diarrehampus Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Trycker du inte ska "Spamma" Steams Mail för att få tebax Accounten men du måste ochså ha kort på spelet och cd-key annars gör dem ingen har jag för mig.. Det gör dom visst Skickar du cd key, account namn, mail så fixxar dom det. Dom ser ju att nån har ändrat mailen om det är bannat, så då borde dom fixxa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hur gör man för att spela mot bots i CS 1.5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Men URGH Diarrehampus du minns att jag sa att min cd-key vart snodd innan jag ens han registrera spelet på steam. Jag ringde bara steampowered och sa min mail, mitt konto, mitt lösen, min förra cd key, och vips så fick jag en ny så leta dom upp min förra cd key och banna det kontot som hadde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Men URGH Diarrehampus du minns att jag sa att min cd-key vart snodd innan jag ens han registrera spelet på steam. Jag ringde bara steampowered och sa min mail, mitt konto, mitt lösen, min förra cd key, och vips så fick jag en ny så leta dom upp min förra cd key och banna det kontot som hadde det Ja Och? EDIT: Har skickat ett nytt mail som jag smörar för hela steam på Hoppas att jag får svar Redigerad 23 februari, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Villken mejl skickar jag till? Redigerad 23 februari, 2006 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Villken mejl skickar jag till? Vad ska du skicka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Om cd-key asså suport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Om cd-key asså suport Annars kan du ringa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Annars kan du ringa Om inte jag får svar innan helgen slutar ska jag ringa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hur kollar man på HLTV-filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad ska man köap för att få CS 1.6 ?! jag har frågat massor men dom vet inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hur kollar man på HLTV-filmer? Gå in på spelet, skriv viewdemo och demonamnet i consolen så ska du se det om demot ligger i counter-strike -> cstrike eller condition zero -> czero. Ska du se en match som pågår så går du in på find servers och sen spectate eller så skriver du connect och ip i consolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Vilken port ska man öppna om man vill hosta en server med Dedicated Server Tool i 1.6? Edit: 27015 o 27020 UDP och 27015 TDP var det Redigerad 25 februari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Men vart ska jag mejla? kan någon berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Men vart ska jag mejla? kan någon berätta? BIG http://www.steampowered.com Luska ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Tjosan, jag har CS Anthologhy (stavning?) och undrar om man kan ladda ner mods t.ex. Sven CO-OP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Tjosan, jag har CS Anthologhy (stavning?) och undrar om man kan ladda ner mods t.ex. Sven CO-OP? Sveb Co-Op är där man kör HL2 storyn MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Sveb Co-Op är där man kör HL2 storyn MP Eller HL storyn. kan jag spela det om jag har HL launcher? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Eller HL storyn. kan jag spela det om jag har HL launcher? Sven Co-op för HL1 är gratis. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Vad fan är det för fel? Jag loggade in på Steam som vanligt, tänkte köra lite CZ men då är alla spel borta! Ikonerna finns fortfarande kvar på skrivbordet men när man klickar på dom så kommer det bara upp den där installasionrutan. Nån som vet lösning på problemet, för att spelen finns ju på hårddisken men det vägrar Steam tro så nu måste jag ju tanka alla spel igen vilket kommer ta upp mycket hårdiskutrymme. Snälla hjälp någon. EDIT: Men va i helvete! Alla spel är ju där nu! Steam var nog fucked up. Redigerad 25 februari, 2006 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts