_EmiL_ Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Wie. spelade pcw nyss. Noice !! MEN VAFAN!! Ny sida för det Redigerad 4 mars, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Noice !! MEN VAFAN!! Ny sida för det Haha =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Wie. spelade pcw nyss. Jak var med o spelade med min älskling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jak var med o spelade med min älskling Jao =) Du och drewek och krull ;D värsta gtasajtenklan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Men men jag känner mig utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Men men jag känner mig utanför #never.ever var med och mixa nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 #never.ever var med och mixa nån gång JA!! jak klad hest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Wie. spelade pcw nyss. Det där är inte ens du, det är en spectating-text där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det där är inte ens du, det är en spectating-text där Han heter MainstreaM när han lirar, puuee det vet ju till och med jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det där är inte ens du, det är en spectating-text där JO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det där är inte ens du, det är en spectating-text där Fittnoob, han har väll tagit printscreen på hltvn xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nån som vet nåt ställe där det finns gratis cs-server hosting? Behöver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nån som vet nåt ställe där det finns gratis cs-server hosting? Behöver det. Finns ej.. men du kan hyra server på Portlane för 5kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nån som vet nåt ställe där det finns gratis cs-server hosting? Behöver det. Bokstav stor http://www.gamers.nu/booking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Fittnoob Är jag en fittnoob? Om det är mig du menar är du själv en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Är jag en fittnoob? Om det är mig du menar är du själv en. Men du behöver väl inte anklaga att det itne är han. Skaffa fakta först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Wie. spelade pcw nyss. OJÄVLAR! Skicka demo DIRR!!! WOHO! Spelade mix nyss - jag satte två ace varav ett var med BARA HS! Veckans klipp här kommer jag! Redigerad 5 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 WOW! Spelade nyss och ägde alla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Är jag en fittnoob? Om det är mig du menar är du själv en. Naaw puttinutt, SPEGEL! Det där är inte ens du, det är en spectating-text där Så har du den jävla fitt smilien osså! Varför skulle det inte varit han? För att det är spec? Hans polare kanske tog bilden? HLTV Print? Eller du har självklart rätt, någon random snubbe fakenickar bullet, pangar ner några stycken, skickar print till bulletbanan som lägger upp den på gtasajten och säger att det var han som gjorde det.. Fittnoob! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts