pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Man alltså jag lirar teamplay på pcw Jag sa bara på public OK. @The Copy: Nej, tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Det är roligt att bli cheatanklagad, ju mer man äger dom, ju surare blir dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Det är roligt att bli cheatanklagad, ju mer man äger dom, ju surare blir dom ... Ja, jätteroligt. Det är fan det tråkigaste som finns, om dom är så dåliga så dom cheatanklagar en. Sen att fortsätta spela är värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 @The Copy: Nej, tror jag inte. Men det vet jag, är lat som fan men jag vet att du laggt upp bilder på hur du topfragar på publicservrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Men det vet jag, är lat som fan men jag vet att du laggt upp bilder på hur du topfragar på publicservrar. Jag vet att du runkar till shemales också, men jag är för lat för att leta upp bild. Ja, den där bilden där jag skrev "Orka vara bäst", men det var lITEPUTTENUTTIG ironi på den bilden, herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag vet att du runkar till shemales också, men jag är för lat för att leta upp bild. Ja, den där bilden där jag skrev "Orka vara bäst", men det var lITEPUTTENUTTIG ironi på den bilden, herregud. Jag har inte påstått något annat! Tror 99% uppfattar det som att du skryter, men du får ju förstås förklara dig och säga vad du egentligen menade med bilden och texten "Orka vara bäst" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag har inte påstått något annat! Tror 99% uppfattar det som att du skryter, men du får ju förstås förklara dig och säga vad du egentligen menade med bilden och texten "Orka vara bäst" Kk..? Ja, jag kan förklara mig. Jag tog print, eftersom alla andra gjorde det. Det var även på CZ, och jag hade typ 48-24, vilket är som 2-1 i stats, som jag gärna INTE skryter om. Och "Orka vara bäst", var mest för humorn i det hela. Jag hade, som sagt 48-24. Nog förklarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Kk..? Ja, jag kan förklara mig. Jag tog print, eftersom alla andra gjorde det. Det var även på CZ, och jag hade typ 48-24, vilket är som 2-1 i stats, som jag gärna INTE skryter om. Och "Orka vara bäst", var mest för humorn i det hela. Jag hade, som sagt 48-24. Nog förklarat? Visst, antar det. Jag har dock redan bildat en egen uppfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag sa bara att jag håller ¨på att bli mckt bättre nu än förr Jag tog en paus på 5 dagar, sen fungerar det hur bra som helst Haha, jo jag brukar lira cs ungeför som intervaller ^^, Jag lirar ganska mycket en tid som sträcker sig ungefär 2 - 3 måndaer framåt. Sedan bruklar jag ta paus ganska så länge några månader, en gång ett helt år. Och när man testar igen efter det känns det som man har aimbot ^^, Man drar hs ONLY då, det känns ganska lustigt ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Är det någon som har ip till en hs only server? Jag kunde en förr, men den lades ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Är det någon som har ip till en hs only server? Jag kunde en förr, men den lades ner JA! En massa 2 till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 JA! En massa 2 till Thx Jag måste träna att skjuta hs lite mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 JA! En massa 2 till Dör man bara av Hs på dem serverna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Dör man bara av Hs på dem serverna? Inte på den jag lirade på i alla fall. Det är nog så att de bara lirar aim_banor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Om det är en hs only server, så är det bara hs och kniv som räknas, möjligtvist HE också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Om det är en hs only server, så är det bara hs och kniv som räknas, möjligtvist HE också Så du menar om jag dödar en via kropp så får jag inga statspoäng ? Fast så var det inte på den jag lirade (en av de pKz skickade) där fick man poäng på alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Så du menar om jag dödar en via kropp så får jag inga statspoäng ? Fast så var det inte på den jag lirade (en av de pKz skickade) där fick man poäng på alla. Det tar bara skada om du skjuter i huvudet, men med kniven kan du skada överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Det tar bara skada om du skjuter i huvudet, men med kniven kan du skada överallt Det var så jag föreställde mig när jag gick in på servern, men när jag väl kommit in dödade vi varandra både genom hs och kroppsskjutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Det var så jag föreställde mig när jag gick in på servern, men när jag väl kommit in dödade vi varandra både genom hs och kroppsskjutning. Aha , ska leta sån till Source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Funkar inte, någon som kan lägga upp IP? Redigerad 15 mars, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts