kattälskaren Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 La dubbelpost, hitta kniv skins, men vet inte vart jag ska lägga dom Nån som vet vart? Har provat lägga dom i Models mappen men det funkar inte =/ Min bror la till olika skins till CS, men du måste packa upp dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 La dubbelpost, hitta kniv skins, men vet inte vart jag ska lägga dom Nån som vet vart? Har provat lägga dom i Models mappen men det funkar inte =/ I mappen "Models" måste du göra en mapp som heter "Weapons" och sedan lägger du in skinen där i. Om det är nya ljud till vapnet, så går du in i mappen "sounds" och sedan gör du en mapp där inne också som heter "Weapons" sedan lägger du ljuden där. Och som kattälskaren sa, man laddar jämt hem skinsen packade så du måste packa upp dem först, men det förstod du förmodligen redan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Men räknas inte skins som fusk? Det kan man väl bli bannad för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Men räknas inte skins som fusk? Det kan man väl bli bannad för? Jag förstår inte hur dem ska kunna banna en. De andra spelarna ser ju inte att man har speciella skin, man ser bara sina egna skins. Alltså ser inte dem att man har ett anorlunda skin på vapnet. Hur ska man då lyckas med att säga att de har annat skin ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag förstår inte hur dem ska kunna banna en. De andra spelarna ser ju inte att man har speciella skin, man ser bara sina egna skins. Alltså ser inte dem att man har ett anorlunda skin på vapnet. Hur ska man då lyckas med att säga att de har annat skin ? Servrar kan väll känna av om man har rätt eller fel models? Det var så i 1.5 iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag förstår inte hur dem ska kunna banna en. De andra spelarna ser ju inte att man har speciella skin, man ser bara sina egna skins. Alltså ser inte dem att man har ett anorlunda skin på vapnet. Hur ska man då lyckas med att säga att de har annat skin ? Då kan man ju säga så om fusk också. Men man får inte ha skins som ger övertag på något sätt tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Då kan man ju säga så om fusk också. Men man får inte ha skins som ger övertag på något sätt tror jag. Det är skillnad. De ser ju om jag sätter mig och skjuter genom väggarna. eller drar hs på varenda skott, alltså att det bara blir hs och inget annat. Skins ser man ju inte att någon annan har, olika skins ger ju heller inget speciellt övertag vad jag vet, hur kan det ge övertag om vapnet ser annorlunda ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Det är skillnad. De ser ju om jag sätter mig och skjuter genom väggarna. eller drar hs på varenda skott, alltså att det bara blir hs och inget annat. Skins ser man ju inte att någon annan har, olika skins ger ju heller inget speciellt övertag vad jag vet, hur kan det ge övertag om vapnet ser annorlunda ut ? Man behöver inte bara model på typ vapnet? Ljudfiler, gubbarna kan du ju byta på. ^_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Man behöver inte bara model på typ vapnet? Ljudfiler, gubbarna kan du ju byta på. ^_- Ja att footsteps hörs bättre, och man ser dom andra tydligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Man behöver inte bara model på typ vapnet? Ljudfiler, gubbarna kan du ju byta på. ^_- Fast nu var det ju vapenskins vi pratade om. Hur kan nya skins vara bättre på gubbarna då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Fast nu var det ju vapenskins vi pratade om. Hur kan nya skins vara bättre på gubbarna då ? Högre fps, kanske större huvud så du ser dom om dom står bakom en låda, whatever..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) OKeeej this is strange " en del skins som t.ex en skin till colten gör så att colten blir starkare" Hittade på ett forum, minns inte vad hemisdan hette men skitsamma. Är det sant denna person skriver? I mappen "Models" måste du göra en mapp som heter "Weapons" och sedan lägger du in skinen där i. Om det är nya ljud till vapnet, så går du in i mappen "sounds" och sedan gör du en mapp där inne också som heter "Weapons" sedan lägger du ljuden där. Och som kattälskaren sa, man laddar jämt hem skinsen packade så du måste packa upp dem först, men det förstod du förmodligen redan ? Behövde inte göra en mapp som heter weapons, det var bara att lägga in filerna i Models mappen sen funka det Redigerad 18 februari, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Behövde inte göra en mapp som heter weapons, det var bara att lägga in filerna i Models mappen sen funka det Ok, jag trodde man var tvungen att göra det, shälv har jag en mapp som heter Weapons där i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ok, jag trodde man var tvungen att göra det, shälv har jag en mapp som heter Weapons där i. Okej, men om jag skulle få för mig att ha tillbaks 1.6 kniven är det bara att ta bort modelen på 1.5 kniven då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Okej, men om jag skulle få för mig att ha tillbaks 1.6 kniven är det bara att ta bort modelen på 1.5 kniven då eller? Helt rätt, helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Helt rätt, helt rätt. Okej okej, då vet jag, det var ju enkelt det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) OKeeej this is strange " en del skins som t.ex en skin till colten gör så att colten blir starkare" Hittade på ett forum, minns inte vad hemisdan hette men skitsamma. Är det sant denna person skriver? Jag tycker att 1.5 kniven tar mycket mindre skada än den vanliga Redigerad 19 februari, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag tycker att 1.5 kniven tar mycket mindre skada än den vanliga LOL?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vid närmare eftertanke om skinsen tar mer skada än original. Det kan dom ju inte göra, det är bara skins till original grejerna så hurfan ska det funka BTW Jag tycker att 1.5 kniven tar mycket mindre skada än den vanliga HUr ska det gå till egentligen det kanske bara verkar så eftersom man slåt på ett annorlunda sätt med den kniven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Men jag tycker att den bara tar 55 ibland, medans vanliga tar 75 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts