Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Men det vet jag, är lat som fan men jag vet att du laggt upp bilder på hur du topfragar på publicservrar.

Jag vet att du runkar till shemales också, men jag är för lat för att leta upp bild.

Ja, den där bilden där jag skrev "Orka vara bäst", men det var lITEPUTTENUTTIG ironi på den bilden, herregud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att du runkar till shemales också, men jag är för lat för att leta upp bild.

Ja, den där bilden där jag skrev "Orka vara bäst", men det var lITEPUTTENUTTIG ironi på den bilden, herregud.

Jag har inte påstått något annat!

Tror 99% uppfattar det som att du skryter, men du får ju förstås förklara dig och säga vad du egentligen menade med bilden och texten "Orka vara bäst"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte påstått något annat!

Tror 99% uppfattar det som att du skryter, men du får ju förstås förklara dig och säga vad du egentligen menade med bilden och texten "Orka vara bäst"

Kk..?

Ja, jag kan förklara mig. Jag tog print, eftersom alla andra gjorde det. Det var även på CZ, och jag hade typ 48-24, vilket är som 2-1 i stats, som jag gärna INTE skryter om. Och "Orka vara bäst", var mest för humorn i det hela. Jag hade, som sagt 48-24.

Nog förklarat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kk..?

Ja, jag kan förklara mig. Jag tog print, eftersom alla andra gjorde det. Det var även på CZ, och jag hade typ 48-24, vilket är som 2-1 i stats, som jag gärna INTE skryter om. Och "Orka vara bäst", var mest för humorn i det hela. Jag hade, som sagt 48-24.

Nog förklarat?

Visst, antar det. Jag har dock redan bildat en egen uppfattning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa bara att jag håller ¨på att bli mckt bättre nu än förr

Jag tog en paus på 5 dagar, sen fungerar det hur bra som helst :(

Haha, jo jag brukar lira cs ungeför som intervaller ^^,

Jag lirar ganska mycket en tid som sträcker sig ungefär 2 - 3 måndaer framåt.

Sedan bruklar jag ta paus ganska så länge några månader, en gång ett helt år.

Och när man testar igen efter det känns det som man har aimbot ^^,

Man drar hs ONLY då, det känns ganska lustigt ^^,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor