eXotic Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Hur gör jag en egen spray? asså inte laddar ner bilder från sidor och lägger in, utan jag vill kunna ta en bild som jag har på datorn och göra den till en spraybild i cs.. 1.6 snackar jag alltså om Wally Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det känns verkligen som att jag börjar bli bättre på cs nu På pcw så dör jag väldigt sällan .förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 .förlåt Förlåt för vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Förlåt för vad? .du hörde mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 .du hörde mig Vadå hörde mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Vadå hörde mig? Hör du inte? Jag skriker som en galning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Wally Vadå wally? det säger inte mig nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Vadå wally? det säger inte mig nåt Gewgle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Vadå wally? det säger inte mig nåt Programmet man använder för att göra om en bildfil till en tempdecal.wad heter Wally. Redigerad 13 mars, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Programmet man använder för att göra om en bildfil till en tempdecal.wad heter Wally. #Eller så döper man bara om en fil som e en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) #Eller så döper man bara om en fil som e en sån Nej, filen måste vara .wad för att det ska funka. Redigerad 14 mars, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nej, filen måste vara .wad för att det ska funka. Aha , De e därför den heter .wad på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Aha , De e därför den heter .wad på slutet No shit sherlock? -- Har fan inte lirat på evigheter känns det som. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nån som vill lira?! gå in på 62.116.252.118:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nån som vill lira?! gå in på 62.116.252.118:27015 Ett punkt sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Fan va ak skills man har fått Jag blir cheatanklagad på escapes servrar och av min vän zcruwen här på sajten Fatta cheatanklagad jag blir av honom, för att jag har reflexer, aim och goa sprayar, och spelförståelse, NIP här kommer jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Fan va ak skills man har fått Jag blir cheatanklagad på escapes servrar och av min vän zcruwen här på sajten Fatta cheatanklagad jag blir av honom, för att jag har reflexer, aim och goa sprayar, och spelförståelse, NIP här kommer jag Wow, cheatanklagad på public. Liek teh h4x0r. Matcher går inte bara ut på aim, utan även på teamplay. Tyvärr. Redigerad 14 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Wow, cheatanklagad på public. Liek teh h4x0r. Matcher går inte bara ut på aim, utan även på teamplay. Tyvärr. Man alltså jag lirar teamplay på pcw Jag sa bara på public Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Wow, cheatanklagad på public. Liek teh h4x0r. Matcher går inte bara ut på aim, utan även på teamplay. Tyvärr. Som att du aldrig skulle skrytit om hur bra du var på public. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag sa bara att jag håller ¨på att bli mckt bättre nu än förr Jag tog en paus på 5 dagar, sen fungerar det hur bra som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts