Krax Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Bra så att det inte händer nåt. Kör på min brosas steam account. Skulle det hända nåt så får jag stryk resten av livet. Då kommer din brorsa med läderpiskan och hängslar fast dig i väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Nej, det kommer han inte men skulle det hända nåt så får jag stryk. Ska testa med High FPS Model (GIGN). Redigerad 10 mars, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Nej, det kommer han inte men skulle det hända nåt så får jag stryk. Ska testa med High FPS Model (GIGN). http://www.fpsbanana.com/img/ss/srends/thm_359.jpg Skins är bara noobigt, Äckligt fult o ha skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Mm men inte ibland självklart är orginalet bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Skins är bara noobigt, Äckligt fult o ha skins Hur kan skins vara noobigt? Ska berätta för dig att jag som spelat cs så jävla länge kör med skins. Men jag är väl noob jag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Skins är bara noobigt, Äckligt fult o ha skins Jag lirade med skins på den tiden jag var aktiv. Jag hade en egen klan och vi var väl dugligt bra, så det är inte bara noobs som använder skins, varenda jävel kan göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Hi high fps model klarade inte av att ha den modelen e så ful och fyrkantig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Fan vad trött jag blir på alla fuskare... träffa på en idag.. riktigt jävla uppenbart... han sprang och sköt genom väggarna ofta och döda folk, sprang fort som satan ibland, sköt fort som satan ibland.. blir så jävla irriterad på dom.. finns det nåt man kan göra så man får dom avstängda eller nåt så man slipper dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Fan vad trött jag blir på alla fuskare... träffa på en idag.. riktigt jävla uppenbart... han sprang och sköt genom väggarna ofta och döda folk, sprang fort som satan ibland, sköt fort som satan ibland.. blir så jävla irriterad på dom.. finns det nåt man kan göra så man får dom avstängda eller nåt så man slipper dom? . www.steambans.com kolla upp steamid (status i console) och recorda honom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 BroDD: du spelar CS på fel årtionde just nu. Alla 12åringar är 12 nu. (Om du förstår. Alla jävla nerds ska fuska och hålla på.) Sen sånna här som säger "Ägda noobs", när man ser att deras sikte skakar när dom skjuter är ju bara skämmiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Men vad spelar ni Source eller 1.6 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Men vad spelar ni Source eller 1.6 ? 1.6 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag spelar Source Hmm svarade på min egen fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Men vad spelar ni Source eller 1.6 ? Ett punkt sex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Hur gjör man en sån där warcraft server själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Hur gjör man en sån där warcraft server själv? BrutalCS Där finns massa guider.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Hata att det blir sån kass kvalle i googlevideo. Snyggt ace =) Jag som fixade ut det btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) YEH! Bull1: Ditt klipp eller? Redigerad 12 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 http://plz.se/pics/albums/userpics/1337stats.JPG 1337 stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts