iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Funkar inte, någon som kan lägga upp IP? Vad vare dära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 En IP som inte funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Funkar inte, någon som kan lägga upp IP? Du kanske ska säga vad du vill ha IP till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Spela? Men skärp dig, säg vad du vill ha IP till. Redigerad 15 mars, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Die server ist uppe 62.116.252.118:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Die server ist uppe 62.116.252.118:27015 Yay me join Jag nickar nog AntI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Yay me join Jag nickar nog AntI Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Vilka bottar är lättast att installera/använda i cs 1.6? Ja, jag vet att bottar suger bajs, men jag har nyss spelat, och vill bara ha nån att springa runt och träna göra HS med... EDIT: läste nånstans att podbots inte funkar i 1.6, men nyss spelade jag på en server som hade bottar som hette [POD] längst fram i sitt namn :S Redigerad 15 mars, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vilka bottar är lättast att installera/använda i cs 1.6? Ja, jag vet att bottar suger bajs, men jag har nyss spelat, och vill bara ha nån att springa runt och träna göra HS med... EDIT: läste nånstans att podbots inte funkar i 1.6, men nyss spelade jag på en server som hade bottar som hette [POD] längst fram i sitt namn :S Googla på Zbot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Fatta cheatanklagad jag blir av honom, för att jag har reflexer, aim och goa sprayar, och spelförståelse, NIP här kommer jag Håll bara FETINGKÄFTEN! Redigerad 15 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Googla på Zbot. http://www.zbot.biff-brothers.se/ denna guiden, visar den exakt allt hur man gör och så? Är det lätt att avinstallera bottarna om jag vill göra det sen? EDIT: Innan du börjar pilla med installationen kan det vara bra att köra en backup på din CS-mapp står det, vilken cs mapp.. hela steam mappen, eller vilken? :S Redigerad 15 mars, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 http://www.zbot.biff-brothers.se/ denna guiden, visar den exakt allt hur man gör och så? Är det lätt att avinstallera bottarna om jag vill göra det sen? EDIT: Innan du börjar pilla med installationen kan det vara bra att köra en backup på din CS-mapp står det, vilken cs mapp.. hela steam mappen, eller vilken? :S /Cstrike mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) /Cstrike mappen. Ok, så jag markerar alltså CSTRIKE mappen och trycker CTRL + C och sen går till tex min mapp som heter BroDD och lägger in kopian där? eller tänker ja fel nu? Sen om jag vill avinstallera, kan jag bara lägga tillbaka CSTRIKE mappen då? eller måste jag gö nåt mer? Redigerad 15 mars, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Ok, så jag markerar alltså CSTRIKE mappen och trycker CTRL + C och sen går till tex min mapp som heter BroDD och lägger in kopian där? eller tänker ja fel nu? Sen om jag vill avinstallera, kan jag bara lägga tillbaka CSTRIKE mappen då? eller måste jag gö nåt mer? Precis som du sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Precis som du sade. Mappen som jag ringat in med rött här finns ju inte, ska jag göra den då? :"> är kass på datorer och allt som hör till där det står cstrike\sound\misc\ då ska ja alltså lägga dom i misc? och så vidare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Någon som kan lägga upp en GTAsajten server imorgon kanske ? (1.6) Jag han ju bara lira lite med Boomer idag för att jag laggade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Någon som kan lägga upp en GTAsajten server imorgon kanske ? (1.6) Jag han ju bara lira lite med Boomer idag för att jag laggade. Jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Håll bara FETINGKÄFTEN! Vad är det han ska hålla käften för? snälla nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Men skärp dig, säg vad du vill ha IP till. Spela Counter - Strike 1.6 över internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts