ZcruweN Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jamen URGHH det beror ju också på vart du träffar och hur du träffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Men jag tycker att den bara tar 55 ibland, medans vanliga tar 75 Hahahahahahahaha Nej fy fan! Sen jag ändrade nicket lite så gick deaglen åt helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jamen URGHH det beror ju också på vart du träffar och hur du träffar. Mjo Tycker att det är lite konstigt ändå När jag högg en i ryggen igår tog det 195 hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Mjo Tycker att det är lite konstigt ändå När jag högg en i ryggen igår tog det 195 hp Det ska det göra. Brukar kallas "Tarmning" eller "Lyckhugg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Mjo Tycker att det är lite konstigt ändå När jag högg en i ryggen igår tog det 195 hp Så blir de jämt i om jag knivhugger nån bakifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha, vet inte om den här har blivit postad men den är rolig vet inte vilken tråd ja ska posta den i så här kommer den My Webpage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha, vet inte om den här har blivit postad men den är rolig vet inte vilken tråd ja ska posta den i så här kommer den My Webpage Hahaha så jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Den här tycker jag är rolig. Snajdan sjunger Haha, vet inte om den här har blivit postad men den är rolig vet inte vilken tråd ja ska posta den i så här kommer den My Webpage Jag tycker jag känner igen honom Har lirat stand in i hans clan Redigerad 21 februari, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 JAG HAR PRECIS köpt cs source och när jag registrerar seralen så står det att den har användst av ett annat konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 JAG HAR PRECIS köpt cs source och när jag registrerar seralen så står det att den har användst av ett annat konto Maila steam @ www.STEAMPOWERED.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Maila steam @ www.STEAMPOWERED.com Dom suger Fast gör det ändå Har skickat 3 mail och dom har inte svarat en enda gång Är riktigt sur på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nää jag skiter i det ,åker till onoff och byter den mot den man får 1,6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Dom suger Fast gör det ändå Har skickat 3 mail och dom har inte svarat en enda gång Är riktigt sur på dem Skriv ett trevlig mail så får du svar på ungefär 5-6 timmar? När jag skrev den bästa engelskan jag kunde, och rövslickade extra mycket med t.ex "Thanks for a wonderful game" och sånt så fick jag svar efter 3 timmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Den här tycker jag är rolig. Snajdan sjunger Jag tycker jag känner igen honom Har lirat stand in i hans clan Vem i Snajden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Men ja har iaf ett speciellt headsett för 600 kr !!, så ja hör alla hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Skriv ett trevlig mail så får du svar på ungefär 5-6 timmar? När jag skrev den bästa engelskan jag kunde, och rövslickade extra mycket med t.ex "Thanks for a wonderful game" och sånt så fick jag svar efter 3 timmar.. Har mailat igen Är inte detta tillräckligt trevligt? Mitt Mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha jag skickade ett mejl utan att smöra och fick svar efter 1 timme, då var jag tvungen att skicka en bild på mitt spel och seriekoden. Och nu så kan jag spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 NEj Han som har hackat det kanske har fått det bannat FAN isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 NEj Han som har hackat det kanske har fått det bannat FAN isåfall Dom fixar det med? Så vare för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Trycker du inte ska "Spamma" Steams Mail för att få tebax Accounten men du måste ochså ha kort på spelet och cd-key annars gör dem ingen har jag för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts