Puslakan Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag har gjort en cs film! De e ingen super seriös film Kanske inte är den bästa kvaliten heller Filmen: http://rapidshare.de/files/14218000/puslak...r_2006.wmv.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag har gjort en cs film! De e ingen super seriös film Kanske inte är den bästa kvaliten heller Filmen: http://rapidshare.de/files/14218000/puslak...r_2006.wmv.html Ehm, ja. Publicfrags ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag har gjort en cs film! De e ingen super seriös film Kanske inte är den bästa kvaliten heller Filmen: http://rapidshare.de/files/14218000/puslak...r_2006.wmv.html Heja public! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tankar Vilken bana e bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Det finns många. Nuke,Inferno,D2,Cbble Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Få se nu, Hur byter jag vapenhand? Jag har använt H och tagit Use right hand men det funkar ju inte, Kan man byta på något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Options-Multiplayer-Advanced Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vad har du för grafik på smoken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Få se nu, Hur byter jag vapenhand? Jag har använt H och tagit Use right hand men det funkar ju inte, Kan man byta på något annat sätt? Cl_righthand 0 om du ska ha vänsterhanden eller cl_righthand 1 om du ska ha höger. Detta skriver du självklart i consolen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vad har du för grafik på smoken? Best looking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Worst Looking, Fastest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Cl_righthand -1 Kniven och vapnen i olika händer. Kör med Värsta på smoken, fast max_smokepuffs 0 och max_shells 0 så det blir ingen skillnad. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Schysst ping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Cl_righthand -1 Kniven och vapnen i olika händer. Kör med Värsta på smoken, fast max_smokepuffs 0 och max_shells 0 så det blir ingen skillnad. ^^ Vad gör dem två för skillnad om jag ändrar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Vad gör dem två för skillnad om jag ändrar ? Dom tar bort röken som puffrar ut. Och så blir det mindre rök. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Dom tar bort röken som puffrar ut. Och så blir det mindre rök. ^^ Det är ju nästan lite fusk då man kastar en smoke för att man ska se sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Det är ju nästan lite fusk då man kastar en smoke för att man ska se sämre. Säg mig någon som INTE fuskar på internet? ^^, Haha, kör med det på public. Men på pcw har vi HL Guard och allt sånt så då kan man inte ha det. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Säg mig någon som INTE fuskar på internet? ^^, Haha, kör med det på public. Men på pcw har vi HL Guard och allt sånt så då kan man inte ha det. ^^, Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Säg mig någon som INTE fuskar på internet? ^^, Haha, kör med det på public. Men på pcw har vi HL Guard och allt sånt så då kan man inte ha det. ^^, OHH you are bad and I like it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 82.94.228.97:27015 PASSWORD pcw KOM IN OCH ÄG PÅ MIN KLANS WS! HAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts