Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Vad får dom för fel när dom connectar då? Eller för meddelande?

Vet inte, han sa bara att han inte kunde komma in, och han hade försökt flera gånger tror jag... måste mna ha med det där 27015 på slutet eller vad det är? för det skrev jag aldrig med :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte, han sa bara att han inte kunde komma in, och han hade försökt flera gånger tror jag... måste mna ha med det där 27015 på slutet eller vad det är? för det skrev jag aldrig med  :huh:

Jo man måste tror jag... Funkar inte det heller så kan du testa med 27016 på slutet

Notera att man måste ha : istället för .

t.ex 345.246.235:27015 (det kanske du vet)

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej jag har ett riktigt problem med cs

Ibland när jag ska connecta till en server så stänger spelet ner sig (som när man använder alt+tab) då jag har ganska taskigt med ram minne så går datorn förbannat segt och om det är en server som man har problem med att komma in på så blir man disconnectad helt utan anledning.

Detta började för ett tag sen men har bara blivit värre och värre med tiden, nu händer det varje gång jag startar cs och connectar, dessutom så är det en fruktansvärd lagg när man börjar som håller sig i typ 1 min sen slutar det.

Har inte haft detta problem förut så jag vet inte riktigt, men vet ni vad det kan vara för nått?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland när jag ska connecta till en server så stänger spelet ner sig (som när man använder alt+tab) då jag har ganska taskigt med ram minne så går datorn förbannat segt och om det är en server som man har problem med att komma in på så blir man disconnectad helt utan anledning.

Detta började för ett tag sen men har bara blivit värre och värre med tiden, nu händer det varje gång jag startar cs och connectar, dessutom så är det en fruktansvärd lagg när man börjar som håller sig i typ 1 min sen slutar det.

Har inte haft detta problem förut så jag vet inte riktigt, men vet ni vad det kan vara för nått?

Testa med att stäng ner alla andra program som körs och dra ner på grafiken (den sämsta) :huh:

Edit: Sry för dubbelpost, forumet segar!

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa med att stänga ner alla andra program som körs och dra ner på grafiken (den sämsta) :huh:.

Edit: Sry för dubbelpost, forumet segar!

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett jätte cp fel med cs! varje gång jag spelar så börjar typ musen och tangentbordet lagga, eller mindre sakt stanna upp! nån som vet vad man kan göra åt detta? för det är bara när jag lirar cs.. börjar bli ganska less på de nu :o

Har det varit så länge eller började det nyligen? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor