iweX Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det här kommer upp när jag ska connecta till en server, Det händer på ALLA servrar Jag har ochså fått så de e nått me steam logon.. Men de e bara vänta typ i 1-5 timmar så borde de funka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 ? Läs den rosa texten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Läs den rosa texten... Fett coolt! Dödat 4 i rad på en publicserver! Jag brukar ha minst 10 där.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Fett coolt! Dödat 4 i rad på en publicserver! Jag brukar ha minst 10 där.. =) Tänk lite på hans ålder nurå. Han kanske inte är lika skillad som dig. Du behöver inte mobba honom för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Fint. Jag har aldrig gjort så tror jag.. ^^ Bullet: Sluta vara elak på Kattälskaren..? =( Redigerad 17 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Kattälskarn hur fick du m4 på scoutzknives (stavning)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Kattälskarn hur fick du m4 på scoutzknives (stavning)? Han kanske spelade SH? Aja , sorry kattälskaren men de va bra.. Jag fick tre me samma HE nyss.. Fast de va ju på source där dem tar 30-70 dmg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Fint. Jag har aldrig gjort så tror jag.. ^^ Bullet: Sluta vara elak på Kattälskaren..? =( Förlåt =( Inte sovit ett skit inatt. Ont i huvudet.. GAH. ;< Jag behövde ngt att klaga på ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Förlåt =( Inte sovit ett skit inatt. Ont i huvudet.. GAH. ;< Jag behövde ngt att klaga på ;> Klaga på nåt i Cs då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Hokay, nu så funderar jag på att skaffa 1.5 skinsen så man håller kniven upp och ner MEN... En del säger att det är fusk ( ) och att man kan bli bannad från VAC servrar är detta sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Hokay, nu så funderar jag på att skaffa 1.5 skinsen så man håller kniven upp och ner MEN... En del säger att det är fusk ( ) och att man kan bli bannad från VAC servrar är detta sant? Tror inte man blir VAC bannad 1.5 skinsen är ju nästan likadana Jag har läst och hört att det är cheat Men jag bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Kattälskarn hur fick du m4 på scoutzknives (stavning)? DM server.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Hokay, nu så funderar jag på att skaffa 1.5 skinsen så man håller kniven upp och ner MEN... En del säger att det är fusk ( ) och att man kan bli bannad från VAC servrar är detta sant? Nej. Jag hade 1.5 kniven väldigt länge och blev aldrig bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nej. Jag hade 1.5 kniven väldigt länge och blev aldrig bannad. Okaj, men vet du vart man kan ladda ner dom skinsen då? Vill ha dom igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Okaj, men vet du vart man kan ladda ner dom skinsen då? Vill ha dom igen .www.fpsbanana.com ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det är ju ingen annan än du själv som ser att du har dem skinsen, alltså kan det bli svårt för dem andra att få dig bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 .www.fpsbanana.com ;D Okaj danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 La dubbelpost, hitta kniv skins, men vet inte vart jag ska lägga dom Nån som vet vart? Har provat lägga dom i Models mappen men det funkar inte =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts