iweX Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Om man är server admin, hur ställer man in så det blir "only knifes" med lan versionen av cs..? Vilket version av Cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Om man är server admin, hur ställer man in så det blir "only knifes" med lan versionen av cs..? Om du har AMXX så tar du bort ; framför restmenu.amxx i plugins.ini och sedan stänger du av alla vapen utom kniv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men kan du växa upp ungefär 2 cm? Men kan du töja ut din fisring ungefär 2cm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men kan du töja ut din fisring ungefär 2cm? Kan jag säkert, så svår är det nog inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men kan du töja ut din fisring ungefär 2cm? Vaihelvete skulle det vara bra för? Påtalomfisringar: Du borde inte "hänga" allt för mycket vid lunarstorm. Du lär dig fel utryck där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Sluta prata OffT OnT: Vilken server lirar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Sluta prata OffT OnT: Vilken server lirar du på? #improvment Warserver by Snakeservers.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Dom här servrarna isthebajs! 217.211.28.128:27015 217.211.28.128:27016 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nu kommer ni cslirare förmodligen bli sura på mig, ni kommer säkert att ha hört ursäkten förut också, men jag talar seriöst sanning, även om ni inte tror mig . I alla fall så vill jag ha tag i fusk till cs/cz, (här kommer anledningen) Jag ska testa det mot bottarna på cz, så jag måste ha ett som funkar på cz, för jag spelar aldrig online, med det är kul att testa fusk mot bottarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nu kommer ni cslirare förmodligen bli sura på mig, ni kommer säkert att ha hört ursäkten förut också, men jag talar seriöst sanning, även om ni inte tror mig . I alla fall så vill jag ha tag i fusk till cs/cz, (här kommer anledningen) Jag ska testa det mot bottarna på cz, så jag måste ha ett som funkar på cz, för jag spelar aldrig online, med det är kul att testa fusk mot bottarna. Fuska mot bottar är inget roligt, så därför behöver du inte fuska. Varför ska du ens testa när bottarna suger snorre på CZ/CS? Fuska fan inte, du kommer bara "råka" gå in på en server, sen anklaga servern och smutskasta den för att du inte hade fusket igång. Även så säger jag detta, som jag sagt till många som tror jag fuskar.. Varför inte bara skaffa skills istället för virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Fuska mot bottar är inget roligt, så därför behöver du inte fuska. Varför ska du ens testa när bottarna suger snorre på CZ/CS? Fuska fan inte, du kommer bara "råka" gå in på en server, sen anklaga servern och smutskasta den för att du inte hade fusket igång. Även så säger jag detta, som jag sagt till många som tror jag fuskar.. Varför inte bara skaffa skills istället för virus? Mitt liv som onlinespelare är tyvär slut, jag kommer förmodligen inte lira något mer online. Bottarna suger inte alltför mycket om man har de på expert, och det vore som sagt kul att testa fusk mot dem, om det nu ens funkar på cz, vet bara fusk osm fungerar på 1.6 och 1.5. "fuska fan inte" Försent ^^, har haft flertalet fusk, men bara testat dem mot mina kompisar, aldrig på en "riktig" server. Skills behöver jag inte när jag ska lira mot bottar, och som sagt så är mitt onlinelirande slut, så skills behöver jag inte. Redigerad 16 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Mitt liv som onlinespelare är tyvär slut, jag kommer förmodligen inte lira något mer online. Bottarna suger inte alltför mycket om man har de på expert, och det vore som sagt kul att testa fusk mot dem, om det nu ens funkar på cz, vet bara fusk osm fungerar på 1.6 och 1.5. "fuska fan inte" Försent ^^, har haft flertalet fusk, men bara testat dem mot mina kompisar, aldrig på en "riktig" server. Skills behöver jag inte när jag ska lira mot bottar, och som sagt så är mitt onlinelirande slut, så skills behöver jag inte. Okej, så sa jag för 3 år sen, nu har jag spelat 2 år till. Haha! Jo, det gör dom. Dom har reflexer som en apa. Och det är inte kul och testa fusk mot dom, ju värre fusk du har på, ju värre fusk har dom på. Okej? ^^ Klart det funkar på CZ, men jag kan ingen länk. Har inte fuskat på 5 år. ^^ "precis" Okej, har aldrig haft ett fusk på datorn, eller jo, på slutet av 1.5. Lära bara testa hur det kändes. ^^ Har aldrig fuskat jag heller på en riktig server. Nehe, "Skills behöver jag inte när jag ska lira mot bottar", därför ska du fuska mot dom? Haha, okidoki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Okej, så sa jag för 3 år sen, nu har jag spelat 2 år till. Haha! Jo, det gör dom. Dom har reflexer som en apa. Och det är inte kul och testa fusk mot dom, ju värre fusk du har på, ju värre fusk har dom på. Okej? ^^ Klart det funkar på CZ, men jag kan ingen länk. Har inte fuskat på 5 år. ^^ "precis" Okej, har aldrig haft ett fusk på datorn, eller jo, på slutet av 1.5. Lära bara testa hur det kändes. ^^ Har aldrig fuskat jag heller på en riktig server. Nehe, "Skills behöver jag inte när jag ska lira mot bottar", därför ska du fuska mot dom? Haha, okidoki. Jo, men mitt är över, med tanke på att jag inte har lirat på ett halvår nu. Ok, du kanske tycker att de inte har bra reflexer, men jag har som sagt inte lirat på ett halvår, för mig är de hyffsat bra på expert, eller så är jag bara inte tillräckligt bra. Nej, man behöver ju inte ha skills mot bottar, det spelar ju ingen roll om man är bra eller inte när man lirar mot bottar eftersom att de inte bryr sig om vem som vinner. Och som sagt, fusket vill jag ha för att det är kul med det mot bottarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Jo, men mitt är över, med tanke på att jag inte har lirat på ett halvår nu. Ok, du kanske tycker att de inte har bra reflexer, men jag har som sagt inte lirat på ett halvår, för mig är de hyffsat bra på expert, eller så är jag bara inte tillräckligt bra. Nej, man behöver ju inte ha skills mot bottar, det spelar ju ingen roll om man är bra eller inte när man lirar mot bottar eftersom att de inte bryr sig om vem som vinner. Och som sagt, fusket vill jag ha för att det är kul med det mot bottarna. En sida. En till Där har du. Sökte på Cheat for Counter-Strike på google. Jesus. Som sagt, virus kan du få. Skyll fan inte på mig då.. Redigerad 16 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) En sida. En till Där har du. Sökte på Cheat for Counter-Strike på google. Jesus. Som sagt, virus kan du få. Skyll fan inte på mig då.. Tack så mycket ^^ Dig är den första jag ska springa till om jag får virus. Edit: Det är ju samma sida ? Redigerad 16 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Tack så mycket ^^ Dig är den första jag ska springa till om jag får virus. Edit: Det är ju samma sida ? Ah, jag tog bara med länkarna. Trodde det var 2 st olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Är det port 27015 man ska öppna om man ska hosta en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Är det port 27015 man ska öppna om man ska hosta en server? Listenserver ja, =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Är det port 27015 man ska öppna om man ska hosta en server? Ja , eller dn du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Det här kommer upp när jag ska connecta till en server, Det händer på ALLA servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts