P-C Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 @P-C Jag skickar mitt demo om du skickar dina . bra att du börjat lira igen =) Fint ace btw =) In på msn, bulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Ska lira mix me P-C , pKz och TOssie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Varför klagar alla på att man kör public? Det är inte töntigt direkt. Sen kanske man inte har nån att lira PCW med, är det ens fel då att man är en ''tönt'' då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Ska lira mix me P-C , pKz och TOssie Nej, det ska du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Nej, det ska du inte. Nehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Nehe Du har ingen mick och verkar inte ha CS heller .. hur tänkte du spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Du har ingen mick och verkar inte ha CS heller .. hur tänkte du spela? Jag har cs, jag har mic.. men den e inte frisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Finns det något bra ställe för CS: Source mods? EDIT: Kom på att ja skrev jävlit fel :"> Redigerad 9 mars, 2006 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Finns det något bra ställe för CS: Source? Huh ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Huh ??? Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Huh ??? Glömde en grej :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Wörd Perfekt kommentar! Mycket givande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Finns det något bra ställe för CS: Source mods? EDIT: Kom på att ja skrev jävlit fel :"> Knock yourself out. www.csbanana.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Finns det något bra ställe för CS: Source mods? EDIT: Kom på att ja skrev jävlit fel :"> Rätta de då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Rätta de då Han gjorde det långt innan du skrev det där ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Han gjorde det långt innan du skrev det där ^^ Jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Jaja Iwex kan du snälla sluta posthunta som en jaevla galning! OT Jag har inte spelat cs på en vecka nu!! JAg börjar skaka!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Iwex kan du snälla sluta posthunta som en jaevla galning! OT Jag har inte spelat cs på en vecka nu!! JAg börjar skaka!!!! 1. jag bryr mig inte om hur många post jag har. 2. jag spelade inte Cs på 2 veckor 3. igår bröt jag att jag spelade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filip Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 1. jag bryr mig inte om hur många post jag har. 2. jag spelade inte Cs på 2 veckor 3. igår bröt jag att jag spelade.. Haha Hur klarar du d jag pallar inte 1 dag utan å spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Haha Hur klarar du d jag pallar inte 1 dag utan å spela Spelade ett annat spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts