Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

La dubbelpost, hitta kniv skins, men vet inte vart jag ska lägga dom

Nån som vet vart?

Har provat lägga dom i Models mappen men det funkar inte =/

I mappen "Models" måste du göra en mapp som heter "Weapons" och sedan lägger du in skinen där i.

Om det är nya ljud till vapnet, så går du in i mappen "sounds" och sedan gör du en mapp där inne också som heter "Weapons" sedan lägger du ljuden där.

Och som kattälskaren sa, man laddar jämt hem skinsen packade så du måste packa upp dem först, men det förstod du förmodligen redan ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men räknas inte skins som fusk? Det kan man väl bli bannad för?

Jag förstår inte hur dem ska kunna banna en.

De andra spelarna ser ju inte att man har speciella skin, man ser bara sina egna skins.

Alltså ser inte dem att man har ett anorlunda skin på vapnet.

Hur ska man då lyckas med att säga att de har annat skin ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De andra spelarna ser ju inte att man har speciella skin, man ser bara sina egna skins.

Servrar kan väll känna av om man har rätt eller fel models? Det var så i 1.5 iallfall

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan man ju säga så om fusk också. <_< Men man får inte ha skins som ger övertag på något sätt tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan man ju säga så om fusk också. <_< Men man får inte ha skins som ger övertag på något sätt tror jag.

Det är skillnad.

De ser ju om jag sätter mig och skjuter genom väggarna. eller drar hs på varenda skott, alltså att det bara blir hs och inget annat.

Skins ser man ju inte att någon annan har, olika skins ger ju heller inget speciellt övertag vad jag vet, hur kan det ge övertag om vapnet ser annorlunda ut ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är skillnad.

De ser ju om jag sätter mig och skjuter genom väggarna. eller drar hs på varenda skott, alltså att det bara blir hs och inget annat.

Skins ser man ju inte att någon annan har, olika skins ger ju heller inget speciellt övertag vad jag vet, hur kan det ge övertag om vapnet ser annorlunda ut ?

Man behöver inte bara model på typ vapnet? Ljudfiler, gubbarna kan du ju byta på. ^_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OKeeej this is strange " en del skins som t.ex en skin till colten gör så att colten blir starkare"

Hittade på ett forum, minns inte vad hemisdan hette men skitsamma.

Är det sant denna person skriver? :P

I mappen "Models" måste du göra en mapp som heter "Weapons" och sedan lägger du in skinen där i.

Om det är nya ljud till vapnet, så går du in i mappen "sounds" och sedan gör du en mapp där inne också som heter "Weapons" sedan lägger du ljuden där.

Och som kattälskaren sa, man laddar jämt hem skinsen packade så du måste packa upp dem först, men det förstod du förmodligen redan ?

Behövde inte göra en mapp som heter weapons, det var bara att lägga in filerna i Models mappen sen funka det

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OKeeej this is strange " en del skins som t.ex en skin till colten gör så att colten blir starkare"

Hittade på ett forum, minns inte vad hemisdan hette men skitsamma.

Är det sant denna person skriver?  :D

Jag tycker att 1.5 kniven tar mycket mindre skada än den vanliga ;)

Redigerad av diarrehampus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vid närmare eftertanke om skinsen tar mer skada än original.

Det kan dom ju inte göra, det är bara skins till original grejerna så hurfan ska det funka BTW

Jag tycker att 1.5 kniven tar mycket mindre skada än den vanliga  :)

HUr ska det gå till egentligen det kanske bara verkar så eftersom man slåt på ett annorlunda sätt med den kniven

Länk till kommentar
Dela på andra sidor