BroDD Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Spelade nån bana för jättelängesen hos nån kompis eller nåt, men jag vet inte namnet på banan eller nånting.. det enda jag kommer ihåg var hur den såg ut.. lite halvt så där.. det var typ.. aztec utseende... och i mitten var det en stor sån här sak (se bild) och man kunde springa runt nere på backen också.... högst upp kunde man gå igenom har jag för mig... nån som vet vilken bana jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Fy_aztec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 FEMHSACEDUDE!! Kolla veckans klipp FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) FEMHSACEDUDE!! Kolla veckans klipp FTW! Vart kollar man på veckans klipp då ? Ok, nu funkade det, gjorde inte det innan, blev Sidan kan inte visas, då. Redigerad 6 mars, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 FEMHSACEDUDE!! Kolla veckans klipp FTW! 40 min ~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 40 min ~ LÄNKS Nurå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Orka va bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Orka va bäst. Fina stats @ P-C redan fixat klippet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Naaw puttinutt, SPEGEL! Det där är inte ens du, det är en spectating-text där Så har du den jävla fitt smilien osså! Varför skulle det inte varit han? För att det är spec? Hans polare kanske tog bilden? HLTV Print? Eller du har självklart rätt, någon random snubbe fakenickar bullet, pangar ner några stycken, skickar print till bulletbanan som lägger upp den på gtasajten och säger att det var han som gjorde det.. Fittnoob! Herre... Tror du verkligen att jag menat allvar??? Asså orka hålla på att vara sådär. Fittnoob! Oj du va cool... Get a life... EDIT: Sorry att jag gick lite off nu... Redigerad 7 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Böjar de inte blir tråkugt me 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Böjar de inte blir tråkugt me 1.6? Jodu, minst sagt. Alla små p12 som söker skillat på pcws och kör med .dll's. Även tuffisarna på 1.6, som ska döda en om man kommer på LAN. Hmpf, ska fan lägga av med 1.6. Känslan har förstörts av sånna där små skitungar. Eller så kör jag CZ. Där finns det bra servrar med mogna spelare. Något som 1.6 borde försöka ta efter. Redigerad 8 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Orka va bäst. Jävla coolt med att lägga upp stats från public å skryta me de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Jodu, minst sagt. Alla små p12 som söker skillat på pcws och kör med .dll's. Även tuffisarna på 1.6, som ska döda en om man kommer på LAN. Hmpf, ska fan lägga av med 1.6. Känslan har förstörts av sånna där små skitungar. Eller så kör jag CZ. Där finns det bra servrar med mogna spelare. Något som 1.6 borde försöka ta efter. Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Wörd Ingen andvänder .dll's längre, fusk har lämnat den generationen bakom sig. Och gnälliga ungar har det funnits länge i 1.6. Det finns i CZ också, och i Source. Du har väl inte haft oturen ännu bara att hitta dom ännu. Dock spelar de flesta fuskaren 1.6 eftersom det kräver minst hårdvara, och de flesta fuskarna har en tendens att inte ha en så bra dator. Redigerad 8 mars, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ingen andvänder .dll's längre, fusk har lämnat den generationen bakom sig. Och gnälliga ungar har det funnits länge i 1.6. Det finns i CZ också, och i Source. Du har väl inte haft oturen ännu bara att hitta dom ännu. Dock spelar de flesta fuskaren 1.6 eftersom det kräver minst hårdvara, och de flesta fuskarna har en tendens att inte ha en så bra dator. På CZ e de minst lika många omogna.. Source har väl ochså många snorungar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ingen andvänder .dll's längre, fusk har lämnat den generationen bakom sig. Och gnälliga ungar har det funnits länge i 1.6. Det finns i CZ också, och i Source. Du har väl inte haft oturen ännu bara att hitta dom ännu. Dock spelar de flesta fuskaren 1.6 eftersom det kräver minst hårdvara, och de flesta fuskarna har en tendens att inte ha en så bra dator. Om man ska vara petig så använder alla .dlls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Gick väl så där på public ! Synd att det är lite svårt o se min M4 (har äntligen lärt mig o fixa moddar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Gick väl så där på public ! Synd att det är lite svårt o se min M4 (har äntligen lärt mig o fixa moddar) Man ser den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Gick väl så där på public ! Synd att det är lite svårt o se min M4 (har äntligen lärt mig o fixa moddar) En silvrig M4 ? Jag hade en sådan innan jag installerade om steam. Den är shitschön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ninjas in Rullstol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts