BroDD Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Kommer inte in på din clan server eller va de va? e den inte uppe?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Kommer inte in på din clan server eller va de va? e den inte uppe?? Kolla när det postades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Kolla när det postades Men lägg up den igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Om ja tankar en bana.. asså från en sida, och ska lägga in den, vart ska ja lägga den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Cstrike/Maps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag har ett jätte cp fel med cs! varje gång jag spelar så börjar typ musen och tangentbordet lagga, eller mindre sakt stanna upp! nån som vet vad man kan göra åt detta? för det är bara när jag lirar cs.. börjar bli ganska less på de nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Om folk inte kommer in på min server, vad är det för "fel" då? ja, jag ger dom rätt ip... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Om folk inte kommer in på min server, vad är det för "fel" då? ja, jag ger dom rätt ip... Vad får dom för fel när dom connectar då? Eller för meddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Vad får dom för fel när dom connectar då? Eller för meddelande? Vet inte, han sa bara att han inte kunde komma in, och han hade försökt flera gånger tror jag... måste mna ha med det där 27015 på slutet eller vad det är? för det skrev jag aldrig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Vet inte, han sa bara att han inte kunde komma in, och han hade försökt flera gånger tror jag... måste mna ha med det där 27015 på slutet eller vad det är? för det skrev jag aldrig med Jo man måste tror jag... Funkar inte det heller så kan du testa med 27016 på slutet Notera att man måste ha : istället för . t.ex 345.246.235:27015 (det kanske du vet) Redigerad 4 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jo man måste tror jag... Funkar inte det heller så kan du testa med 27016 på slutet Notera att man måste ha : istället för . t.ex 345.246.235:27015 (det kanske du vet) Kan ju ha problem med routern.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Okej jag har ett riktigt problem med cs Ibland när jag ska connecta till en server så stänger spelet ner sig (som när man använder alt+tab) då jag har ganska taskigt med ram minne så går datorn förbannat segt och om det är en server som man har problem med att komma in på så blir man disconnectad helt utan anledning. Detta började för ett tag sen men har bara blivit värre och värre med tiden, nu händer det varje gång jag startar cs och connectar, dessutom så är det en fruktansvärd lagg när man börjar som håller sig i typ 1 min sen slutar det. Har inte haft detta problem förut så jag vet inte riktigt, men vet ni vad det kan vara för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Okej jag har ett riktigt problem med cs Ibland när jag ska connecta till en server så stänger spelet ner sig (som när man använder alt+tab) då jag har ganska taskigt med ram minne så går datorn förbannat segt och om det är en server som man har problem med att komma in på så blir man disconnectad helt utan anledning. Detta började för ett tag sen men har bara blivit värre och värre med tiden, nu händer det varje gång jag startar cs och connectar, dessutom så är det en fruktansvärd lagg när man börjar som håller sig i typ 1 min sen slutar det. Har inte haft detta problem förut så jag vet inte riktigt, men vet ni vad det kan vara för nått? Testa med att stäng ner alla andra program som körs och dra ner på grafiken (den sämsta) Edit: Sry för dubbelpost, forumet segar! Redigerad 4 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Okej jag har ett riktigt problem med cs Ibland när jag ska connecta till en server så stänger spelet ner sig (som när man använder alt+tab) då jag har ganska taskigt med ram minne så går datorn förbannat segt och om det är en server som man har problem med att komma in på så blir man disconnectad helt utan anledning. Detta började för ett tag sen men har bara blivit värre och värre med tiden, nu händer det varje gång jag startar cs och connectar, dessutom så är det en fruktansvärd lagg när man börjar som håller sig i typ 1 min sen slutar det. Har inte haft detta problem förut så jag vet inte riktigt, men vet ni vad det kan vara för nått? Testa med att stänga ner alla andra program som körs och dra ner på grafiken (den sämsta) . Edit: Sry för dubbelpost, forumet segar! Redigerad 4 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ingen som kan hjälpa mig dah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag har ett jätte cp fel med cs! varje gång jag spelar så börjar typ musen och tangentbordet lagga, eller mindre sakt stanna upp! nån som vet vad man kan göra åt detta? för det är bara när jag lirar cs.. börjar bli ganska less på de nu Har det varit så länge eller började det nyligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Har det varit så länge eller började det nyligen? Länge :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Hmm har aldrig haft det problemet förut. Eller jo med ett annat spel, minns inte riktigt vilket, musen laggade som jag vet inte vad. Det slutade med att jag avinstallera spelet åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Hmm har aldrig haft det problemet förut. Eller jo med ett annat spel, minns inte riktigt vilket, musen laggade som jag vet inte vad. Det slutade med att jag avinstallera spelet åt helvete Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Wie. spelade pcw nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts