Ante_freeman Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Yay! Dom har lagt till SAS och Leet Krew på CSS! Ska köra nu. Dom är nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) http://img328.imageshack.us/img328/589/dechateau00058np.th.jpg Tog bort händerna. Och nej, det är inte photoshoppat. För att ta bort händerna går du till cstrike och gör en mapp som heter materials. Sen inuti den gör du en models mapp. Inuti den, en weapons. Inuti den, v_models. Och i den, en som heter hands. Sen öppnar du en texteditor och klistrar in texten under. VertexLitGeneric { "$basetexture" "models\weapons\v_models\hands\v_hands" "$envmap" "env_cubemap" "$bumpmap" "models\weapons\v_models\hands\v_hands_normal" "$normalmapalphaenvmapmask" "1" "$no_draw" "1" } Och sen sparar du den som v_hands.vmt. Kör spelet. Har du gjort rätt så har du inga händer, vapnen flyger. Om du vill sätta tillbaks händerna så kan du antigen ta bort filen eller sätta $no_draw till 0, eller ta bort $no_draw. Redigerad 2 mars, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Yay! Dom har lagt till SAS och Leet Krew på CSS! Ska köra nu. 1337 Crew säger man och 1337 Crew va snyggast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 http://img328.imageshack.us/img328/589/dechateau00058np.th.jpg Tog bort händerna. Och nej, det är inte photoshoppat. För att ta bort händerna går du till cstrike och gör en mapp som heter materials. Sen inuti den gör du en models mapp. Inuti den, en weapons. Inuti den, v_models. Och i den, en som heter hands. Sen öppnar du en texteditor och klistrar in texten under. VertexLitGeneric { "$basetexture" "models\weapons\v_models\hands\v_hands" "$envmap" "env_cubemap" "$bumpmap" "models\weapons\v_models\hands\v_hands_normal" "$normalmapalphaenvmapmask" "1" "$no_draw" "1" } Och sen sparar du den som v_hands.vmt. Kör spelet. Har du gjort rätt så har du inga händer, vapnen flyger. Om du vill sätta tillbaks händerna så kan du antigen ta bort filen eller sätta $no_draw till 0, eller ta bort $no_draw. Någon som vet om det funkar på 1.6/Condition Zero också ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Någon som vet om det funkar på 1.6/Condition Zero också ? Nope, har ej för mig det. source har hand texturen och vapentexturen för sig själv. Medans i 1.6 är det samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag lirade lite public, gick inge bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Nope, har ej för mig det. source har hand texturen och vapentexturen för sig själv. Medans i 1.6 är det samma. Ett själ att source e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Ett själ att source e bättre Source har aldrig varit bättre än 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Det beror på åsikt, men 1.6 är lite roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Source har aldrig varit bättre än 1.6 De är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Det beror på åsikt, men 1.6 är lite roligare ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 ... Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Lol Lmao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag lirade lite public, gick inge bra Hur fick du till kniven så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hur fick du till kniven så där Det är 1.5 kniven.. fett skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Lmao Roflmao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Roflmao Stfu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Har min nya dator nu så börjat spela cs igen.. suger så klart spelade 1.5 förut när ja spela.. sen la ju de ner och min dator klarade inte av 1.6 men jaja, ja har nåra frågor... brukar ha runt 72 i fps, är det bra eller dåligt? märker jag stor skillnad mellan 72 och fullt? i choke och loss ska man ha 0 va? i in/out då? har gtasajten nån egen server eller nåt? kan nån ge mig nåra bra servrar där de inte brukar va super bra folk så jag kan träna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Har min nya dator nu så börjat spela cs igen.. suger så klart spelade 1.5 förut när ja spela.. sen la ju de ner och min dator klarade inte av 1.6 men jaja, ja har nåra frågor... brukar ha runt 72 i fps, är det bra eller dåligt? märker jag stor skillnad mellan 72 och fullt? i choke och loss ska man ha 0 va? i in/out då? har gtasajten nån egen server eller nåt? kan nån ge mig nåra bra servrar där de inte brukar va super bra folk så jag kan träna? Vad har du på fps_max?? För jag tror på orginal så står det fps_max 72 ändra det till fps_max 101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Har min nya dator nu så börjat spela cs igen.. suger så klart spelade 1.5 förut när ja spela.. sen la ju de ner och min dator klarade inte av 1.6 men jaja, ja har nåra frågor... brukar ha runt 72 i fps, är det bra eller dåligt? märker jag stor skillnad mellan 72 och fullt? i choke och loss ska man ha 0 va? i in/out då? har gtasajten nån egen server eller nåt? kan nån ge mig nåra bra servrar där de inte brukar va super bra folk så jag kan träna? Heej brodd. fps_max 101 = 100 fps 0 på båda är bäst. In/out är vad som skickas och vad som tar emots. Nej. Om du ska träna ska dom vara superbra, låter omöjligt. Jag vet. Men det är enda sättet och bli bra. Eller så tankar du Z-bots. Sök på google. Dom är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts