Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Spelade ett annat spel Silkroad edit: ny sida Redigerad 10 mars, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Silkroad edit: ny sida Japp.. Har spelat 3 timmar denna dag Cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Japp.. Har spelat 3 timmar denna dag Cs Vi bryr oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Vi bryr oss? Kanske inte. Tycker ni Cbble e dålig map? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Kanske inte. Tycker ni Cbble e dålig map? Nepp den är ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Nepp den är ganska kul. Men CT har övertaget.. Läste de på FB , kopierar hel texten sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) 1. jag bryr mig inte om hur många post jag har. 2. jag spelade inte Cs på 2 veckor 3. igår bröt jag att jag spelade.. 1. Okej! 2. Haha, ojdå! Jag hade inte spelat CS på 4 månader jag. 3. Skulle vilja det jag med. Men det är för mycket för att bara sluta på. Iaf på hög nivå. @Iwex: Det beror inte på nå jävla övertag, det beror på hur bra aim och teamplay man har. Redigerad 10 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 1. Okej! 2. Haha, ojdå! Jag hade inte spelat CS på 4 månader jag. 3. Skulle vilja det jag med. Men det är för mycket för att bara sluta på. Iaf på hög nivå. @Iwex: Det beror inte på nå jävla övertag, det beror på hur bra aim och teamplay man har. Nja , om båda lagen e lika bra dÅ? då vinner oftas CT . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Nja , om båda lagen e lika bra dÅ? då vinner oftas CT . Om man är lika bra blir det oftast ovagjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Om man är lika bra blir det oftast ovagjort. Inte om CT har övertaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Så jävla irriterad... har spelat i en vecka nu, började förra fredan.. och så ligger ja etta på servern me typ 7-2 eller nåt.. och då kommer SJÄLVKLART nån bajsapa o säger att man fuskar och håller på.. blir så jävla irriterad på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Inte om CT har övertaget. MEN WTF, man spelar både och CT och T..? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Är det tillåtet att ha skins i 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Är det tillåtet att ha skins i 1.6? Mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Mm. Så man blir inte bannad ele nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Så man blir inte bannad ele nåt sånt? Nopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Tackar. Har du testat det själv? Redigerad 10 mars, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Tackar. Har du testat det själv? Har spelat CS i 5 år, så, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Bra så att det inte händer nåt. Kör på min brosas steam account. Skulle det hända nåt så får jag stryk resten av livet. Redigerad 10 mars, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Bra så att det inte händer nåt. Kör på min brosas steam account. Skulle det hända nåt så får jag stryk resten av livet. Köp ett eget, det bad jag min bror göra. 109:- kr på toys r us. Men gör inte som alla nördar nuförtiden, om du förlorar och känner dig jättedålig och allt, så börja inte fuska. Du kommer bli bättre. Du måste ge det tid bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts