriver status i console då står det nåt helt annat :S och folk kan inte komma in på min server med nån av dom ipna... varför? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 I förhållande till hans andra filmer så suger Best of Wizzey. Han äger mig i moviemaking men inte i CS. Mixade med honom för ett tag sen -_^ Drewek blev sTEKT ;O. JavaX christmas candy 2 är bra. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Drewek blev sTEKT ;O. JavaX christmas candy 2 är bra. =) Längtar du till min CS-film, Bullet? Den kommer .. ALDRIG! Redigerad 18 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Längtar du till min CS-film, Bullet? Den kommer .. ALDRIG! JAG HATAR DIG! =( Du är evul. Gör klart nu kthnxnbyeannnarsblirjagjättesur=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts